Emaitzak: 7
2000 | ||
Oinarrizko irakaskuntza 1838ko legeak arautzen zuelarik (orain egitura oinarri hobearekin kontuan hartu, adibidez, irakasle eskolen kopurua areagotuz joan zela, edota gobernuak probintzietako batzordeen bidez zein buru politikoen eraginez bere presentzia eta gero eta modu eraginkorragoaz ziurtatzen zuela), plan honek bigarren eta goi mailako irakaskuntza arautzeari ekin zion, maila horietan sistema koherente eta antolatuaren beharra nabarmena izanik. Laburbilduz, nagusitu zen elementurik aipagarriena irakaskuntza maila | horiek egituratzeko ahalegina izan zela esan genezake. | |
2003 | ||
Bai, azkenbatean Manuel Castellsek Informazioaren Gizartea definitzerakoan IdentitatearenBoterea deitzen duena topatu dugu. Ikerle horrek garrantzi berezia ematen die ekologismoaren aldarrikapenei gizarte globalean identitate lokal berri | horien egituratze prozesuan. Berak dioenez azken hamarkadetan tokian tokiko erkidegoek eta berenerakundeek, lehen auzotarren mugimenduan espresatzen zirenek InguramenarenDefentsarako mugimendu indartsua gorpuztu dute. | |
2007 | ||
Ontogenesia izenekoan, berriz, haurrak bere gizarteko ISak eskuratzen ditu.Haurrak beren gurasoen, irakasleen, anai arreben eta besteren ISen araberaeraikitako gizarte mundu batean jaiotzen dira, eta IS | horiek egituratzen dituztepertsona horiek haurrekin dituzten eragin trukeak. Haurrek beren gizartean daudenISak eskuratzen dituzte, gizartean aktore aritzeko gaitasuna garatzen dutenean. | |
Zalantzarik gabe, bada horretarako nolabaiteko intuizioa. Alegia, guztiokdakigu baldintza sozioekonomiko politiko jakin batzuetan dagoen edozeinpertsona, talde edo gizateria baldintza | horien arabera egituratzen dela, eta oso zailazaiola, ez baina ezinezko, baldintza horietatik at jardutea. | |
2010 | ||
Bai, azken finean ManuelCastells ek Informazioaren Gizartea definitzean Identitatearen Boterea deitzenduena topatu dugu. Ikertzaile horrek garrantzi berezia ematen die ekologismoarenaldarrikapenei gizarte globalean identitate lokal berri | horien egituratze prozesuan.Berak dioenez, azken hamarkadetan tokian tokiko erkidegoek eta beren erakundeek, lehen auzotarren mugimenduan espresatzen zirenek, ingurumenarendefentsarako mugimendu indartsua gorpuztu dute. | |
Politika mota bi | horien inguruan egituratuko dugu kapitulu honen azalpena gehienbat. | |
2015 | ||
Transmedia ekoizpenetan ahots ugariko egiturak dira nagusi, eta askotan ahots berrien parte hartzea bultzatu ere egiten da. Horregatik, transmedia ekoizpen baten arkitektura ulertzeko, ezinbestekoa da egitasmo horretan ahotsak eta narratzaileak kudeatzeko hartu diren irizpideei kasu egitea, eta ahots zein narratzaile | horiek egituratzeko irizpideak ezagutzea (transmedia ekoizpenaren atalak, galbaheak, community manageraren funtzioak?). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
horiek | 3 (0,02) |
horien | 2 (0,01) |
horien arabera | 1 (0,01) |
horien inguruan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek egituratu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek egituratu ahalegin | 1 (0,01) |
horiek egituratu irizpide | 1 (0,01) |
horiek egituratu prozesu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |