Emaitzak: 9
2002 | ||
Kontua ez da zailtasunik ez dagoela esatea, zailtasun | horiek gainditzen lagunduko diguten mezuak geure buruari helaraztea baizik. | |
2009 | ||
Hortaz, baturagile izan behar duenez gero, erabilera alderdikoi orotatik eta jarrera baztertzaile eta akritikoetatik salbu gorde behar da euskalgintza. Gure iritzian, inertziak alboratu behar dira euskalgintzan, eta inertzia | horiek gainditzen lagunduko duten jarrera autokritikoak sustatu behar dira. Kontuan hartu behar da, normaltasun osoz hartu ere? | |
2010 | ||
Ezgaitasuna duten pertsonek babes handia dute boluntarioengan. Partekatzen duten denboran, zailtasun | horiek gainditzen laguntzen diete; bestela, zailtasun horiek ez dira gaindiezinak, baina bai zailagoak. Pertsona gorrekin lan egiten duten boluntarioen kasuan, haien balioa, batez ere, zeinu hizkuntza eta ahozko hizkuntza menderatzean oinarritzen da, horrela interprete gisa jardun baitezakete. | |
Askotan, pasarteak ez dira guk nahi bezalakoak izaten. Aro garratz | horiek gainditzen laguntzeko ingurukoen beharra izaten dugu. Batzuetan, pertsona horiek ustekabean agertzen dira, baina ustekabe horien gozotasunik gabe, garraztasunok gaindiezinak lirateke. | |
2012 | ||
Oztopo | horiek gainditzen laguntzeko, Euskadiko itsas hondoa eta habitatak kartografiatzeko ikerketa programa diseinatu zen. Itsas hondoko ezaugarriei, prozesuei eta habitatei buruzko jakintza zientifikoa lortzea zen ikerketaren helburu nagusia. | |
2018 | ||
Oso erabilgarri eta lagungarri gerta lekizkigukeen arren, balizko erabiltzaile gehienok ez ditugu dauden aukerak ezagutzen. Egunerokotasunean ditugun erronkei nola erantzun euskaraz, | horiek gainditzen lagundu diezaguketen ekipamendu edo tresna berritzaileak euskaraz egonda ere beste hizkuntzetan bakarrik ezagutzen baditugu? | |
2022 | ||
Bata haiengana jo, eta mintzarazteko pentsatu dugun proiektua da. Kirolaren bidez, jokoen bidez eta sormenaren bidez dituzten zailtasunak ulertu eta | horiek gainditzen laguntzea da helburua. Bigarren proiektua, gazte egoitzetara joatea da, haiekin batera kozinatzeko, eta esperientziak partekatzeko. | |
2023 | ||
Jolasaren bitartez haurrak bere nahiak, inguruko gertaerak, bere esperientziak, sentipenak... azaleratzen ditu eta hori lagungarria da, haur nahiz helduentzat, barneko zailtasunak eta ezinak deskubritzeko eta | horiek gainditzen laguntzeko. | |
Harearekiko (amatofobia) eta belarrarekiko beldurraren aurrean, hasieran egokiena txankletak edo zapatilak erabiltzea da, eta beti eskuoihal edo manta bat jartzea, kontaktu zuzena saihesteko. | Horiek gainditzen lagun dezakeen jolasa tapakiaren barruan oina ateratzea, gainazal azkarra ukitzea eta barre egitea da: behin zuek eta beste bat, peea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Bilbao Bizkaia Kutxa Fundazioa - Euskaltzaindia | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek gainditu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek gainditu lagundu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |