Emaitzak: 4
2010 | ||
Gimnasioko matrikula doakoa izan daiteke, betaurrekoak erostean %20ko beherapena lor daiteke eta ile apaindegian %25era iristen da deskontua. Tarifa murriztu | horiek hezkuntza erakundeek eta hainbat erakunde publikok ezartzen dituzten merkataritza akordioei esker aplikatzen dira, ikasleei ondasun eta zerbitzuak haien aurrekontu mugatuari hobeto egokitzen zaion prezioan eskuratzeko. Abantaila horiez baliatzeko, nahikoa da ikastetxe ofizialetan matrikulatutako ikaslea dela egiaztatzea, dela unibertsitateko txartelaren bidez, dela elkarte eta erakunde nazional nahiz nazioartekoek ematen dituzten txartel eta txartel espezifikoen bidez. Unibertsitateen gida komertziala Saltoki eta zerbitzu askoren deskontu lerroez baliatzeko balio du unibertsitate txartelak Unibertsitatean sartzean, ikasleak banakako txartela jasotzen du, identifikazioa behar duten prozedura akademiko guztiei lotua. | |
2011 | ||
Egintza eragingarria ekar dezaketen neurri horiek, gizarte neurriak ere barneratu behar dituztenak, eskubideen gozatzea kaltetzen duten baldintzak zuzentzera bideratuak egon behar dira; berebat, arraza eta kultura talde guztiak eta hizkuntza eta erlijio talde guztiak berdintasun egoeran parte har dezaten bultzatzeko neurri bereziak barneratzera, talde horiek berdintasun egoeran izan daitezen. Neurri horien artean, neurri bereziak barneratu lirateke, talde | horiek hezkuntza erakunde, etxebizitza, alderdi politiko, parlamentu eta enplegu arloetan ordezkaritza egokia izateko, gehienbat, organo judizialetan, polizia, armada eta beste zerbitzu zibil batzuetan. Horrek, kasu batzuetan, hauteskunde eraldaketak, nekazaritza eraldaketak eta ekitatezko parte hartzearen aldeko kanpainak egin behar izatea eska dezake; Gogorarazten dugu nazioarteko lankidetza bultzatzeko garrantzia, ondorengoak sustatzeko asmoarekin: | |
2013 | ||
Ondorioz, hezkuntza erakundeen esparruan, ohiko kontabilitate sistemak ez ezik, Kudeaketarako Adierazleen Sistemak erabili behar dira, adierazle monetarioak eta ez monetarioak integratuz (Chen, 2009): azken finean, adierazle ez monetario | horiek hezkuntza erakundeen helburuak bermatzeko bitartekoak dira; izan ere, erakunde horien emaitza ekonomiko eta sozialak ebaluatzeko balio dezakete (Hernández, 2006: 89). | |
2020 | ||
Eraldaketa horien zentroan, ongizate eta aurrerapen sozialaren bidean, kokatzen da pertsonaren garapen integrala. Proiektu eraldatzaile | horiek hezkuntza erakundeetan ekarri dituzte (er) aldaketak eta berrikuntzak: pedagogikoak, metodologikoak, arkitektonikoak, antolaketa alorrekoak eta pertsonalak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 4 (0,03) |
Lehen forma
horiek | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek hezkuntza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek hezkuntza erakunde | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |