Emaitzak: 6
2010 | ||
Ikaskideen arteko zuzenketak sistematikoki eginez ohartuko dira funtzionala dela jarduera. Gainera, mota | horietako jarduerak prestatzeak badauka bere alderdi didaktikopedagogikoa ere, izan ere, irakasle bihurtuko diren ikasleak irakasle roletan trebatzeko aukera ematen dute. | |
Frantziako estatuak, urrats txiki batzuk eginik ere hizkuntza | horien aldeko jardueretan bereziki irakaskuntzan, frantsesaren lehentasuna begiratzen eta babesten du. legezko onarpena eskualdetako hizkuntzei ez die eman nahi; konstituzioaren 75.1 artikulu berriak eskubide berririk ez die ematen hiztunei.z | |
2018 | ||
Are gehiago, bizitza gertakizunak, hala nola, adibidez" jubilatu naiz" edo" goi mailako ikasketak egiteko matrikula egin nahi dut", errazago eta modu unibertsalago batean identifikatzen ditu erabiltzaileak eta horregatik erabilgarriago dira, adibidez, erabiltzaileari egindako galdetegi batean erabiltzeko. Aldiz, zerbitzu espezifikoei buruz galdetzen badiogu erabiltzaileari, askotan modu abstraktuan izendatzen direnak, zailago egiten zaio | horien jarduera zehazki zein den ulertzea. Era berean, Bezero Misteriotsuaren Teknikarekin erreproduzitu nahi badugu herritarrak Administrazioarekin duen harremana, zentzuzkoa izan daiteke bizitza gertakizun oso bat ebaluatu nahi izatea, tartean hartzen dituen izapide guztiak eginda eta Administrazio atal ezberdinak bisitatuz. | |
2021 | ||
Horrela, ezin bestean, Pulunpak jolasa du beste ardatz nagusietako bat, emozio iturri nagusia, | horiek jarduera eta dinamika ludikoekin uztartzen baititu. den testuinguruaren eta emozioen prozesaketaren artean lotura estua dagoela (Ivaz, Costa, eta Duñabeitia, 2016). Hau da, beste emaitza batzuen artean, hau baieztatu dute, emozio atseginak sentiaraziz, hizkuntza hobeto barneratzen dela eta hobeto transmititzen dela komunikatu nahi den hori ere. | |
Emozioek lotura zuzena dute jolasarekin eta alderantziz. Horrela, ezin bestean, Pulunpak jolasa du beste ardatz nagusietako bat, emozio iturri nagusia, | horiek jarduera eta dinamika ludikoekin uztartzen baititu. Esnaolak eta Egibarrek (2007, 68 or.) diote une bakoitzak, gozagarria izango bada, etengabe ludikoa izan behar duela. | |
2023 | ||
Gertaera horretan haurren adinak eragina dauka (Amezaga 2013), izan ere, adinean aurrera egin ahala, haurrak etxetik eta eskolatik kanpoko sozializazio esparruetan murgiltzen dira, izan presentzialak, izan digitalak. Espazio | horietako jarduerak zenbat eta gehiago izan euskaraz, orduan eta aukera gehiago izango dira espazio horietara sartzen diren haurren arteko elkarrekintzak euskaraz izateko, euskaraz egitea" natural" bihurtzeraino. Hain zuzen ere, Zumaian gazteekin egindako ikerketa batean ikusi da euskaraz egitea naturaltasunarekin lotzen dutela gazteek beraiek (Altuna Zumeta eta Hernández García 2021). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
horiek | 2 (0,01) |
horietako | 2 (0,01) |
horien | 1 (0,01) |
horien aldeko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek jarduera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek jarduera bereziki | 1 (0,01) |
horiek jarduera prestatu | 1 (0,01) |
horiek jarduera zehazki | 1 (0,01) |
horiek jarduera zenbat | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |