Emaitzak: 5
2005 | ||
Slow Food ek dirua erabiltzen du hainbat proiektu zehatzetarako. Proiektu | horien helburua honako hauek babestea da: askotariko elikagaiak, landatzen diren eremuak, lantzeko metodo tradizionalak, laboreak, espezieak, produktuak eta dastatzen diren tokiak, bai inguruko interes historiko kulturalaren ikuspegitik, bai eta sukaldaritzako gozamenerako gune edo lekuak ere, bai mesoiak edo tabernak, bai eta prestatzeko tokiak ere, urdaitegi gisa. | |
2007 | ||
Nahiz eta gehienetan laginek lurralde bakar bateko haurrak bildu, autorebatzuk hasi dira zenbait kulturatako (esaterako, Hakvoort eta Haegglund, 2001) etamaila soziokultural batzuetako haurren erantzunak alderatzen dituzten ikerketakegiten (Oppenheimer eta Kuipers, 2003). Ikerketa | horien helburua honako hau da: alde batetik, emaitzak beste testuinguru soziokulturaletara zabaldu ote daitezkeenaztertzea; bestetik, testuinguru soziokulturalaren arabera, bakearen eta gerrareninguruko ikuskeretan ezberdintasunik ote dagoen jakitea. | |
2012 | ||
Belceblues taldeak gazteentzako kontzertu didaktikoak ere ematen ditu. Kontzertu | horien helburuak honako hauek dira: ezagutza musikala aberastea, musikarekiko interesa piztea eta entzuleak musika tresna ezberdinetara hurbiltzea. | |
2015 | ||
Lege honen bidez, neurrien multzo osoaezarri da, neurri | horien helburua honako hauek lortzeaizanik: | |
2021 | ||
Bertan, Planaren oinarriak eta garapenerako ildo nagusiak azalduko dira, eta, aurkezpenaren ondoren, dinamika bat ezarriko da, parte hartzen duten eragileek zalantzak argitu eta ekarpen orokorrak egin ahal izan ditzaten. Ondoren, topaketa hainbat lan mahaitan antolatuko da, eta mahai | horien helburua honako arlo hauetan jorratu beharreko erronka nagusiak agerian jartzea izango da: esperimentazio artistikoari laguntzea, sorkuntza, erakusketa, audientzien garapena, ekintzailetza eta enpresa, prestakuntza, balioa ematea eta komunikazioa, edo beste jarduera sektore batzuekin bat egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 5 (0,03) |
Lehen forma
horien | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek helburu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek helburu honako | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |