Emaitzak: 6
2014 | ||
Zigante pekoa auzapezgaia da. Hor etxeko jaun izanen diren bolant | horiek bat egiten dute zirtzilen ozarkeriarekin gaitasun baten errebindikatzeko. Libertimenduak politika aipatzen du eta cromlecharen espazio hutsa du eskatzen bere. | |
Idazketa poetikoak erresonantziak sortzen ditu. Erresonantzia | horietan bat egin dezake sortzailearen sentsibilitateak eta hartzailearenak, gauzak non hasi eta non amaitzen diren jakitea zaila den gune lauso horretan. Eta performatibitateak une honetan idazten ari naizen honek sor dezakeen desplazamenduarekin zerikusia dauka. | |
2015 | ||
Adibidera emanez, gure herriak aurrera eginen duela, elkar ulertzea lortuko dugularik, eta ez elkar suntsitzea. Bizkitartean, elkar gintezke helburu | horiekin bat egiten dutenekin, bozak jomiran. Aurrera. | |
2017 | ||
Kalean gurutzatzen zituen gizonen" janen zintuzket" hipotetikoaren aldean, iradokitzaile egin zitzaion baldintzarik gabeko" janen zaitut" horren aditz moduari zerion gertagarritasuna eta desafioa. Norbaiten begietara erakargarri sentitzea baino gauza erakargarriagorik ez dagoelako akaso, berehala egin zitzaion ezpain haragitsu | horiekin bat egin eta izaki horretan barneratzeko gogo bizia, eta instantean jakin zuen gizon harekin oheratu egingo zela. Ez zen halabeharraren kontra borrokatu. | |
Edutainment (education+ entertainment) bezala batailatu izan den korronte-multzoa, inolako oinarri zientifikorik gabe askotan, ume eta gazteen zoriontasunaz (plazeraz eta gozamenaz) baino ez da arduratzen, jakintzaren kalterako. Larriena zera da, teoria horiek guztiak berdintasuna edota ikasle ez horren gaien defendatzaile gisa agertzen zaizkigula, teoria | horiekin bat egiten ez dutenak klasista edo elitista huts bailiran bezala. Azken hau faltsua izateaz gain, ikerketa gehienek kontrakoa lortzen dutela adierazten dute; hots, maila jaisteak, batetik, ikasle ez horren onak berdin baztertzen dituela eta, bestetik, erabat injustua dela potentzial handia dutenekin. | |
2018 | ||
Hain zuzen ere maistrak izan ziren hiriko emakume talde garrantzitsuena osatuko zutenak Iruñeko hiriko aldaketa femeninoaren eta feministaren eragile gisa. Maistren Ikastetxe Normaleko urte gogoangarri | horiek bat egiten dute Maria Ana Sanz Huarteren (1868-1936) zuzendaritza aldiarekin, 1901 urteaz geroztik irakasle nabarmena izan baitzen eta, 1906 urtetik aurrera, izen handiko erakunde horretako zuzendaria XX. mendeko lehen heren osoan zehar (1906-1930). Iruñeko aurreneko erreferente feministak, pedagogo apartak, lan handia egin zuen Iruñeko Maistren Ikastetxe Normala hiriko kultur erreferentzia bihurtzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek bat bat egin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |