2008
|
|
Parte hartzeko espazioak nola, nork, zergatik eta zertarako sortzen edo betetzen diren jakitea funtsezkoa da beraz. Dena den, bi espazio mota hauen arteko muga ezin da zorrotzegia izan, bien arteko desberdintasuna ez baita soilik nork betetzen dituen, baizik eta bertan adosten diren estrategiek existitzen diren botere egiturak desafiatzen dituzten ala ez (Miraftab, 2004); zentzu
|
horretan
talde berdinek barruan eta kanpoan aldi berean egotea erabaki dezakete.
|
2009
|
|
Ikuspegi ekologiko kultural
|
horrek
talde minoritarioen testuinguru ulerkorrago eta operatiboago batean jartzen laguntzen digu, eta ahultasun eta baztertze sozialaren arriskuan kultura menderatzaileak eragiten duen opresio harremana ulertzea erraztu egiten du (Nelson eta Prilleltensky, 2005). Bestetik, baliabide sozial eta psikosozialen egituren falta ere azaltzen du (Martínez et al., 2006).
|
|
logikoa da pentsatzea horrek aktibazio eta herstura mailen handitze bat eragin ziela talde esperimentalekoei. Hasierako ezberdintasun
|
horrek
talde bien arteko bilakaera ezberdina azal dezake. Momentuz, maneiatzen ditugun datuekin esan genezake formazio programa eraginkorragoa izan dela hasieratik herstura maila handiagoa zeukaten subjektuen artean.
|
2010
|
|
Oinarrizko errenta jasotzen duten pertsonen inguruan aipa daitekeen lehenengo ezaugarria pairatzen duten gizarte behin behinekotasun handia da, eguneroko edozein jardueratan islatzen dena gehienetan. Dena den, ezaugarri
|
hori
talde honena da, baina gizarte zaurgarritasuna pairatzen duten beste kolektiboetan ere era nabarian agertzen da.
|
2011
|
|
Errituaren berezko dinamikak preskribitutakoa guragarri bilakatzen du. Zentzu
|
horretan
taldearen bakarlari esanguratsuenetariko batek zera dio erritura joateko derrigorrezkotasunari buruz.
|
2012
|
|
haiek gaizki egin dutena besterik ez du jasotzen.
|
Horrek
taldearen batasuna eta harmonia hondatzen ditu. Izan ere, kutsadura emozionala goitik behera, hots, buruzagiarengandik menpekoengana?
|
|
Autofinantzaketa etorrita, bestalde, aipatu behar da arlo
|
horretan
taldeak 13 puntu egin duela gora hamarkada eskas batean: 2002 urtean, Goiena Komunikazio Taldearen autofinantzaketa% 44koa zen; 2011n, ostera,% 57koa izatera iritsi zen (Agurtzane Gainzarain.
|
2014
|
|
gizatalde horietako kideek partekatzen dituzten esperientziak eta balioak. Balio horiek, hortaz, belaunaldi arteko ondarea osatzen dutela esan genezake; beste hitz batzuekin esateko, ondare
|
horri
talde bateko kideak elkartzeko eta kanpokoekiko bereizteko «esanahiak moldatzen dituen errepertorio eraginkorra» dei geniezaioke (Smith, 2000: 328).
|
2015
|
|
6a) Eta gero, buruketa
|
horren
talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten.
|
|
6a) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa
|
horren
talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea.6c) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten.
|
|
Talde irakurketa horren helburua ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea zen.6b) Eta gero, buruketa horren talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ikasle guztiek buruketa ulertu zutela ziurtatzea.6c) Eta gero, buruketa
|
horren
talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ziurtatzea ikasle guztiek buruketa ulertu zutela.
|
|
6c) Eta gero, buruketa
|
horren
talde irakurketa egin zuten. Talde irakurketa horren helburua zen ziurtatzea ikasle guztiek buruketa ulertu zutela.
|