Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2000
‎ezabatzeko, klaseen ustiaketa ezabatzeko ala ustiaketa etazapalketa nazionala ezabatzeko ari al gara? Helburu horietako bakoitzak bere estrategia, ariera eta amaiera berezia eta ezberdina behar du. Baina askotan dena nahasten da etaargitasuna egitea zail bilakatzen da.
2007
‎Hemen ez, hemen nazio politiko bakarrean, hiru nazio identitate linguistikoeta kultural eratu nahi dizkigute abertzaletasunaren bertsio guztiek, xehetasunakxehetasun. Horietako bakoitzak bere izaeraren arabera bizitzeko modua izangoomen luke, herritarren eskubide zibilak eta politikoak babestuko balira. Giza eskubideen trikimailuan erori gara, hizkuntza eta kultura eskubideak praktikan gizaeskubideen altzoan ez daudenean.
‎Traduktoreak orduan bietako bat dauka: ala originaleko hitz bakarrari hitz bakarra eman (erroko esanahiarena) eta, ulertua izango bada, komentarioa gehitu; ala garabidean irabazi dituen aspektu berriei jaramon egin eta horietako bakoitzari bere hitza eman, Schlegel-ek egin duen legez. Bi aukera dago, eta biek dute alde txar asko.
2008
‎Garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta horietariko bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
‎Garapena erritmo uniformean gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta horietariko bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
‎Garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta horietariko bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
‎Garapena erritmo uniformean gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta horietariko bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
‎Ikuspegi aldatzaile izeneko beste joera teorikoaren iritziz, berriz, garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da eta hainbat aroz osaturik dago; horietariko bakoitzak bere ezaugarri, zailtasun eta bat bateko aldaketa bereziak biltzen ditu. Ikuspegi horren arabera, haur baten lehen urratsak ez dira garapen prozesu baten azken emaitzak, aro berri baten hasiera baizik, zeren gertakari horiek jokabide berriak izatera eramaten baitute umea.
2012
‎Udalekduten muga ez da ogasunaren alorrekoa soilik, baizik eta arauen alorrekoa erebai. Udalak, bestalde, elkartu egin daitezke, izaera ekonomiko edo sozialeko helburubatzuetarako, eskualdez gaindiko erakundeak eratuz (mankomunitateak, eta abar) 11.Kolektibo instituzional horietako bakoitzak bere historia eta bere ibilbide propioakditu, eta horien artean harremanak eratu dira, batzuetan, gutxitan, borondatezhitzartuak, eta beste batzuetan, gehienetan?
2014
‎Ikuspegi aldatzaile izeneko beste joera teorikoaren iritziz, berriz, garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da eta hainbat aroz osaturik dago; horietariko bakoitzak bere ezaugarri, zailtasun eta bat bateko aldaketa bereziak biltzen ditu. Ikuspegi horren arabera, haur baten lehen urratsak ez dira garapen prozesu baten azken emaitzak, aro berri baten hasiera baizik, gertakari horrek jokabide berriak izatera eramaten baitute umea.
2015
‎epistemologikoa, irakaskuntzari dagokiona, ikaskuntzari dagokiona, inguruari dagokiona, kognitiboa eta emozionala. Azpiprozesu horietako bakoitzak bere ibilbide eta egoera potentzialak ditu.
‎Azido poliprotikoen ionizazioa elkarren ondoko Brönsted Lowryren erreakzioen bidez gertatzen da, eta erreakzio bakoitzean protoi baten transferentzia gertatuko da. Erreakzio horietako bakoitzak bere azidotasun konstantea du. Adibidez,
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia