2004
|
|
Erregela gisa ezin uka daiteke diruzko kondena
|
horien
behin behineko betearazpena ezartzea arriskutsua dela, baldin eta behin behineko betearazpenetik onura lortu duenak ezin badu hartutakoa itzuli, behin behinean betearazitako epaia ezeztatuz gero. 1881eko Legearen eta beraren berrikuntzen sistemari helduta, eskatzaileari eskatutako kauzioak arrisku hori ezabatzen zuen, behin behineko betearazpena larregi ixtearen truk.
|
|
4 Betearazpen prozesuetan auto forma izango dute auzitegiaren ebazpenek,
|
horiek
behin behineko edo behin betiko betearazpena agintzea erabakitzen badute, enbargoa edo horren desegitea agintzen badute, betearazpenaren aurka jartzea, etendura, largespena edotzen badute, edota hirugarrengotzen in betearazpenarekin aurrera egitea aginguruan erabakitzen badute; gainerako ebazpenek ere auto forma izango dute, lege honetan hala xedatuz gero.
|
|
Salbuespenez, eta betearazpenak iraun dezakeena kontuan hartuta, alderdi betearazleak egiaztatzen badu betearazpenean sor daitezkeen korrituek eta betearazpenaren kostuek aurreko lerrokadan ezarritako muga gaindituko dutela, orduan muga hori gaindi dezake kontzeptu
|
horientzat
behin behinean ezarri kopuruak.
|
|
Ebazpenen jakinarazpenak adieraziko du
|
horiek
behin betikoak diren ala zein errekurtso jar daitekeen, zein organotan jarri behar den eta zein epetan. Jakinarazpen akastuna eragingarria izango da, ebazpena beren beregi onartu edo errekurtso egokia jartzen duen alderdiari dagokionez; gisa berean, alderdiari modu pertsonalean egindako jakinarazpenak, sei hilabete igarota, ondoreak sortuko ditu, jakinarazpen horrek ebazpenaren testu osoa jasotzen badu, salbu eta epe horretan protesta formala egin denean akatsa zuzentzeko eskaeran.
|
2006
|
|
Exekuzioaren izapideak konkurtsoko epailearen aurrean gauzatuko dira. Edozein kasutan ere, akzio
|
horiek
behin behinean geldiarazita dauden bitartean, konkurtso administrazioak masarekin ordaindu ahal izango ditu kredituok. Ordainketa egin bada ere, epaileak berori baimendu ahal izango du zamari eutsiz eta eskuratzailea zordunaren betebeharrean subrogatuz; kasu horretan, betebeharra masa pasibotik kanpo geratuko da.
|
|
Alderdien defendatzaileek txostenak prestatzean, txosten
|
horiek
behin betiko aurkeztutako ondorioetara egokitu ko dira, eta, hala denean, auzitegiko presidenteak egindako proposamenera, 733 artikuluan xedatutakoaren arabera.
|
|
Auzitegian eztabaidatu behar diren autoak eta epaiak proposatzea, eta erabakitako moduan
|
horiei
behin betiko idazkera ematea.
|
2007
|
|
GEEAko epaien balioari erreparatuz,
|
horiek
behin betiko eta nahitaezko erabakiak dira, baina funtsean adierazleak eta ez betearazleak. Estatu bakoitzaren esku uzten da horiek betetzeko barne antolamenduan erabili behar diren bitartekoak hautatzea, eta Estrasburgoko Auzitegiak ezin ditu deuseztatu ez ezeztatu GEEHren aurkako nazioko legeak edo epaiak (1979ko ekainaren 13ko GEEAE. Marckx kasua?; 1999ko azaroaren 16ko GEEAE. E.P. versus Italia kasua?, etab.). Eta horixe da Estrasburgoko Auzitegietako epaien funtsezko arazoetako bat; izan ere, horiek Europako Hitzarmena urratu dela adieraz dezakete, baina ez dute nahitaez betearazteko sistemarik; izan ere, epaiak estatuek betearazi behar dituzte, horien barne arautegiarekin bat etorriz.
|
2008
|
|
Tributu betebeharpekoaren egoera juridikoa zehaztean, TLOren 29 art.ak ikuskapen eta egiaztapenak jasateko eginbehar orokorra ezartzen du, baita tributu betebeharrarekin zerikusia duten datuak eta ziurtagiriak Administrazioari emateko eginbeharra ere. Egiaztapen prozeduraren amaierako egintza likidazio prozedurara biltzen da, datu
|
horiekin
behin betiko likidazioa burutzeko.
|
|
Egiaztatzeko eta ikertzeko jarduera horietan, tributu betebeharpekoak gauzatutako egitate, egintza eta negozioak kalifikatuko ditu Administrazioak, betebeharpekoak erabilitako kalifikazioa gorabehera. Onura fiskalak emateko edo aitortzeko egintza baldintzatuta badago geroko betekizunak betetzearekin edo onura fiskal horiek eman nahiz aitortzean egiaztatu ez diren betekizunekin, orduan egintza
|
horiek
behin behinekoak izango dira. Bestela esanda, Administrazioak geroko prozedura batean egiazta ditzake betekizunok dauden ala ez eta, hala denean, betebeharpekoaren tributu egoera erregulariza dezake behin behineko egintza horiek berrikusteko prozedurak erabili gabe.
|
2012
|
|
c) Zereginaren gaineko ardura duenak horren garapenari buruz jarraibideak eman eta zigortua jarraibide
|
horien aurka
behin eta berriz eta modu argian agertzea, edota jarraibideok ez betetzea.
|