Emaitzak: 4
2006 | ||
Azken urteotan, asko handitu da kreditu azkarren eskaintza eta komertzializazioa, kreditu | horiek emateko behar diren izapide eta kudeaketak ahalik eta gehien murrizten dituztelako. Hala ere, AL ANDALUS Andaluziako Kontsumitzaileen eta Etxekoandreen Federazioak ohartarazi duenez," ez dira begi hutsez dirudien abantaila guztiak". | |
2008 | ||
“Eskola liburutegia hezkuntza prozesuaren zati bat da”, Eskola Liburutegiei buruzko UNESCOren Manifestuak jasotzen duen definizio horrek ez du zalantzarik hezkuntza komunitateak erakunde | horiei eman behar dien benetako garrantzia zein den; izan ere, eskola bateko liburutegi orok eman behar dituen funtsezko zerbitzuak funtsezkoak dira ikasleentzat ezinbestekoak diren trebetasunak eta ezagutzak garatzeko. Ikasleen artean irakurtzeko ohitura eta plazera irakastea eta sustatzea, informazioa bilatzeko eta erabiltzeko trebetasunei ekitea, hainbat ideia, esperientzia eta iritzirekin harremana izan dezaten baliabideak eskuratzen laguntzea edo kultura eta gizarte arloko kontzientziazioa eta sentsibilizazioa bultzatzeko jarduerak antolatzea dira, besteak beste, eskola liburutegi guztiek lortu beharreko helburuetako batzuk. | |
2009 | ||
Izan ere, funtsezkoa da ikastetxeek eskolako liburutegiak irakasteko eta ikasteko dinamikan duen zeregina indartzea, eta maileguan hartzeko eta irakurtzeko liburuen edukiontzi huts gisa gela bezalako hezkuntza tresna eraginkor bihurtzea. Hezkuntzari buruzko Lege Organikoak berak (LOE) espazio | horiei eman behar zaien garrantzia onartzen du, eta hezkuntzaren funtsezko helburuen artean “eskola liburutegien erabilerari emango zaion lehentasunezko arreta irakaskuntzaren kalitatea bultzatzen duten faktore gisa” jasotzen du. Liburutegietarako ideiak Jarduerak eta proiektuak batez ere ikasleentzat izan behar dira, baina baita guraso eta irakasleentzat ere. | |
2015 | ||
Hala ere, ez da beharrezkoa izango alderdi horietara iristea, erreklamazioa behar bezala kudeatzen bada. Pauso | horiek eman behar dira argiaren fakturan irregulartasunen bat antzematen denean, edo akats bat baino ez dago ordaindu beharreko saldoan. 1 Konpainiarekin harremanetan jarri Lehenik eta behin, erreklamazioa behar bezala bideratzeko, energiaren konpainia hornitzailearekin harremanetan jartzea komeni da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek eman | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek eman behar | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |