Emaitzak: 5
2002 | ||
1999ko martxoan II. Euskararen plana onartu zen eta plangintza horrek, Medikuntzañ dagokionez, B mailakoa izendatu zuen karrera hori, hots, bost urterenburuan, lehenengo zikloko halabeharrezko irakasgaiak euskaraz izatea eta bigarrenzikloko halabeharrezko irakasgaien %60 euskaraz jartzea. Plangintzan idatzitadagoen moduan, helburua ezartzerakoan aintzat hartu behar dira hiru kontu.Batetik, ikasketa | horien iraupen luzea (6 urte) eta, horrekin batera, halabeharrezkoirakasgaien proportzio handia. Bestalde, Medikuntzako ikasketetan garrantzihandia dute ospitaletan ematen diren bigarren zikloko praktika klinikoek. | |
2003 | ||
Unai Elorriaga aukeratu du, besteak beste, Produccions do Pais de Nunca Mais ekoiztetxeak Prestige hondamendiari buruzko film laburrak egiteko gidoiak prestatzeko. Film labur | horiekin iraupen luzeko bat egingo da eta honen etekinak Nunca Mais Fundazioari emango zaizkio. | |
Haren iritziz, “kontua da osasun langileei disfagiaren inguruko zalantzak argitzea eta pazienteen bizi kalitatea hobetzeko tresna egokiak ematea, bizi kalitatea hobetuko duen janari egokia eta erakargarriagoa izaten lagunduz”. Etxez etxeko laguntza Halaber, adierazi du jardunaldi horiek “garrantzi berezia hartzen dutela osasunaren arloko profesionalei, ospitale eremukoak ez ezik, pazienteen etxeetan dauden zaintzaileei ere orientazioa ematean”; izan ere, etxez etxeko laguntza gero eta ohikoagoa da “izan ere, paziente ahul | horiek iraupen luzeko gaixotasunak dituzten pazienteak dira, eta gaixotasun horiek nahitaez etxean zaindu behar dira”. Horri dagokionez, adierazi duenez, “gero eta garrantzitsuagoa da disfagiaren arazoa paziente horietan, Espainian biztanle gehiago baitago (hala, gaur egun, biztanleen %20 baino gehiago urtetik gorakoak dira, eta horien erdiak 75 urtetik gorakoak), eta, horrekin batera, gaixotasun neurodegeneratiboen edo minbiziaren intzidentzia areagotzen ari da”. | |
2008 | ||
Ikasketen egiturari dagokionez, Europako Goi Hezkuntzako Esparruak dakarren aldaketak ez du inolako eraginik unibertsitate eta enpresen arteko harremanei dagokienez. Ikasketen egitura malguagoa da orain; unibertsitate ikasketak edozein ezagutza eremutan burutu ahal izango dira ikasketa | horien iraupena luzeegia izan gabe. Eta gero, nahi duenak, master mailako ikasketak egin ahal izango ditu. | |
2009 | ||
Gainera, eskolak itxita dauden tokietan, ikastetxe horiek hezkuntza informala emateko balio dute. Erakundeak azaldu duenez, haur | horiek iraupen luzeko trauma psikologikoak izateko arrisku handia dute berehalako laguntzarik jasotzen ez badute. Tamara Tutnjevic ek, World Vision eko haurren babeseko adituak, dioenez, “bereziki zaurgarriak dira katastrofe bat dakartzan ondorio psikologikoekiko”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek iraupen | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek iraupen luze | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |