Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎• Irakasleak proiektuetan banatutako ikaskuntza irakaskuntza prozesua gidatzen du, proiektu horiek errealitatetik ahalik eta gertuen egon daitezen ahaleginduz, errealitatean ematen diren egoerak abiapuntutzat hartuz, alegia. Ikasleen eskura baliabide mordoska jartzen dira eta helburua da, hauek arazo edo egoera bati aurre egiteko, tresna horiek erabiltzen jakitea. Azken batean, aprendizaia esanguratsua lortuko badugu, ezinbestekoa da ikasleei bizitzaren egoera jakin batzuetan baliabide jakin batzuekin aurre egiten erakustea.
2014
‎Atsedenaldiko eta aisialdiko gastuen gastuei aurre egin ahal izateko, neguko opor horiek banku txartelez hornituta egotea komeni da. Baina horiek erabiltzen jakin behar da, gehiegizko zorpetzea saihesteko eta horiek zaintzea saihesteko, lapurreta edo galera eragozteko. Hori errazagoa izango da hurrengo lerroetan ematen diren aholkuak kontuan hartuz gero.
2016
‎Dronak badaude, badira pilotuak… eta konpontzaileak ere bai! Horiek erabiltzen jakitea ez ezik, matxurak nola konpondu ere jakin behar da. Horregatik, pilotuari lotutako lanbide bat dronak konpontzea da, eta irteerak ere izango ditu.
2021
‎Agian, batek pentsatzen du ondo jokatu duela, baina irakurtzen du telefonoan kontrakoa, edo alderantziz. Gizarte gisa, gazteei lagundu behar diegu tresna horiek erabiltzen jakiten. Jokalariek munduko nagusiak ematen dute, baina, hutsen bat egindakoan, azkar bihurtzen dute txarrena.
‎Nazioartean prestigio handia izan dute Euskal Herrian ekoitzitako makinek, baina egun nazioarteko konpetentzia handiari egin behar diote aurre, eta bestelako zerbitzuak eskaini behar dituzte: besteak beste, makina horiek erabiltzen dakiten pertsonal kualifikatuak.
2022
‎' Hemen behar ditugunak dira: hogei tonaz goitiko pala mekanikoak eta horien erabiltzen dakiten gazteak hor berean direnak, istantean'".
2023
‎ez da metodologia, proiektu edota hezibide bakar bat maila berean baliagarria kasu guzti guztietarako. Uste dugu irakasle gisa, eta orokorrean, hezitzaile gisa behar duguna dela, alde batetik, formazio integrala, eta, bestetik, ahalik eta tresna gehien izatea eskura eta horiek erabiltzen jakitea; ondoren, gure eskolaren eta batez ere ikasgelaren ezaugarriak kontuan hartuta, erabaki dezagun dugun erraminta kaxa aberats horretan zein tresna dugun baliagarrien une jakin horretako beharrizanei erantzuteko. Horretan laguntzea izan da liburu honen zergatia eta helburua, erraminta kaxa horretarako tresna lagungarrietako bat izango delakoan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia