Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2004
‎British Medical Journalek 2000 urtean Britainia Handian egindako azterlan baten arabera, zigarroen ordez mugikorrak erabiltzen dituzte nerabeek. Tresna elektroniko horiekiko jarrera, askotan, tabakoarekin bezain obsesiboa eta mendekotasunezkoa da. 150.000 erabiltzaileri baino gehiagori buruz egindako beste azterlan batek, oraingoan Lancasterreko Unibertsitateari buruzkoak, erakusten du hirutik bat zure telefonoari lotuta dagoela, eta kopuru hori aurreko urteko antzeko beste azterketa baten bikoitza da.
2007
‎hiri altzariak (aulkiak, paperontziak, iturriak, farolak, etc.) erosoa, ugaria eta ezintasunak nozitzen dituzten pertsonentzat egokitua behar du izan; altzari horien jarrerak, beste aldetik, parkeko zona bakoitzeko erabilera logikoa aintzat hartu behar du.
‎Picobilifitei itsas alga mikroskopikoen talde berri bati eman diote izena, eta bilakaera independentea izan dute gainerako izaki bizidun ezagunekiko, Ramón Massana eta Fabrice Not buru dituen Ikerketa Zientifikoen Kontseilu Nagusiko (CSIC) ikertzaile talde baten aurkikuntzaren arabera. Mikroorganismo horiek jarrera filogenetiko paregabea dute izaki bizidunen bilakaera ulertzeko, “Science” aldizkarian aste honetan argitaratutako ikerketa honetan esaten denez. Picobilifitak alga zelulabakarrak dira, hiru mikra inguru neurtzen dituzte, eta funtsezko informazioa dute protoisten eboluzioari buruz, bai eta algetako kloroplastoen eskurapenari buruz ere, azterketa horrek aditzera eman duenez.
2009
‎Mallok gogorarazi zuenez, Europako agintarien helburua da sendagai generikoak merkatuan eskuragarri egotea “markako sendagaiak babesten dituen patentea amaitu eta hurrengo egunean”. Herrialde horien jarrerak EB osoari 3.000 milioi euro aurreztea eragotzi dio. Generiko fabrikatzaileek “jazarpen juridikoa” kritikatzen dute, patentearen jabeek “generikoaren agerpena oztopatzeko” erabiltzen dituzten auzien bidez; izan ere, “kostu handiak eta hiru urtera ere irits daitekeen iraupena” eragiten diete.
2012
‎Ikasgelan hobetzeko errefortzu jarduerak dituzten seme alabei laguntzen zaienean, batez ere, gurasoek lasai egon behar dute seme alabei urduritasuna ez transmititzeko. Lan horiekiko jarrera positiboak erakutsi behar zaizkie, eta lan horiek egitearen onurak erakutsi. Indartze jarduerak ez dira aparteko lan gisa interpretatu behar, baizik eta eskola errendimendua hobetzeko eta etekinak lortzeko modu gisa.
2013
‎Saio horietan, curriculumarekin edo lan elkarrizketekin lotutako gai praktikoetan laguntzen diete, bai eta jarrera, helburu edo gaitasunei buruzko intereseko beste batzuetan ere. Saio hauek gazteei entzuteko, haien kezkak, interesak, esperientziak eta abar ezagutzeko, bakoitzaren gaitasunak aztertzeko, horietan jarrera proaktiboa sustatzeko, beren curriculuma lantzen laguntzeko, beren curriculuma lantzen laguntzeko, estres egoera bati aurre egiteko, mentorearen esperientzia ezagutzeko eta mentoring prozesutik ondorioak ateratzeko balio dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia