Emaitzak: 6
2010 | ||
• ikuspegi konStruktibiSta: ikerlariak eta inplikatutako eragileek errealitate horren, esku hartze prozesuaren eta emaitzen irakurketak egiten dituzte errealitatea interpretatuz eta esku hartzerako sistemaren konstrukto berriak eraikiz. bi ikuspegi | horiek jarraituz, gure ikerketaren enfokea, lehen plano batean, paradigma kritikoaren arloan kokatzen da eta datuen bilketarako eta analisirako teknika kualitatibo eta kuantitatiboak aplikatzen dituen ekintzaikerkuntzaren estrategia metodologikoa jarraitzen du. bigarren plano batean, berriz, ikerketa paradigma konstruktibistaren arloan kokatzen da eta ekintza ikerkuntza prozesuaren datuetan eta sistemat... 352). gure tesirako ikerketan ere aztergaian sakondu ahala ikerketa prozesuaren detaileak egokitzen joan dira eta prozesua teknika berriekin osatzen joan da, jarraian azalduko dugun azken diseinu metodologikoa taxutu arte. burututako ikerketa hiru fasetan garatu da: | |
2013 | ||
Tosepanekoek abian jarri dute Kalnemachtiloyan eskolan murgilketa eredua eta eskola materiala sortzen ari dira, baina 2014rako, eginkizun | horietan jarraitzeaz eta sakontzeaz gain, eginkizun berriei ere lotu zaizkie datozen urteetarako, eta horietan ere laguntza eskatzen digute euskaldunei. Hauexek dira eginkizun berrietako zenbait: | |
2014 | ||
Lurralde antolamenduak hizkuntzan eta herriaren izaeran eragin handia izan dezakeela ere ikusi dute 2014an Udaleko ordezkari batzuek, UEUren bitartez antolatutako jardunaldietan. 2015ean ere jardunaldi | horiekin jarraitzeko asmoa dute, besteak beste, UEMAk, Kontseiluak eta Gipuzkoako Foru Aldundiak bultzatuta. | |
2017 | ||
Babes ditzagun. Euskaraz osorik bizitzeko abagunea duten | horiek jarrai dezatela berdin bizitzen. Har bitez horretarako hartu beharreko neurriak. | |
Hurbiltze etnografikoa nerabeen hizkuntza praktiketara nandez, 2016). horregatik, haur eta nerabeei humpty dumpty bezala begiratzen eta hitz egiten diegu maiz: ...uot; prozesuan dauden subjektuak" baizik (Macdougall, 1998: 82). horregatik, haurtzaro eta nerabezaroaren antropologiak eskaintzen dituen tresnak eta proposamenak oso baliagarriak zaizkigu nerabeen ahotsak eta ikuspegiak jaso ahal izateko. pasaian eta lezon garatutako ikerketan, ikertzaile helduaren hesi gainetik jaitsi ahal izan nuen gazteekin aurrez aurre egoteko. planteamendu antropologiko | horiei jarraituz, hizkuntza praktiketan neska eta mutilen artean diferentziak ematen ote diren ikusteko, lehendabizi, nerabeen identitateak eta praktikak aztertu nituen; nerabeen hizkuntza praktikak ikertzeko nerabezaroan eta gaztaroan nabarmentzen diren praktiketan murgiltzea komeni baita. horri begira, behaketa partehartzaileekin batera, zenbait talde dinamika proposatu nizkien. | |
2021 | ||
Batxilergoa lortu dutenek, beraien espediente akademikoari esker aukeratuak izanez gero, bi urtez, lanbide heziketa bat jarraitzen dute, industria, merkataritza, zerbitzu, arte aplikatu ala laborantzan. Formakuntza | horiek jarraitu daitezke hasierako formakuntzan ala aprendizgoan (Communauté Pays Basque, 2020). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek jarraitu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek jarraitu asmo | 1 (0,01) |
horiek jarraitu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |