2005
|
|
–Eskaintzen diguten produktua benetan interesatzen zaigun baloratzea. –Produktu
|
horiek
merkatura ateratzeko erabiltzen duten “kakoa” ez izatea. Lehen entregan prezioak oso baxuak dira eta pixkanaka igotzen dira.
|
2008
|
|
Batez beste, generikoek zazpi hilabete behar izan zituzten farmazietara iristeko, eta sendagai salduenak ere lau hilabeteko atzerapenak izan zituen. Sendagai generiko
|
horiek
merkatura ateratzeak batez beste %20ko beherapena ekarri zuen lehen urtean, eta aldi osoan 14.000 milioi euro aurreztea zenbatetsi zen. Baina ez atzerapenik izan balute, lagina osatzen duten 17 herrialdeetako osasun sistemek 3.000 milioi gehiago aurreztuko lituzkete.
|
2009
|
|
Zorua negozioak ixtea ohikoa den leku batean badago, saltokietan berankortasun edo kontsumo txikiko arazoak badaude, kostua merkeago negoziatzeko aukerak handiagoak izango dira, etxebizitzek saltzeko zailtasunak izango baitituzte. Bahiturak Prezioa jaisteko modurik azkarrena da bizilagunak edo bizilagun komunitateak etxebizitzen bahituren aurrean jartzea, etxebizitzetako balorazioetan eragin indartsua izan dezaten bankuek etxebizitza
|
horiek
merkatura ateratzen dituztenean. Higiezinen atariak bisita daitezke, bahituretatik datozen higiezinak nabarmentzen dituztenak.
|
2015
|
|
Transformazioko industriek produktu erdilanduak hartu eta produktu berriak ekoizten dituzte. Produktu
|
horiek
merkatura atera daitezke zuzenean edo beste sektore batzuetara pasatu daitezke han erabil ditzaten.
|
|
Kontrol prozedura azkartzeko planteamendua arriskuetan oinarritzen da, eta kontrol sistema harmonizatuak. Etorkizuneko araudiak, gainera, nekazari txikientzako taldeko ziurtapen sistema ikuskapen eta ziurtapen kostuak minimizatzeko. Neurri horiei esker, karga administratiboa murriztuko da, eta ustiapen
|
horiek
merkatura ateratzeko eta hirugarren herrialdeetako operadoreekin lehiatzeko dituzten gaitasunak hobetuko dira. Iruzurraren kontrola Euskal Herriko trazabilitatea eta iruzurraren prebentzioa. Hau da, xedapen espezifikoak gehitu dira, kontrol erakundeek edo agintariek, kate ekologikoaren etapetan, produktu talde berei dagokienez, operadoreak kontrola ez ditzaten, eta, horrela, trazabilitate egokia eta aurreneurriak ziurtatzea.
|
2016
|
|
Konpainiak berak eskatu zuen produktu
|
horiek
merkatutik ateratzeko, norbait itotzeko arriskua egon zitekeela eta; dena den, Alemaniako agintarien esanetan, legez behartuta zegoen hori egitera.
|
2018
|
|
Zerga ekitatea dela-eta, OHZn% 25eko errekargua aplikatzeko aukera gehitu zen iaz bizilagunik gabe eta “hutsik” zeuden etxebizitzetarako, alokairua sustatzeko eta etxebizitza
|
horiek
merkatura ateratzeko asmoz; bada, aurtengo berritasuna da proposamen horretan aldaketa bat egin dela. Horrela, 2019rako errekargu horretatik ez dira egongo salbuetsita hirugarren sektoreko jarduerak (ile apaindegiak, profesionalen bulegoak, medikuen kontsultak…) egiten diren “bizilagunik gabe hutsik dauden etxebizitzak”; izan ere, etxebizitzen OHZ mota (oro har,% 0,1921) eta, ondorioz, horiek ordaintzen duten kuota merkataritzako (oro har,% 0,4125) eta bulegotarako(% 0,3300) erabilerei dagokiena baino txikiagoa da.
|
2023
|
|
Arno ekoizleek zailtasunak dituzte beren arno guzia saltzeko, Ukrainako gerlaren eta Erresuma Batuko merkatua Europar Batasunetik kanpo egotearen ondorioz, milioika litro
|
horiek
merkatutik atera nahi dituzte, eskaintza eta galdea orekatzeko, prezioak apaldu ez daitezen.
|