Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2013
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎batean izenak, eta bestean adjektiboak. Jo ezazu jarduera horietara eta esan zein diren izenak eta zein adjektiboak.
‎Horretarako, aproposak dira unitatean zehar egindako beste autorregulazio jarduerak, zehazki, 19 eta 31 jarduerak. Berreskura itzazu bi jarduera horiek eta balioetsi ezazu, orain, nola sentitzen zaren ikasitako horien aurrean.
‎3 Aurreko ariketa egindakoan, talde bakoitzak kanpoko eragile geologiko guztien taula beteta izango du dagoeneko; beraz, talde handian, eragile geologiko horiei buruz eta eragile horiek sor ditzaketen erliebe motei buruz hitz egin dezakezue eta taldeetan ateratako ondorioak komentatu. Ondoren, berrikusi eta osatu zuek egindako lanak, hala behar izanez gero.
‎2 Adituek hitz teknikoak erabiltzen dituzte. Hitz horiek eta beren esanahiak erlazionatuko dituzu oraingoan; zehatzago esanda: digestio aparatuko hainbat atal edo organo eta horien funtzioak erlazionatu, digestioaren faseen arabera sailkatu eta taulan kokatu.
‎d) Dibertsitatean eragina duten hainbat faktore ikusi dituzu. Zehaztu faktore horiek eta eman adibide bana.
2014
‎c) Denon artean osatu duzuen ituan, taldekide bakoitzaren indarguneak jasotzen dira. Banatu itzazue bost kideen artean aipatutako rolak, indargune horiek eta rol bakoitzaren ezaugarriak kontuan hartuta.
‎3 1992an, Kolonen Ameriketarako lehen bidaiaren bostehungarren urtemugan, Espainiak Amerikaren aurkikuntzaren bosgarren mendeurrenaren omenezko posta zigiluak argitaratu zituen. Horietan eta aurrez ikasitakoa oinarri hartuta, adostuko dituzue erantzunak, launaka, arkatzak erdira teknikaz baliatuz. Horretarako, jarrai iezaiezue urrats hauei:
‎3 Desegin talde horiek eta lauko taldetan elkartuta, erantzun iezaiezue galdera hauei," Arkatzak erdira" egituraren bitartez:
‎1 Lot itzazu aipatutako unitateetan ikusitako pertsonaia historiko horiek eta immigratzeko kausak.
‎b) Ba al dago erlaziorik lortutako gorputz horien eta jatorrizko zilindroaren artean. Zein?
‎Idatz itzazue horiek eta bestelakoak koadernoko orrialde batean.
2016
‎a) Arrazoitu zergatik aukeratu dituzuen aldagai horiek eta ez besteak.
‎Biak ere euskal literaturako obra klasikotzat hartzen dira. Honako helbide honetan topa daitezke, oso osorik, bi lan horiek eta beste asko: http://klasikoak.armiarma.com/.
‎1 Hartu berriz 23 miatze jarduerako urratsak; dagoeneko, trebatuta zaudete haiek zehazteko eta zabaltzeko. Trebakuntza horiek eta bidean ikasitakoak baliatuz, osatu ikerketa planifikatzeko kontrol zerrenda.
‎Apartheidaren aurkako protesta horietako batean Mandelak bere' baimena' erre zuen publikoki. Gizon beltz guztiek gainean eraman behar zituzten baimen horiek eta ezin zuten beren distritutik irten baimenik gabe. Beltzen komunitatean egonezin handia eragin zuen emakume beltzak ere baimena eramatera derrigortzeko gobernuak egin zuen saiakerak.
‎2 Ondorio horiek eta helduek jasaten dituztenak desberdinak al dira?
2017
‎Uhin sismiko horien eta gertatzen diren aldaketak
‎Pigmentazio normalaren genea, berriz, (A) izendatuko dugu. Pigmentazio normaleko bikote batek seme albino bat izan badu, zein izango dira guraso horien eta semearen genotipoak?
‎Eskaerak, erreklamazio gutunak, zorionak ematekoak, hainbat inprimaki eta abar ikusi ditugu. Bakoitzaren atalak ere bai, baina, atal horiek eta atal bakoitzaren barneko ideiak ez baditugu modu egokian lotzen, zaila izango da hartzaileak mezua ulertzea. Hau da:
‎Horietako zein kantatzeko gai izango zinateke, osorik ez bada ere? Zergatik gogoratzen dituzu horiek eta ez beste batzuk. Agian, zuk gogoratzeko dituzun arrazoiak bat datoz mendez mende, ahoz aho transmititzeko arrazoiekin!
‎b) Ez erre gela honetan; ez ekarri janaririk; ez jo gitarrarik& Agindu horiek eta beste batzuk eman zituen zerbitzuburuak.
‎Aldizkari bakoitzari inpaktu indize bat lotu zaio, kontuan izanda zenbat aldiz aipatzen diren bertan argitaratutako artikuluak beste lan batzuetan, zer garrantzi duten artikulu horiek aipatzen dituzten aldizkariek, bai eta zer urtetan aipatzen diren aldizkariko artikuluak. Datu horien eta beste batzuen arabera esleitzen zaio aldizkari bakoitzari inpaktu indize deritzona, zeina baita zientzian argitaratzen diren lanak balioztatzeko neurri unibertsala une honetan. Zenbat eta handiagoa izan inpaktu indizea, orduan eta zabalduagoa eta garrantzitsuagoa da aldizkaria
‎Horiek denak zure webgune pertsonalean argitaratzea proposatzen dizugu. Hautatu dituzun lanek erakusten dute nor zaren, lanetan zure arrastoa egongo delako eta lan horiek eta ez beste batzuk hautatu dituzulako.
‎Testuan, aipatu webgunean argitaratu nahi duzun testua edo lana, eta estekatu ezazu bertara. Nire ibilbidea/ ikasketa prozesua atala osatuko duzu lan horiekin eta haien justifikazioarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia