Emaitzak: 2
2011 | ||
(3) Parte hartze handiko zentroetako gurasoek lankidetza aktiboagoa dute eskolarekin, gusturago daude zentroko alderdi garrantzitsuekin, eta gogo gehiago agertzen dute guraso eskolako berezko jarduerak egiteko.«Parte hartze handiko zentroetako gurasoek zein irakasleek asko baloratzen dute familiek erakundeari ematen dioten laguntza, nahiz eta zuzendaritzak are konpromiso maila handiagoa nahi izan.Parte hartze handiko zentroetan, proposamen sakonak eta konprometituak egiten dira familien parte hartzea hobetzeko. Zentro | horiek nahi dute denak inplikatuta eta konprometituta sentituko diren hezkuntza proiektu bat izatea, lidergorako botere eta gaitasun handiagoak dituzten zuzendaritza taldeak, gurasoen parte hartzearen alde gehiago egiten duten irakasleak eta zentroaren bizitzan aktiboagoak diren gurasoak.Parte hartze handiko zentroetan, asko baloratzen da gurasoek eskola kontseiluan duten parte hartzea.Normalean, galde ... atalean sartzen diren arren, parte hartze handiko zentroetan borondate handiagoa dago eskola kontseiluen bileretako gai zerrendan gurasoek proposatutako gaiak sartzeko.Eskola kontseiluko kide diren gurasoek beren kolektiboaren ordezkapen paper handiagoa dute zentro publikoetan hitzartuetan baino, haietan nork bere kabuz egiten baita gehiago.Zentro publikoetako gurasoek antolatzen dituzten jarduerak anitzagoak dira zentro hitzartuetan baino, gurasoak gehiago inplikatzen dira gizarte organismo eta erakundeekin, eta IGEak paper esanguratsuago bat betetzen du.Parte hartze handiko zentro gehienek IGEaren Batzordeko kide bat edo bi izaten dituzte, eta, aldi berean, eskola kontseiluko ordezkariak dira; haien zeregina da bi organoen arteko koordinazioa lortzea.Parte hartze handiko zentroek ordezkapen balio handia ematen diote IGEari; haietan, aktiboa izaten da, eta zentroari laguntzen dio, baliabide materialak eta funtzionalak emanez.Hauteskundeetan parte hartze handia eta txikia egon zen zentroen artean aurkitutako desberdintasunek erakusten dutenez, lehenengoetan, familiek parte hartze eraginkorragoa eta kritikoagoa dute zentroaren bizitzan.Formalki behintzat, zentro guztiek beharrezkotzat jo dute gurasoen parte hartzea bertan ematen den hezkuntzaren kalitatea hobetzeko. | |
2012 | ||
lehenetsita dituenez gain, Outlook Expressek karpeta gehiago sortzeko aukera ematen du. Karpeta | horiei nahi dugun izena eman diezaiokegu, eta nahi dugun kokalekuan gorde ditzakegu. Beste karpeta batzuen barnean karpeta gehiago (azpikarpetak) sor daitezke, baita karpeta zuhaitza sortu ere (egitura hierarkikoa). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek nahi | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek nahi ukan | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |