2002
|
|
Matasek adierazi zuen bere sailak 21 milioi euro inbertitu dituela 45.000 edukiontzi erosteko.
|
Hori
publizitate kanpaina batekin indartuko da, laster hasiko dena, herritarrak birziklatzearen beharraz kontzientziatzeko. Ministroak, halaber, erabilitako paperarentzat gutxieneko prezioa ezartzearen alde egin zuen, enpresei bilketa errentagarria izan zedin.
|
2003
|
|
Publizitate kanpaina produktuaren ustezko jatorri grekoaren ideiaren inguruan egiten zen, publizitate mezuetan herrialde horretako modu tradizionalari lotutako agure bat erabiltzen baitzuen, eta merkaturatutako produktua «Greziako azken altxorra» zela uste baitzuen. Fage Dairy Industry S.A. (FDISA) enpresak jogurta ekoizten du Grezian eta beste herrialde batzuetara esportatzen du, besteak beste, Espainiara, eta Danoneri eskatu zion 1997ko urriaren 2an, notarioaren bidez, produktu
|
horren
publizitate kanpaina bertan behera uzteko. FDISAk demanda judiziala jarri baino lehen, 1998ko otsailean, publizitate kanpaina bere borondatez aldatu zen, eta argi eta garbi adierazi zuen jogurta zela Espainian egindako errezeta grekoa.
|
2006
|
|
Iragarleak, publizitate jarduera martxan jartzen duen publizitate subjektua denez, hartzaileei helarazi nahi dien jarduera ekonomikoari buruzko informazioa zabalduko du; hau da, publizitate agentzien eskuetan jarriko du aipatutako informazioa, horiek behar bezala egokitu eta komunikazioa beren lan objektu bihur dezaten. Halere, iragarleak berak eraman dezake aurrera informazio jarduera, horretarako organizazioa eta langileak baldin baditu behintzat; beste batzuetan, berriz, iragarleak teknikaria kontratatuko du zuzenean,
|
horrek
publizitate kanpaina bidera dezan; kasu horretan, prozesua kontratu harreman baten barruan gertatuko da (De la Cuesta, 2002: 84).
|
2012
|
|
Osagai horrek, hain zuzen ere, transpirazio naturala errazten du, hezetasuna metatu gabe. Enpresa
|
horrek
publizitate kanpaina abiarazi du, telebistan eta prentsan iragarkiak txertatuta. Azter ezazu kasua, eta identifikatu, erantzunak arrazoituz, publizitatearen oinarrizko ezaugarriak.
|
|
Bigarrena, emakumearen irudi estereotipatuari aurre egitea, zeina etxeko esparruarekin lotuta eta gizonarekiko dependentzia eta mendekotasun egoeran baitago. Kasu paradigmatiko gisa «Feber» kontua dugu121 Jostailu enpresa
|
horrek
publizitate kanpaina batean bi bloke bereiziak aurkeztu zituen, bata neskatoei zuzenduta, bertan panpinak eta etxeko zereginetarako zenbait tresna eskaintzen zirelarik, eta bestea mutikoei bideratuta, eskaintza zabalagoarekin eta mundu profesionalarekin lotuta. Epaileak ulertu zuen iragarkiak diskriminatzaileak zirela, jostailuen gaineko gustuen arteko diferentziak sexuan soilik oinarritzen baitzituzten.
|
|
Iragarleak, publizitate jarduera martxan jartzen duen publizitate subjektua denez, hartzaileei helarazi nahi dien jarduera ekonomikoari buruzko informazioa zabalduko du; hau da, publizitate agentzien eskuetan jarriko du aipatutako informazioa, horiek behar bezala egokitu eta komunikazioa beren lan objektu bihur dezaten. Halere, iragarleak berak eraman dezake aurrera informazio jarduera, horretarako organizazioa eta langileak baldin baditu behintzat; beste batzuetan, berriz, iragarleak teknikaria kontratatuko du zuzenean,
|
horrek
publizitate kanpaina bidera dezan; kasu horretan, prozesua kontratu harreman baten barruan gertatuko da (De la Cuesta, 2002: 84).
|
2013
|
|
Izaki sozialak gara. Ustezko talde
|
hori
publizitate kanpaina baten helmuga denean, sentipen kontrajarriak sortzen zaizkigu.
|
2017
|
|
Nafarroako Gobernuak 25 urtetik gorako etxebizitzetan egindako birgaitze lanen balioaren% 60ra arteko diru-laguntzak emango ditu 2017an. Halaxe azaldu du gaur goizean Miguel Laparra Eskubide Sozialetako lehendakariordeak, Nafarroako Gobernuak datozen asteetan egingo duen gai
|
horri buruzko
publizitate kanpaina instituzionalaren aurkezpena egiteko prentsaurrekoan.
|