2000
|
|
ezabatzeko, klaseen ustiaketa ezabatzeko ala ustiaketa etazapalketa nazionala ezabatzeko ari al gara? Helburu
|
horietako
bakoitzak bere estrategia, ariera eta amaiera berezia eta ezberdina behar du. Baina askotan dena nahasten da etaargitasuna egitea zail bilakatzen da.
|
2007
|
|
Hemen ez, hemen nazio politiko bakarrean, hiru nazio identitate linguistikoeta kultural eratu nahi dizkigute abertzaletasunaren bertsio guztiek, xehetasunakxehetasun.
|
Horietako
bakoitzak bere izaeraren arabera bizitzeko modua izangoomen luke, herritarren eskubide zibilak eta politikoak babestuko balira. Giza eskubideen trikimailuan erori gara, hizkuntza eta kultura eskubideak praktikan gizaeskubideen altzoan ez daudenean.
|
|
Traduktoreak orduan bietako bat dauka: ala originaleko hitz bakarrari hitz bakarra eman (erroko esanahiarena) eta, ulertua izango bada, komentarioa gehitu; ala garabidean irabazi dituen aspektu berriei jaramon egin eta
|
horietako
bakoitzari bere hitza eman, Schlegel-ek egin duen legez. Bi aukera dago, eta biek dute alde txar asko.
|
2008
|
|
Garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
|
|
Garapena erritmo uniformean gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
|
|
Garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
|
|
Garapena erritmo uniformean gertatzen da. Horrez gain, hainbat arazoz osaturik dago, eta
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarriak ditu.
|
|
Ikuspegi aldatzaile izeneko beste joera teorikoaren iritziz, berriz, garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da eta hainbat aroz osaturik dago;
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarri, zailtasun eta bat bateko aldaketa bereziak biltzen ditu. Ikuspegi horren arabera, haur baten lehen urratsak ez dira garapen prozesu baten azken emaitzak, aro berri baten hasiera baizik, zeren gertakari horiek jokabide berriak izatera eramaten baitute umea.
|
2012
|
|
Udalekduten muga ez da ogasunaren alorrekoa soilik, baizik eta arauen alorrekoa erebai. Udalak, bestalde, elkartu egin daitezke, izaera ekonomiko edo sozialeko helburubatzuetarako, eskualdez gaindiko erakundeak eratuz (mankomunitateak, eta abar) 11.Kolektibo instituzional
|
horietako
bakoitzak bere historia eta bere ibilbide propioakditu, eta horien artean harremanak eratu dira, batzuetan, gutxitan, borondatezhitzartuak, eta beste batzuetan, gehienetan?
|
2014
|
|
Ikuspegi aldatzaile izeneko beste joera teorikoaren iritziz, berriz, garapena erritmo ezberdinetan gertatzen da eta hainbat aroz osaturik dago;
|
horietariko
bakoitzak bere ezaugarri, zailtasun eta bat bateko aldaketa bereziak biltzen ditu. Ikuspegi horren arabera, haur baten lehen urratsak ez dira garapen prozesu baten azken emaitzak, aro berri baten hasiera baizik, gertakari horrek jokabide berriak izatera eramaten baitute umea.
|
2015
|
|
epistemologikoa, irakaskuntzari dagokiona, ikaskuntzari dagokiona, inguruari dagokiona, kognitiboa eta emozionala. Azpiprozesu
|
horietako
bakoitzak bere ibilbide eta egoera potentzialak ditu.
|
|
Azido poliprotikoen ionizazioa elkarren ondoko Brönsted Lowryren erreakzioen bidez gertatzen da, eta erreakzio bakoitzean protoi baten transferentzia gertatuko da. Erreakzio
|
horietako
bakoitzak bere azidotasun konstantea du. Adibidez,
|