Emaitzak: 7
2017 | ||
Gaixo alemaniarren diagnostikoaren inguruan ezberdintasun handirik ez bazegoen ere, gaixo turkiarren diagnostikoetan aldakortasun nabaria hauteman zuten aztertzaileen artean, batez ere deliriozko sintomatologia, eta hein txikiagoan, haluzinazioak aztertzeko orduan. Gainera, bazirudien ezberdintasun | horiek ez zeudela gaixo turkiarren alemanaren gaitasun mailarekin lotuta, hizkuntza bakoitzean sintomak ezberdin adieraztearekin baizik. | |
2020 | ||
Heterogeneotasuna altua denez, ezin da behin betiko ondoriorik atera. Heterogeneotasuna jaisteko azpitaldeak egin dira, eta | horietan ez dago diferentzia estatistikoaren aldetik esanguratsurik. | |
Heterogeneotasuna altua denez, ezin da behin betiko ondoriorik atera. Heterogeneotasuna jaisteko azpitaldeak egin dira, eta | horietan ez dago diferentzia estatistikoaren aldetik esanguratsurik. | |
2022 | ||
Elkarbizitza arazoak, egonkortasun emozionala edota psikopatologikoa kolokan jartzen zituzten egoerak, etab. Honen inguruan, erabiltzaile eta senide askoren eskaera konfinamendu neurriak ekiditeko baimenak izan dira. Zaila izan zaie pertsona askori konfinamendua mantentzea, askotan pentsatu izan dugu neurri | horiek ez zeudela beraientzako pentsatuta. | |
Elkarbizitza arazoak, egonkortasun emozionala edota psikopatologikoa kolokan jartzen zituzten egoerak, etab. Honen inguruan, erabiltzaile eta senide askoren eskaera konfinamendu neurriak ekiditeko baimenak izan dira. Zaila izan zaie pertsona askori konfinamendua mantentzea, askotan pentsatu izan dugu neurri | horiek ez zeudela beraientzako pentsatuta. | |
2023 | ||
Prozesu arin automugatuekiko arreta osasun hezkuntzara, autozainketara eta desmedikalizaziora bideratu behar da nagusiki. Prozesu | horietan ez dago beti sendagairik indikatuta. Horregatik, garrantzitsua da zehaztea sendagai horiek zer egoeratan dauden indikatuta, eta tratamenduek zer iraupen eduki behar duten, sendagaiak zuhurtziaz erabiltzeko irizpideetan oinarrituta eta neurri ez farmakologikoen eta hezkuntzakoen osagarri gisa. | |
Prozesu arin automugatuekiko arreta osasun hezkuntzara, autozainketara eta desmedikalizaziora bideratu behar da nagusiki. Prozesu | horietan ez dago beti sendagairik indikatuta. Horregatik, garrantzitsua da zehaztea sendagai horiek zer egoeratan dauden indikatuta, eta tratamenduek zer iraupen eduki behar duten, sendagaiak zuhurtziaz erabiltzeko irizpideetan oinarrituta eta neurri ez farmakologikoen eta hezkuntzakoen osagarri gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Osagaiz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek ez | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek ez egon | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |