Emaitzak: 6
2002 | ||
Aipamen horretan sakontzeko ikus, bakoitzak bere erara: Sarasua, 1997; eta, Maalouf, 1999 Bestalde, euskal hizkuntza eta euskal kultura hizpide dituela, diagnostiko zuhur bat egiteaz gain, historian ez ezik, gaur egun ere, bi aldaera | horiek jarrera politiko desberdinetan nabarmenduko ditu Andu Lertxundi-k (1998). | |
zen errealitatea. Espazio teoriko | horiek jarrera bat hartzeko aukera ez ezik,, hausnarketa bat hartzeko, aukera ere ematen zuten. | |
2003 | ||
...horretan, antagonismoa deitu diogun diskurtso horretan, sakontzea eta luzatzea da lan honetan interesatzen zaiguna, diskurtso hori globalizazioaren aurkako mugimenduaren barruan sortu dena delako, hain zuzen ere.Globalizazioa interpretazio kontrajarriak, positiboak eta negatiboak, onartzen dituenfenomeno gisa hartzen duten iritzien aldean, diskurtso hau bestelakoa da, etainterpretazio kontrajarri | horiekiko jarrera hartu eta herri bezala irauteko politikakgaratu behar direla aldezten du. –Gure jarrera da negatiboegiak diren jarreretatikihes egin behar izatearena, baina jakina, eragin handia sortuko duten aldaketak gertatuko badira ere, ez dugu pentsatu behar euskal nortasuna galdu egingo denik... Ez dago beste biderik! | |
2007 | ||
Arian Arian, bakegintzarako hezkuntza delako materialaren oinarrizko helburua daBH eskolaren eremuan sartzea, haurrek ikas dezaten gatazkak elkarrizketaren etaadostasunaren bitartez konpontzen. Zehazki, egileek honako hau lortu nahi dute: batetik, haurrek garatzea inguruan dituzten gatazkak aztertzeko gaitasuna etagatazka | horiekiko jarrera kritikoa; bestetik, haurrek garatzea gatazkak elkarrizketaren bidez konpontzeko behar diren jarrerak, estrategiak eta komunikazio trebetasunak; azkenik, haurrek sentitzea talde batzuetako kide direla eta testuinguruanera eraikitzailean eragiteko gaitasuna dutela. | |
2009 | ||
Egia da, orobat, behin baino gehiagotan zalantzan jarri dela orduko aditu | horien jarrera eta ikuspegien egokitasuna azterketa historiko errealista baten ikuspuntutik. Aditu askoren ustez, Estatuaren babesa eta esku hartzea nahitaezkoak izan ziren bai Aro Modernoan finantza eta merkataritzaarloetako kapitalismoak sorrarazi eta sendotzeko, bai eta XVIII. XIX. mendeetan industriakapitalismoaren jatorrian bertan ere. | |
2019 | ||
Beste ikuspegi bat termoekonomia diagnostikoa hobetzea da edozein sistemetan aplikatzeko.Aireztapen sistemak, esaterako, oso sistema konplexuak direnez, | horien jarrera termoekonomikoaera lausoan aztertuta dago. Beraz, sakonki analizatu behar da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek jarrera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek jarrera bat | 1 (0,01) |
horiek jarrera hartu | 1 (0,01) |
horiek jarrera kritiko | 1 (0,01) |
horiek jarrera politiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |