Emaitzak: 8
2005 | ||
Jarduera orokorrak izan ohi dira, topaketak, adibidez, eta eskolako kidegehienek parte hartzen dute. Jarduera | horien artean bereizi behar dira ikastetxearibegira antolatzen direnak; horrelakoetan, identifikazio-jarrerak bultzatzen dira, autoestima eta ikastetxearen proiektuekiko motibazioa. Beste zenbait jarduera, berriz, ikastetxearen ingurura begira antolatzen dituzte (auzoko jaietan, komunitateko eraikin edo instalazioren bat inauguratu behar denean...), eta horietanagerian geratzen da ikastetxearen gizarte-konpromisoa. | |
2006 | ||
Horrelakoetan denok esango genuke B-ren eta D-ren ekintzen artean badagoela desberdintasun morala. Hortaz, ekintza | horiek bereizi behar ditu teoria egoki batek. Nola bereizi bi kasu horiek egoismo psikologikoa teoria gisa onartuz gero? | |
2007 | ||
Eragileak goi-kulturan, herri-kulturan edo masa-kulturan aritzeko metodologiaegokitua erabili behar du, bakoitzaren arabera hiru maila | horietan bereizi beharduen prozesua mantentzeko. Bestela, eragin ordez, desbideratu eta oztopatubesterik ez du egingo. | |
2008 | ||
Halaber, itunaren oinarri ziren bi helburu nagusiak, bake prozesua eta burujabetza prozesua, «nahastu» egin zirela nabarmendu du. Maltzagako Mahaiak uste du bi prozesu | horiek bereizi behar direla, eta Anoetako Aldarrikapenak jokaleku hori ahalbidetzen duela. Horretarako eskatu du «alde anitzetako bortizkeria politikoa amaitzea; elkarrizketa gatazkak konpontzeko tresna gisa onartzea eta autodeterminazio eskubidea eskuratzea, egitasmo politiko guztiak gauzatzeko modukoak izan daitezen». | |
2018 | ||
Komunikazio-egoera horietan ohikoena da euskara estandarra erabiltzea, eta nahitaezkoak dira terminologia eta fraseologia espezializatuak. Komunikazio-egoera espezializatu | horietan bereizi behar dira euskaldunen arteko komunikazioa eta euskaldunen eta euskaldunak ez diren profesionalen arteko komunikazioa, alegia, euskarazko komunikazioa eta hizkuntza arteko komunikazioa. | |
2020 | ||
Aurrez kezkatu Vs ardura hartuUrduritasuna eragiten duen egoera horren aurrean, bi jarrera | horiek bereizi behar dira galdera erraz batekin: Nire esku al dago? | |
2021 | ||
elkarri/* elkarrari/* elkarrei esan diogu; elkarrengandik/* elkarretatik bereizi ditugu eta abar: Hazi ona eta txarra elkarrengandik bereizi behar da; Liburu | horiek bereizi behar dira elkarrengandik. Baina elkarretarik eta elkarretara ere erabiltzen dira. | |
2022 | ||
oso zaila da libre aurkitzea hau da, ia beti beste molekula batzuekin lotuta egoten da, uretan bezala (H2O). Erabili ahal izateko, beste konposatu | horietatik bereizi behar da. , eta horretarako prozesurik ohikoenetako bat uraren elektrolisia da, hau da, ur molekula bere osagaietan (hidrogenoa eta oxigenoa) bereiztea, elektrolizatzaile izeneko gailu elektrokimiko batean korronte elektrikoa aplikatuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 8 (0,05) |
Lehen forma
horiek | 4 (0,03) |
horietan | 2 (0,01) |
horien artean | 1 (0,01) |
horietatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek bereizi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek bereizi behar izan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |