Emaitzak: 7
2008 | ||
• Irakasleak proiektuetan banatutako ikaskuntza irakaskuntza prozesua gidatzen du, proiektu horiek errealitatetik ahalik eta gertuen egon daitezen ahaleginduz, errealitatean ematen diren egoerak abiapuntutzat hartuz, alegia. Ikasleen eskura baliabide mordoska jartzen dira eta helburua da, hauek arazo edo egoera bati aurre egiteko, tresna | horiek erabiltzen jakitea. Azken batean, aprendizaia esanguratsua lortuko badugu, ezinbestekoa da ikasleei bizitzaren egoera jakin batzuetan baliabide jakin batzuekin aurre egiten erakustea. | |
2014 | ||
Atsedenaldiko eta aisialdiko gastuen gastuei aurre egin ahal izateko, neguko opor horiek banku txartelez hornituta egotea komeni da. Baina | horiek erabiltzen jakin behar da, gehiegizko zorpetzea saihesteko eta horiek zaintzea saihesteko, lapurreta edo galera eragozteko. Hori errazagoa izango da hurrengo lerroetan ematen diren aholkuak kontuan hartuz gero. | |
2016 | ||
Dronak badaude, badira pilotuak… eta konpontzaileak ere bai! | Horiek erabiltzen jakitea ez ezik, matxurak nola konpondu ere jakin behar da. Horregatik, pilotuari lotutako lanbide bat dronak konpontzea da, eta irteerak ere izango ditu. | |
2021 | ||
Agian, batek pentsatzen du ondo jokatu duela, baina irakurtzen du telefonoan kontrakoa, edo alderantziz. Gizarte gisa, gazteei lagundu behar diegu tresna | horiek erabiltzen jakiten. Jokalariek munduko nagusiak ematen dute, baina, hutsen bat egindakoan, azkar bihurtzen dute txarrena. | |
Nazioartean prestigio handia izan dute Euskal Herrian ekoitzitako makinek, baina egun nazioarteko konpetentzia handiari egin behar diote aurre, eta bestelako zerbitzuak eskaini behar dituzte: besteak beste, makina | horiek erabiltzen dakiten pertsonal kualifikatuak. | |
2022 | ||
' Hemen behar ditugunak dira: hogei tonaz goitiko pala mekanikoak eta | horien erabiltzen dakiten gazteak hor berean direnak, istantean'". | |
2023 | ||
ez da metodologia, proiektu edota hezibide bakar bat maila berean baliagarria kasu guzti guztietarako. Uste dugu irakasle gisa, eta orokorrean, hezitzaile gisa behar duguna dela, alde batetik, formazio integrala, eta, bestetik, ahalik eta tresna gehien izatea eskura eta | horiek erabiltzen jakitea; ondoren, gure eskolaren eta batez ere ikasgelaren ezaugarriak kontuan hartuta, erabaki dezagun dugun erraminta kaxa aberats horretan zein tresna dugun baliagarrien une jakin horretako beharrizanei erantzuteko. Horretan laguntzea izan da liburu honen zergatia eta helburua, erraminta kaxa horretarako tresna lagungarrietako bat izango delakoan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 2 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek erabili | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek erabili jakin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |