2004
|
|
Zientzialariek argazki
|
horiek
nola sortu zen argitzen lagunduko dutela espero dute
|
2005
|
|
Gas hori bat batean agertu zen eguzki gainazalaren azpian, eskualde magnetiko batetik gertu, eta, beraz, bi eremuen arteko talkak eragin zuen sugar hori. Aurkikuntza horrek zalantzan jartzen ditu fenomeno
|
horiek
nola sortzen diren azaltzen duten teoria konbentzionalak; izan ere, 2002ko uztaileko deiadarra “espero zitekeena baino askoz eremu zabalagoan gertatu zen”, azaldu zuen Louise Harrak, ikerketaren arduradunetako batek. “Datuek erakusten dute aldaketa magnetikoak eskala txikian erregistratu zirela jardunean zegoen eskualde nagusiaren inguruan, harik eta leherketa gertatu zen arte, eremu hori guztia estali baitzuen”, gehitu zuen.
|
2006
|
|
Ebidentzia zientifiko ugarik baieztatzen dute bakterioak beren ingurune naturalean garatzen direla, mikroorganismo komunitateak osatuz, eta horrek, zalantzarik gabe, bakterioak banakako izaki zelulabakar gisa kontzeptuari eragiten dio. Horrek guztiak justifikatzen du komunitate
|
horiek
nola sortzen diren eta komunitateak banakako bakterioekiko dituen fenotipo diferentzial berriak aztertzeko diziplina berri bat garatzea. Mikroorganismoen erantzuna ez da berdina antzeko egoeretan.
|
2008
|
|
Duela milioika urte, egun kostaldea dena itsas azpian zegoenean, sedimentuak etengabe iristen ziren bertara. Sedimentu
|
horiek
nola sortu ziren esplikatzeko teoria bat baino gehiago proposatu da, baina gaur egun, teoria bakarra onartzen dute zientzialariek, hots, turbiditena. Itsaslasterrak oso uherrak direnean, ozeanoko sakonera handiko hondoan jalkitzen diren materialen ondorioz, flysch a sortzen da.
|
2009
|
|
(off) Lainoetako ur tanta txiki bakoitza partikula baten inguruan sortzen da, airean. Garrantzi handikoa da, beraz, partikula
|
horiek
nola sortu diren eta ze ezaugarri duten jakitea. Bestela ezin dugu lainoen portaera inoiz ulertzeko itxaropenik izan.
|
|
Aerosoletatik sortzen dira laino guztiak. ... Horregatik, (on) ezinbestekoa dugu partikula
|
horiek
nola sortzen diren eta ze ezaugarri dauzkaten ulertzea. Bestela ezin dugu lainoen portaera inoiz ulertzeko itxaropenik izan.
|
|
“Quorum sensing in biofilms: why bacteria behave the way they do” (Journal of Food Science aldizkarian argitaratua) ikerlanaren arabera, biofilmek, arriskuak murrizteko erronkei aurre egiteaz gain, laguntza handiagoa eman behar diete bakterio kolonia
|
horiek
nola sortzen diren eta elikagaietan horiek desaktibatzeko teknikarik eraginkorrenak zein diren ulertzeko. Patogenoen arteko erlazioa Biofilmak ikusezinak dira, baina hauteman daitezke usain desatsegina transmititzen dutelako edo geruza likatsua sortzen dutelako Bakterio bakar batez osatua egon daitekeen arren, ohikoena da biofilm batek bakterio espezie asko izatea, eta, horri esker, bakterio horiek beste egoera batzuetan amaituko liratekeen ingurumen baldintzetatik bizirik irauten dute, hala nola tenperatura aldaketetatik edo izpi ultramoreetatik.
|
|
Orain iragazki polarizatuak erabiltzen dira (lente bat) modu horizontalean polarizatua eta bertikalean polarizatua lehengo betaurrekoek baino kolore gehiago dituzte. Ikusmen arazoak Irudi
|
horiek
nola sortzen diren ikusita, populazioaren gutxiengoak ezin du teknologia hori prozesatu. Ikusmen arazoak dituzten pertsonen kasua da.
|
2013
|
|
Elikagaiek jasaten dituzten prozesuek mikroegiturari eragiten diote, egitura batzuk suntsitu egiten baitira, eta beste batzuk, berriz, berriak. Kalitate handiko elikagaiak ekoizteko, funtsezkoa da aldaketa
|
horiek
nola sortzen diren jakitea. Europako Inside Food proiektuaren arabera, kontsumitzaileek nutrizio kalitatea (osaera), sentsoriala (testura, barne akatsak) eta segurtasuna (material arrotzik eza) hobetzeko duten eskaria lagungarria da mikroegiturarekiko produktuak eta prozesuak optimizatzeko.
|
2014
|
|
Txakur horiek, odolkidetasun handia dutenez, gaixotasun ugari izaten dituzte – horien artean, fiebre, eta horietako asko hereditarioak dira. Tolesdura
|
horiek
nola sortzen diren eta prozesu hori gurasoengandik txakurkumeei geneen bidez nola transmititzen zaien ulertzeko, «txakur hauen hazkuntza hobetuko dugu, haien osasuna hobetzeko eta gaixotasunak murrizteko», dio zientzialariak. Shar pei txakurrak lagundu diezaguke zergatik zahartzen garen ulertzen Baina ez hori bakarrik.
|
2017
|
|
Badakigu Tinto ibaiko mikroorganismoek mineralak sortzen dituztela, jarosita adibidez. Bada, interes handia dago mikroorganismoek mineral
|
horiek
nola sortzen dituzten ikertzeko. Kontuan izan behar da geologoek gaur egun onartzen dutela ezagutzen ditugun mineralen bi heren jarduera biologikoaren eraginez sortzen direla, dio Amilsek.
|
|
Teoria eta ideologia horiek ez badute azaltzen nola bilakatu den subjektu autonomoa subjektu, bada, orduan ezin dute azaldu nola bilakatzen den subjektua aske, etiko edo autonomo, eta, beraz, ezin dute azaldu subjektu
|
horiek
nola sortzen duten kolektiboki aberastasuna, elkartasuna, zaintza, maitasuna, gorrotoa, leialtasuna, dependentzia eta emantzipazio politikoa. Horiek dira hain zuzen ere pentsamendu politikoak jorratu behar dituen galdera nagusiak, baina hori ez da gertatuko kolore, tamaina eta jatorri ezberdinak dituzten langile, esklabo eta emakumeak pentsalari politiko publiko eta publikatu bilakatzen diren arte.
|
|
1 Betidanik liluragarriak iruditu izan zaizkizu kostaldeko itsaslabarretako paisaiak. Itsaslabar
|
horiek
nola sortu ziren jakiteko irrika izan duzu, eta, inolako zalantzarik gabe, kostaldeko flyscharen gaia aukeratu duzu.
|
2021
|
|
Biribil harrigarri
|
horiek
nola sortu ziren ulertzeko, soa atze atzera itzuli beharra dago. Adituen esanetan, sedimentazio garaian ornogabeek itsas hondoan galeriak zulatu zituzten.
|
2022
|
|
K. Lorenzek bezala, guk ere bizitzaren eboluzioak bi esku miragarri
|
horiek
nola sortu dituen galdetzen diogu geure buruari.
|
|
Bizilekuaren gertuko eremuak izaten ziren gehienetan gainera, hirian bizi izanagatik ere. Bazegoen ezagutza bat
|
horiek
nola sortuak ziren, eta, eskuarki, nork sortuak ziren. Bazegoen nahitaezko zeharkako harremana urtaro eta klima jakinekin, sasoiko elikagaien bitartez.
|
2023
|
|
Cormacken (Cormack 2004, 2) ustez, hizkuntza gutxituko hedabideek ezin dute familiako transmisioa ordezkatu, baina, egungo gizarteetan, ezin da euren balioa alde batera utzi. Jarraian, hedabide
|
horiek
nola sortzen diren eta hizkuntzaren biziberritzean zer ekarpen egin dezaketen azalduko dut.
|
|
Nola deitu behar zaien ere ez dago adostasunik. Edozein moduz, atzerago joan behar da erromatarren konkistaren aurreko herri
|
horiek
nola sortu ziren ikertzeko.
|