Emaitzak: 7
2004 | ||
Hezkuntza, beraz, bi ardatz | horien gainean eraiki behar da: errespetuan eta konfiantzan. | |
2005 | ||
Autodeterminazioaren helburua subiranotasunaren bidean dago eta helburu estrategikoa bezala ikusi behar dugu, eta horretara iristeko dugun eta behar dugun helburu bakarra indar metaketa egitea da bai Nafarroan, nahiz EAEn zein Iparraldean bere unean. Horretaz gainera, kontsulta eta erabaki esparruak funtsezkoak izaki, esparru | horiek eraiki beharra dago. Artean, abertzaleok batuketa egiten ikasi behar dugu ahal diren tokietan eta ahal diren puntuetaraino. | |
2013 | ||
Mendigurenen ustez, hor zulo handia dago oraindik, ez baita lortu euskal kultura eta hizkuntza guztien izaeran itsastea. Aspaldidanik hemen dauden askorekin ere lan egin eta zubi | horiek eraiki behar dira. | |
Hor zulo handia dago oraindik, ez baita lortu euskal kultura eta hizkuntza guztien izaeran itsastea. Aspaldidanik hemen dauden askorekin ere lan egin eta zubi | horiek eraiki behar dira. | |
2015 | ||
lurraldearen izaera industrialari lotutako jarduera (ezagutza, berrikuntza), kulturaren ingurukoa, turismoa eta merkataritza. | Horien inguruan eraiki behar ditugu udaletxearen politika guztiak, zutabe horien gainean eraiki nahi dugulako Donostiaren etorkizuna aberastasun ekonomikoari dagokionez, langabeziari erantzuna emateko.Horrek eskatzen du berregituratze bat funtzionamenduan. Bai, horrek eskatzen ditu aldaketak. Jarreran, udalaren funtzionamenduan, eta egiten diren apustuetan: | |
Herri honek behar dituen gutxieneko askatasun eta oinarrizko askatasun demokratikoak errespetatu ezean ez dagoela aurrera egiterik. Beraz, askatasun demokratiko | horiek eraiki behar ditugu. Gure herriaren gehiengoak nahi dituen bideak dira bete behar direnak. | |
2020 | ||
Egoera hau bizitzen hastearekin batera, Euskal Herriko Mugimendu Feministak berriz ere jarri zuen zaintzaren parametroa erdigunean, bizilagunen bizitza erdigunean kokatzeko hain zuzen. Horrela, zaintza krisiari erantzungo dion estrategiaren beharra mahai gaineratu zuten, etorkizuna irizpide | horien arabera eraiki beharra aldarrikatuz. Akaso, horren barruan hizkuntzaren ikuspegia nola uztartu bada egin beharreko ariketa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
horiek | 4 (0,03) |
Horien inguruan | 1 (0,01) |
horien arabera | 1 (0,01) |
horien gainean | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek eraiki | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek eraiki behar | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |