2001
|
|
Plano honetan gehien azaltzen den fokalizazio mota intradiegetikoa eta sumagaitza izateak ihesleak azken metro
|
horiek
nola sentitzen dituen erakusten du, heriotza aurretik pasatzen diren hiru minutu horiek xehetasun osoz sentiaraziz irakurleoi. Halaber, xehetasun hau hunkigarria gertatzen da iheslea zaurituta dagoenean fokoak mugimendu sinpleenaren traszendentzia nabarmentzen digunean.
|
2002
|
|
Horretarako, ikaslea ariketa
|
horietan
nola sentitu den, nolako zailtasunakizan dituen, eta, azken finean, zer lortu duen ikertu behar du irakasle tutoreak. Horrez gain, ikasleari fase honen garrantzia argitu behar diogu, noizeta zertarako egingo den azalduz.
|
2013
|
|
3 Dagoeneko aurkeztu zaizkizu aurre egin beharreko egoera eta eskuratu beharreko ezagutzak. Aukeratu
|
horien aurrean
nola sentitzen zaren egokien adierazten duena.
|
2016
|
|
Nola ibiltzen dira, arazorik gabeko harremana ote da? Eta arazoak baldin badira, zer mailatakoak dira, eta lotura
|
horiek
nola sentituak dira. Nolako geroa dute?
|
2019
|
|
ez daki noren aurrean. Beldurtu du pentsatzeak emakumeak begietan ikus diezaiokeela egoera
|
horietan
nola sentitzen den benetan, zer esateko, zer oihukatzeko gogoari eusten dion baraila estutuz.
|
|
Platerok (2014) dio, terminoak, ezberdintasunak sortzen dituzten iturri estrukturalen arteko loturak eta elkarrekintzak kontziente egiten dituela. Gaineratzen du, testuinguru bakoitzean, pertsona bakoitzak adiera
|
horiek
nola sentitzen dituen aipatzen duela, denboraldi baterako soilik baliagarria izango den esanahi bat sortuz.
|
2020
|
|
Kaskoa, hots, estadiotik at bizirik segitzen zuen gizateriarekin harremanetan jartzeko tramankulua buruan, harmailak hutsak, eta begien aurrean han behean, zelaian, hogeita bi jokalari baloi batekin jolasean. Badut jakin mina, ea esatari
|
horiek
nola sentituko ote ziren Ipuruan. Pantomima baten antzezle?
|
2021
|
|
Partida
|
horietan
nola sentitu zarete zelaian?
|
2022
|
|
Jon Elordi topatu nuen Internet bidez, eta harekin hitz egiten hasi nintzen. Materialak partekatzerakoan garrantzitsua zen jakitea berak
|
horiek
nola sentitzen zituen, eta ikusi nuen berak ere argi zeukala testuaren fideltasunari eutsi behar ziola. Horrek gure arteko bilera asko eskatu dizkigu, eta bere lana izugarria izan da.
|
|
poza haiekin jolastean edo haurtzaindegitik jasotzean, tristura agurretan edo beretzat garrantzitsua den zerbait galtzen edo hausten dutenean, haserrea jostailuak kentzen dizkietenean… Une horiek ozenki hitz egiteko aprobetxatzea, nola sentitzen diren beren emozioak garatzeko abiapuntu garrantzitsua dela konturatzea, gainerako emozioak ez direla konturatzea. Bestalde, txiki txikitatik, haurraren arreta bere inguruan dituen pertsonen aurpegien keinuetara bideratu daiteke (anai arrebak, aita/ ama, lagunak, lehengusuak, parkeko haurrak…), pertsona
|
horiek
nola senti daitezkeen ozenki azaldu, eta elkarrekin hausnartu zergatik senti daitezkeen horrela. 4 Bere emozioak bere buruarekiko eta besteekiko errespetuz adierazten irakastea Bestea eta geure burua errespetatuz komunikatzeko dugun gaitasuna da asertibitatea.
|
2023
|
|
Normalean, fase horietan gelditu gabe egiten dugu aurrera, eta nerabeei autogestioa eskatzen diegu, zuzenean, eta enpatia, baina ezinezkoa da autokontzientzia emozionalik gabe, ispilu neuronalak lehenbizi gu egoera
|
horietan
nola sentituko ginatekeen barneratu behar dute, eta, ondoren, egoera horretan bestelako norbanako bat nola senti daitekeen, proiektatu ahal izateko. Urratsetan gelditu gabe ari gara aurrera, eta horrek ez gaitu adimen emozionalera eramaten, atzerantz baizik.
|