Emaitzak: 4
2009 | ||
Aste honetan, María Jesús Montero Osasun sailburuak Sevillan aurkeztuta, asmo handiko proiektu hau bigarren pausoa da giza genomaren sekuentziazioaren ondoren. Haren helburua genomika ulertzeko giltzarri moduko bat lortzea da, aukera emango bailuke “oinarri genetikoko patologiak sortzen dituzten mutazioak deszifratzeko, | horien garapenean eragina duten mekanismoak eta geneak ezagutzen ez badira”, azaldu zuen Guillermo Antiñolo ikertzaileak, Genetikaren Andaluziako Planaren zuzendariak eta Genoma Medikoaren Proiektuaren arduradunetako batek. Hurrengo hiru urteetan, genomaren eredu komun bat eraikiko da, oinarri genetikoko beste hainbeste gaixotasuni eragiten dieten milaka gene konparatu eta identifikatzeko; Europa osoan 24 milioi gaixo baino gehiagori eragiten diete, eta horietatik hiru milioi Espainian. | |
2011 | ||
Osasunaren Mundu Erakundeak (OME) adierazten du patologia horien prebalentzia handitzen ari dela, eta aurreikusten da 2020an munduko heriotza guztien %75en erantzule izango direla. Dieta desegokia izatea, tabakismoarekin eta bizimodu sedentarioarekin batera, gaixotasun | horien garapenean eragin handiena duten faktoreak dira. Ikertzaileek, fakultatiboek eta enpresaburuek bat egin dute ekimen aitzindari hori abian jartzeko, eta, arduradunek azaldu dutenez, orain arte industria farmazeutikoari erreserbatutako metodologiak erabiliko ditu (omikak eta irudi bidezko diagnosia). | |
2014 | ||
SAL teoriaren arabera, ikasmoldeen eta ikaskuntza emaitzen arteko erlazioa estua da, hau da, ikasmolde sakona garatzen duten ikasleek emaitza hobeak lortzen dituzte azaleko ikasmoldea garatzen dutenek baino (Barca, Peralbo, Porto eta Brenlla, 2008; Cano Garcia eta Hughes, 2000; Biggs et al., 2001; Muñoz eta Gómez, 2005; Gargallo, Garfella eta Pérez, 2006). Gainera, lehen esan den bezala, ikasmoldeak ez dira egonkorrak, testuinguruaren arabera aldatu egiten dira eta, ondorioz, posible da | horien garapenean eragitea (Gonzalez et al. 2011). | |
2015 | ||
Datozen ataletan, osagai horiek sintetizatzen dira. Eredu horretan, zenbait tresna teoriko aurkezten dira elkarrekin aztertzeko pentsamendu matematikoa, hura laguntzen duten ostentsiboen erabilera, egoerak eta | horien garapenean eragiten duten faktoreak. Horrekin batera, matematikaren ezagutzaren eta instrukzioaren eredu bateratua lortu nahi da, irakaskuntzaren eta ikaskuntzaren ikerketaren hainbat ikuspuntu artikulatuz eta alderatuz, eta horretarako aproposak diren ezagutza matematikoaren alderdiak kontuan hartuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 4 (0,03) |
Lehen forma
horien | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek garapen | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek garapen eragin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |