Emaitzak: 2
2021 | ||
DGIR1 en arabera, natur zientziek duten prestigio soziala bi arrazoiren ondorioz gertatzen da: alde batetik, jakintza arloetatik baliagarritasun praktikoa eskaintzen zaielako eta, gainera, hori ikasleei ikusarazten zaien zerbait delako; eta, bestetik, merkatuak horrelako profildun ikasleak bilatzen dituenez, balioespen | horretan sakontzea laguntzen duelako. Horregatik, literaturaren balioari" ikusgarritasuna" eskaini behar zaiola uste du, hizkuntzarekin zein gainerako arloekin batera jokoan jarriz, baina, horretarako, espazioak zabaldu behar direla eta lanketa egokiei heldu behar zaiela ohartarazten du. | |
Hizkuntza eta kultura hegemonikoak identitate nazionalak hedatzen eta eraikitzen saiatzen badira (Lauzurika, 2015), euskal hezkuntzak eta ez curriculumak, soilik horren aurrean non kokatzen den erabaki du: hizkuntza eta kultur asimilazioari erantzun edo | horretan sakontzen lagundu, eta, aurre egitekotan, nola eta zer baliabideren bitartez. Bestera esanda, Bourdieu ren eta Passeron en7 (1979) zentzurik literalenean, biolentzia sinbolikoari aurre egiteko estrategiarik bideratuko ote den, zein eta nola inplementatuko duen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 2 (0,01) |
Lehen forma
horretan | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori sakondu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hori sakondu lagundu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |