Emaitzak: 6
2002 | ||
«kredituak 10 ordu ditu», «ikas zama astero 20 eta 30 orduren artean egongo da praktikak bame, eta ikasturte akademikoa 60 eta 90 kredituen artean egongo da», «astero ikasketa teorikoak ez dira inoiz 15 ordu baino gehiago izango», «ezin izango dira aldi berean seiirakasgai baino gehiago irakatsi», «baina ikasleek ahal dute, berek aukeratuta, aldiberean irakasgai gehiago ikasi», «lizentziatu ala ingeniari titulua lortzeko, gutxienez 300 kreditu egin behar dira, Medikuntzan lizentziatua ala arkitekto titulua lortzeko izan ezik», «bi zikloko irakaskuntzetako lehen zikloan, gutxienez Unibertsitateko derrigorrezko eta aukerazko kredituen %15 titulazioarenak ez diren etaizaera osagarria duten gaientzat gordeko da», «kreditu askeko portzentajea ezinizango da titulua ateratzeko ikasketa osoen %10 baino gutxiago izan», «kreditutan, enborrezko gaiei dagokienez, ikas zama gutxienez ikasketa plan osoaren irakaszamaren %30ekoa izango da lehen zikloan, eta bigarren zikloan %25ekoa. Portzentaje | horiek aldatu ahal izango dira 2 apartatua betetzeko, baldin eta gidalerroak aldatzen ez badira». | |
2011 | ||
Izan ere, euskararekiko jarrera epela dutenak identifikatu eta hizkuntza egoera nola bizi duten deskribatzen baitigu. Azterketa hau egitea ezinbestekoa da, egoeraren analisi sakon batek ahalbideratuko duelako esku hartze egokiak garatu eta diseinatzea. horrenbestez, azterketa honek egoeraren nolakotasunaren berri emateaz gain, aurreiritzi | horiek aldatu ahal izateko giltza eskaintzen digu. Badira aurretik zenbait lan euskararen egoera aztertzean, jarreretan atentzio berezia jarri dutenak, besteak beste: | |
2017 | ||
Langileak baloratzen ari dira orain zer egin: " Oposiziooarekin baloratzen ari gara ea zein irtenbide dituen auzi honek, baina dakigun gauza bakarra da pleguak alda daitezkeela eta zirrikitu juridiko guztiak bilatuko ditugula | horiek aldatu ahal izateko". | |
2018 | ||
Beraz, ondorioztatu daiteke gatzaren inguruan hipertentsioa duten pertsonek ezagutza falta dutela, jatekoei botatzen dieten gatz kopuruari behar beste garrantzirik ematen ez baitiote. Horrenbestez, interbentzio programak edo estrategia desberdinak erabili lirateke gaixoen ohitura | horiek aldatu ahal izateko. | |
2021 | ||
32). Gauzak horrela, borrokaren erronkak, borrokaren helburuak eta borrokarako tresna legitimoak eremu bakoitzaren ezaugarri bereziak dira, eta | horiek aldatu ahala eremua bera aldatzen da, eta eremu barnean kapitalaren banaketa aldatzen da (Bourdieu, 2013: 37). | |
Hori bai, kopuru | horiek aldatu ahal dira, txip edo semieroaleen eskasiaren ondorioz. Izan ere, zirkuitu elektronikoetan beharrezkoak diren material horiek behar baino motelago iristen ari dira mundu osoko auto fabriketara, eta traba handiak eragiten ari dira ekoizpenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
horiek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek aldatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek aldatu ahal | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |