Emaitzak: 5
2002 | ||
Europako historiaurreko aztarnategi ikusgarrienek (haitzulo handienak, eta, batezere, trikuharri erraldoienak) eta arrazoiz ospetsuenek, betidanik izan dute tokikuttuna ahozko tradizioan, eta lurralde zabaleko sinesmenen atal garrantzitsua izandira (Bretainian, Portugalen, Galizian, Euskal Herrian...). Herriak hauen ingurukosinesmenak eta mitoak sinetsi eta, neurri batean, bizitzen zituenez, hilobi monumentu | horienganako errespetu handia zeukan. T. Aranzadik eta F. de Ansoleagak (1918: | |
2007 | ||
edo nazioartekoheziketak? beste kulturen ezagutza eta | horienganako errespetua garatzea duhelburu. Hain zuzen ere, beste kultura batzuetako pertsonen bizimoduari, usteei etaantzekoei buruzko informazioa eskainiz, gizabanakoek horiek errespetatzenikasten dute (Wahlstrom, 1990). | |
2009 | ||
Azkenik, biktimentzako justizia eskubidea bermatzeko ezinbestekoa da Espainiak nazioartean dauzkan konpromisoak bete ditzan, eta biktimak kontuan hartzeko prozesua arau horien barne egon dadin, arau | horien errespetuan egin dadin.Lehen urratsetarik bat, Estatuaren borondate onaren adierazgarri gisa, Gerrakokrimenen eta Gizateriaren aurkako krimenen preskribaezintasunari buruzkoHitzarmena izenpetzea izan liteke. | |
giza eskubideen eta zuzenbide humanitarioaren urraketa larrienaurrean Estatuaren erantzukizuna finkatzea. Alabaina, halako urraketak gertatzean, Estatuak nazioartean hartutako konpromiso batzuei uko egiten die, edo gutxienezez du gehiago konpromiso | horien errespetua segurtatzen. Horregatik, eskubideenurraketen geldiaraztea eta ez errepikatzea bermatzeaz gain, Estatuari eskatuko zaioeragindako kalteen konponketa bermatzea. | |
2011 | ||
Halako kasuan dauden haurrek lortu lortu dute eskolarako sarbidea, baina haien hezkuntza eskubideak ez dira inolaz ere behar bezala bete. Eta nekez lortuko dute hizkuntza gutxitudun komunitateek euren hizkuntzak erabiltzeko eskubiderik, baldin eta hezkuntzaren esparruan hizkuntza | horiek errespetuz tratatzen eta haien garapena ahalbidetzen ez bada (Skutnabb Kangas, 2008b). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 5 (0,03) |
Lehen forma
horien | 2 (0,01) |
horienganako | 2 (0,01) |
horiek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek errespetu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek errespetu egin | 1 (0,01) |
horiek errespetu garatu | 1 (0,01) |
horiek errespetu handi | 1 (0,01) |
horiek errespetu segurtatu | 1 (0,01) |
horiek errespetu tratatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |