Emaitzak: 7
2004 | ||
Inguruko erdal eragin soziolinguistikoaren erauntsiak ez dio atsedenik hartzen uzten kimuari: . Izan ere. Fito Rodriguez mintzo zaigu?, jato rrizko hizkuntza euskara duten lagunekin egindako ikerketan zehar argi geratu bada | horien elebitasun joerak gazteleranzkoak direla inguruneko presio soziolinguistikoaren eraginez, hori are argiago ikusi da jatorrizko hizkuntza gaztelera duten eta euskara bigarren mailako hizkuntza edo asignatura soil gisa irakasten duten hizkuntza ereduetan eskolarizatutako ikasleekin egindako ikerketekin alderatu denean. Kasu horietan bi hizkuntzak menperatzea, Administrazioak elebitasunaren alde egindako aukeraren ondorioz helburu gisa planteatzen duena, ez da soilik lortu gabeko xedea, baizik eta bere plangintzaren porrotaren etengabeko oroitzapena?. 476 | |
2006 | ||
Haatik, errealitatean, deskribatzen dituzten gertakizun mikro soziologikoek erakunde eta gertakizun makrosoziologikoei lotuak dira eta, ondorioz, gizarte osoari. Ikerlari | horiek elebitasunean ekiten dute. | |
2009 | ||
Hezkuntza sistematik kanpora dauden herritarrei erreparatzen badiegu, ikusiko dugu, azterketa soziolinguistikoetako azken datuen arabera, 30? 55 urte bitarteko herritarren %42 erdaldun elebakarra dela. Pentsatzea eta amets egitea libre da, askotan baita gozagarri ere, baina ez dugu uste batere errealista denik hizkuntza politikaren helburu jartzea belaunaldi | horiekin elebitasun simetrikoa iristea. Errealista ez izateaz gain, alfer alferrik porrotari eta frustrazioari atea alderik alde zabaltzea ekarriko luke horretan tematzeak. | |
2011 | ||
euskarari buruzkoak, edozein hizkuntza eta ikaskuntzari dagozkionak (baita euskarari ere) eta elebitasunari buruzkoak. Interesgarria eta oso baliagarria da aurreiritziak eta uste orokortuak aztertzea, | horiek elebitasuna edo eleaniztasuna egoera sustatzeko kaltegarriak edo mesedegarriak izan daitezkeelako. Bosgarren kapituluan, partaide" bai bainakoak" aztertzen dira, aurrez emandako kontzeptuak erabilita. | |
2012 | ||
Arnasgune | horiek elebitasun zabal eta oinarrizko diglosia eredutik diglosiarik gabeko elebitasunera ari dira pasatzen. Hortik mintzaldaketara tarte txikiagoa dago. rietan. | |
Gertaera horri ez diogu ematen behar adinako garrantzirik. Arnasgune | horiek elebitasun zabal eta oinarrizko diglosia eredutik diglosiarik gabeko elebitasunera ari dira pasatzen. Hortik mintzaldaketara tarte txikiagoa dago. | |
2016 | ||
Ber urtean Euskal Langileen Alkartasuna sindikatuaren barruan Bilbon agertu zen Euskal Maisuen Batzaren sortzaileetakoa dugu. | Horiekin elebitasuna, sinesmen askatasuna eta metodo berrien alde agertu zen. 1932.ean eta Euzko Ikastola Batzak eskaturik Irakurri matte ondu zuen, irakurketa liburua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek elebitasun | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek elebitasun zabal | 2 (0,01) |
horiek elebitasun ekin | 1 (0,01) |
horiek elebitasun joera | 1 (0,01) |
horiek elebitasun simetriko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |