Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2008
‎Parte hartzeko espazioak nola, nork, zergatik eta zertarako sortzen edo betetzen diren jakitea funtsezkoa da beraz. Dena den, bi espazio mota hauen arteko muga ezin da zorrotzegia izan, bien arteko desberdintasuna ez baita soilik nork betetzen dituen, baizik eta bertan adosten diren estrategiek existitzen diren botere egiturak desafiatzen dituzten ala ez (Miraftab, 2004); zentzu horretan talde berdinek barruan eta kanpoan aldi berean egotea erabaki dezakete.
2009
‎Ikuspegi ekologiko kultural horrek talde minoritarioen testuinguru ulerkorrago eta operatiboago batean jartzen laguntzen digu, eta ahultasun eta baztertze sozialaren arriskuan kultura menderatzaileak eragiten duen opresio harremana ulertzea erraztu egiten du (Nelson eta Prilleltensky, 2005). Bestetik, baliabide sozial eta psikosozialen egituren falta ere azaltzen du (Martínez et al., 2006).
‎logikoa da pentsatzea horrek aktibazio eta herstura mailen handitze bat eragin ziela talde esperimentalekoei. Hasierako ezberdintasun horrek talde bien arteko bilakaera ezberdina azal dezake. Momentuz, maneiatzen ditugun datuekin esan genezake formazio programa eraginkorragoa izan dela hasieratik herstura maila handiagoa zeukaten subjektuen artean.
2010
‎Oinarrizko errenta jasotzen duten pertsonen inguruan aipa daitekeen lehenengo ezaugarria pairatzen duten gizarte behin behinekotasun handia da, eguneroko edozein jardueratan islatzen dena gehienetan. Dena den, ezaugarri hori talde honena da, baina gizarte zaurgarritasuna pairatzen duten beste kolektiboetan ere era nabarian agertzen da.
2011
‎Errituaren berezko dinamikak preskribitutakoa guragarri bilakatzen du. Zentzu horretan taldearen bakarlari esanguratsuenetariko batek zera dio erritura joateko derrigorrezkotasunari buruz.
2012
‎haiek gaizki egin dutena besterik ez du jasotzen. Horrek taldearen batasuna eta harmonia hondatzen ditu. Izan ere, kutsadura emozionala goitik behera, hots, buruzagiarengandik menpekoengana?
‎Autofinantzaketa etorrita, bestalde, aipatu behar da arlo horretan taldeak 13 puntu egin duela gora hamarkada eskas batean: 2002 urtean, Goiena Komunikazio Taldearen autofinantzaketa% 44koa zen; 2011n, ostera,% 57koa izatera iritsi zen (Agurtzane Gainzarain.
2014
‎gizatalde horietako kideek partekatzen dituzten esperientziak eta balioak. Balio horiek, hortaz, belaunaldi arteko ondarea osatzen dutela esan genezake; beste hitz batzuekin esateko, ondare horri talde bateko kideak elkartzeko eta kanpokoekiko bereizteko «esanahiak moldatzen dituen errepertorio eraginkorra» dei geniezaioke (Smith, 2000: 328).
2015
‎6a) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten.
‎6a) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea.6c) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten.
‎Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea.6c) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ziurtatzea ikasle guztiek buruketa ulertu zutela.
‎6c) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ziurtatzea ikasle guztiek buruketa ulertu zutela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia