Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2001
‎Ikus dezagun, biztanleriaren batez bestekoa estandartzat jota, horietako bakoitzak zer duen bereizgarriena, oraingoan eginiko galderetan.
2006
‎Izan ere, bi kontzeptuen artean funtsezko aldeak daude, eta interesgarria da guk ezagutzea. Bi terminoen arteko oinarrizko desberdintasunak aztertu aurretik, komeni da horietako bakoitza zer den jakitea; izan ere, termino horien definiziotik ikus daiteke ez dela esanahi bera, ez eta, beraz, eragiketa mota bera ere. – Mailegu emaile batek, normalean banku erakunde batek, kontsumitzaileari, partikular bati edo enpresa bati, pertsona fisiko zein juridiko izan, diru kopuru jakin bat ematen dion eragiketa da mailegua.
2008
‎Hipoteka bat babesteko berme pertsonal edo errealak jartzea izan daiteke ondasun higiezin bat saltzeko gakoa. Berme pertsonala Askotan, abal emailearen irudia “zordun ez den hipotekatzailea” delakoarekin nahasten da, eta, beraz, garrantzitsua da bi termino horiek bereiztea eta horietako bakoitzak zer dakarren jakitea hipoteka bat babesteko erabakia hartu aurretik. Abal emaileak bere oraingo eta etorkizuneko ondare osoarekin erantzuten dio hipotekaren titularrak hartutako zorrari.
2010
‎lehendabizi, eztabaidetan agertutako ideiak euskadiko biztanleria osora zein punturaino orokortu daitezkeen antzematea, eta, bigarrenez, ideiok zein gizataldeetan diren ohikoagoak zehaztea. helburua ez da izan eztabaidetan agerturiko jarrera denak neurtzea, baizik eta bai baina motakoen artean maizen ageri direnei arreta ipintzea. gainera, galderak zehazterakoan ikerlarien interpretazio edo kontzeptualizazioak erabili ordez partaideen euren adierazpen moduak edo berbalizazioak hartu dira kontuan. euskadiko autonomia elkargoaren 18 eta 55 urte bitarteko 600 lagunek osatu dute ikerketa kuantitatiboaren lagina eta adina, sexu eta eskualde (erdaldunagoa edo elebidunagoa, Inkesta Soziolinguistikoa 2006 lanaren arabera (eusko Jaurlaritza 2008)) aldagaitan gizarte osoaren adierazgarria da. ikerketa kuantitatiboaren emaitza nagusiak ondoko hauek izan dira: ikerketa kualitatiboan agerturiko jarreren, eta batez ere bai bainakoek erakutsitakoen, maiztasuna; jarrera komunak dituzten taldeen identifikazioa (aldekoagoak, bai bainakoak eta kritikoagoak) eta haien ezaugarri sozialen deskribapena; eta euskararen alde talde horietako bakoitza zer dagoen prest egiteko zehaztapena. erabilitako metodologiaren balorazio orokor bat egiteko, ikerlariek uste dute tipologia osatzeko aurretiaz diseinatutako tipologietatik ez abiatzea, baizik eta datuetatik euretatik; analisiaren maila ezberdinetan partaideen adierazpen moduak kontuan hartzea; eta osagarria den metodologia, metodo kualitatibo zein kuantitatiboak uztartuz, erabiltzea ik...
‎Bere jarduera eguneratzea da. Sare horietako bakoitzean egindako galderari eskuz erantzutea prozesu motela da, gauza bera errepikatu behar baita leku desberdinetarako edo hautatu horietako bakoitzean zer erantzuten den. Irtenbide ezin hobea prozesu hori automatizatzen duten tresnak erabiltzea da, API zerbitzuak askatzen dituzte eta aldi berean argitaratzeko aukera ematen dute esaldi bera zenbait web orritan.
‎Bide Frantsesa zeharkatzen duen aterpea duten herrien artean dauden kilometro distantzien artean batez beste, erromesak 6,3 kilometro edo 1,6 orduko abiadurako herri bat aurkitzen duela ezar dezakegu (4 km/ h ko batez besteko abiadura ezarriz, hori baita ohikoena atsedenaldietan erabilitako denbora kontuan hartuz gero). Etapa eta aterpetxe guztiak Bide frantsesa, Aragoiera, Primitiboa, Iparraldeko bidea, Zilarraren bidea, Barrualdeko Euskal Herria, Irundik Santo Domingo de la Calzadaraino, Sanabresa eta epilogoa Finisterrera. Orografia, ibilbidearen deskribapena eta horietako bakoitzean zer ikusi eta zer egin. Horrez gain, Done Jakue Bidearen historia, informazio erabilgarria, erromesen iruzkinak eta ibilbide batzuetako monumentu deskribatu eta ilustratuak eskaintzen ditu. baino gehiago 1.000 argazki. Aholkuak bidea oinez eta bizikletaz egiteko.
‎Ezin hasiko naiz hemen, testigu horietako bakoitzak zer aitortzen duen hitzez hitz berritzen, baina, hona arte jasotako pasarte horiez gain, batek edo bestek esandakotik hartutako daturik hobenxkoenak hona ekarri gabe ez zaitut utziko, ez.
2011
‎Zeharkaldia hasi baino minutu batzuk lehenago kontsultatzea komeni da, «B plana» egin behar den jakiteko edo bidaia bertan behera uzteko. Errepidea aukeratu ondoren, ibilbidea oso luzea bada komeni da etapatan banatzea. Aldez aurretik atsedenaldi batzuk ezartzea eta horietako bakoitzean zer den aurreikustea, bidaia atseginagoa izan dadin, eta, batez ere, ezustekoak saihesten lagunduko du. Alde horretatik, funtsezkoa da janaria eta edaria kontuan hartzea, eta puntu batetik hurrengora zenbat erregai den kalkulatzea, non hartu jakiteko.
‎Gauza hola dela eta ezin daitekeela bertzela izan ohartzeko, aski da ihizi horietarik bakoitza zertarik den bizi oroitzea.
2013
‎Ikuspegi soziolinguistiko batetik, funtsezkoa da hizkuntza erabileraren azterketan jarduera hori noren artean gertatzen den kontuan hartzea. Aztergai dugun testuinguruan, solaskide horietako bakoitzak zer nolako rola betetzen duen jakitea. Diogun, labur bilduz, Arrue Proiektuan bi rolharremanok jarri ditugula azterketaren erdigunean:
Horietako bakoitzari zer nolako erantzuna emango geniokeen aztertzeak lagundu egingo digu erosketa osasungarriagoa egiten.
‎–Trebakuntza motak bereiztea eta horietako bakoitza zer egoeratan komeni den erabiltzea ebaluatzea.
‎Ba al dakizu horietako bakoitza zer den. Internet erabiliz, deskribatu, ahalik eta
‎Bide Frantsesa, Aragoiera, Portugesa, Baztanesa, Iparraldeko Bidea, Primitiboa, Barneko Euskal Herria, Zilarraren Bidea, Sanabriako Bidea, Katalana San Juan de la Peñatik eta Epilogoa Fisterrara eta Muxiara. Etapa bakoitzak bere altimetria, ibilbidearen deskribapena eta horietako bakoitzean zer ikusi eta zer egin adierazten duen atal bat ditu. Horrez gain, Done Jakue Bidearen historia, informazio erabilgarria, erromesen iruzkinak eta ibilbide batzuetako monumentu deskribatu eta ilustratuak eskaintzen ditu.
‎Irudiak interpretatzea. Haurrekin praktikatzeko ariketa interesgarri bat belarrean etzan edo besaulki batean etzan behar da hodeiei begira egoteko eta haurrak horietako bakoitza zer irudikatzen duen interpretatzeko. Sormena zentzu horretan estimulatzeko beste jarduera dibertigarri bat itzalen jokoa da.
‎Imagen: Sarah Penge Ehunka argazki kamera modelo erabiltzaile bakoitzaren beharretara eta gustuetara egokitu daitezke Lehenik eta behin, argazki kameren oinarrizko parametro batzuk ezagutu behar dira, horietako bakoitzean zer eskakizun neurtu behar diren ulertzeko. Gaur egun, jada ez dira inportatzen megapixelak eta beste alderdi batzuk:
2014
‎Urte honetan, berri handiak espero dira elikagaien legeriaren arloan. Artikuluak zerrendatu eta adierazgarrienak izan daitezkeenak nabarmentzen ditu, eta horietako bakoitza zertan datzan azaltzen du.
2015
Horietako bakoitzak zer nolako erantzukizuna du gaur egungo egoera den bezalakoa izan dadin?
‎eraginak eta jabego eskubideen definiziorik eza dauzkagu. Jarraian horietariko bakoitza zertan datzan azalduko dugu.
2016
‎Makinari esker paisaia ezberdinak zizelka daitezke. Hala, euria egiten duenean paisaia horietako bakoitzean zer gertatzen den ikus dezakegu: ura nola mugitzen den, non pilatzen den, uholdeak nola sortzen diren...
‎Bertan, haurraren zein adinetan azaltzen diren agertzen da. Eta horren parean horietako bakoitzak zer espazio eta egitura behar dituen azaltzen da. Komeni da, beraz, ikastolaren espazioak diseinatzerakoan, adin bakoitzeko haurrak zein tokitan lekutuko diren kontuan hartzea, lehenik, eta segidan zer espazio eta egitura komeni zaizkien erabakitzea, pizten zaien sena garatzeko bideak eskaintzeko.
2017
‎Eredu orokorrak erabiliz, talde horietako bakoitza zer jarduerari dagokion asmatzen du. Horretarako, eredu orokorrak ekintza talde horiekin koherenteak diren ikusten da.
‎Kalkulatu posizio horietako bakoitzean zer presio egingo duen azpiko kaxak zoruaren gainean.
‎Otso+ benta > Otxenta, Txuri+ soro > Txuixo, (H) aitz+ gorri+ be (he) > Aizkorbe?. Orduan, jatorrizko burutzapenetik geratzen dena da toponimoa eta, horrexegatik, hortik aurrera horietako bakoitzak zer galdu edo aldatu duen haztatu behar. Eta haztatu aditza azpimarratu nahi dut, atzera berriz, ezen ziurtatzea beste kontu bat baita.
‎b) Kaxa bakoitzaren neurriak 65 x 35 x 25 cm dira, eta 10 kg bakoitzaren masa, barruan gordetako objektuekin. Kalkulatu posizio horietako bakoitzean zer presio egingo duen azpiko kaxak zoruaren gainean.
2020
‎Elkarrizketa eta aldebakarreko bidea. Aldagai horietako bakoitzari zer pisu eman adostu ezinik dago Kataluniako mugimendu independentista, hauteskundeen kanpainaurreko giroan murgilduta. Eduard Pujol (Martorell, Herrialde Katalanak, 1969) JxCren Kataluniako talde parlamentarioko bozeramaileak BERRIAren galderei erantzun die Kataluniako eta Espainiako gobernuen arteko elkarrizketa mahaiaren lehen bilera egin eta Carles Puigdemont Kataluniako presidente kargugabetuak Perpinyako ekitaldian dozenaka mila lagun elkartu eta egun gutxira.
2021
‎" Eta halaxe da, baina, aldi berean esan beharra dago ezkontzeak badituela onura batzuk, baita izatezko bikote egiteak ere". Zeremonietatik eta ospakizunetatik harago, elkarbizitza antolatzeko eta arautzeko tresna horietako bakoitza zer den, bataren eta bestearen arteko aldeak zeintzuk diren, eta etorkizunean zer ondorio izan ditzaketen jakitea ezinbestekotzat jo du.
‎Gehiago jakin nahi duzu? Horietako bakoitza zer den, zer elikagaitan dauden eta osasunerako zer onura dakarzkiguten azaltzeaz gain, posbiotikoak zer diren azalduko dizugu. Beste konposatu batzuk aurkitu berriak dira, eta zientzialariek dagoeneko 500 inguru ezagutzen dituzte.
‎Zein da arazoa orduan? Azukre askeen eta intrintsekoen nahasketa duten elikagaiek ezin dugu jakin horietako bakoitzaren zer kantitate duten. Adibidez, frutadun eta azukredun jogurt batean, azukre sinple intrintsekoak dituzten bi osagai daude eta azukre sinple askea (sakarosa, industriak gehitua) duen bat.
2023
‎Ondotik, bilduma horren arabera, politika horien joera edota ezaugarri nagusiak ikusita, epealdi desberdinak identifikatzen saiatu gara, horrela, epealdi horietako bakoitza zerk eta nola ezaugarritu duen definituz. Beraz, sintesi lan guztien modura, halako ariketa batek zehaztasunak eta ñabardurak galtzeko arriskua dakarren arren, ikuspegi orokor bat eskuratzeko baliagarria delakoan, hona emaitza:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia