Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2002
‎Derrigorrezko kredituak kontuan hartuz, irakasgaien% 16,55 euskaraz ikasten dituzte. Euskara planaren arabera %39, 7 izan lukete, kontuan hartuzezen plan horren proposamena Elektronika, Elektrizitatea eta Kimika espezialitateetan, euskarazko eskaintza ez zabaltzea dela, eta eskaintza zabaltzeko bide bakarra beste espezialitateetan komunak diren irakasgaiak eskaintzea dela. Topografia titulazioari dagokionez, berriz, derrigorrezko %33 kredituak euskaraz eskaintzeaproposatzen du euskara planak.
2003
‎Latour, Callon eta Dona Haroway dira, besteak beste, norabide horretan proposamen ausartaketa berritzaileak egin dituzten autore batzuk.
2005
‎Talde horren proposamena konpainia misto baten sorrera izango da. Hasieratik tradizionalistak elkarrizketaren aldeko ekimen honen kontra azalduko dira, manipulatzailea dela argudiatuz.
2011
‎Instruktore hori, gutxienez, bake epailearen kategoria berekoa izango da. Horren proposamenez idazkari bat izendatuko da (BJLOren 423 4 art.).
‎Plangintzak ikerkuntzarako politika xume bat planteatzen zuen. Izan ere, euskarazko ikerkuntza ez zen lehentasunezko esparru bat, baina EHUko estatutuetan unibertsitateko kideei «ikerlanak edozein hizkuntza ofizialez burutu»604 eta argitaratzeko eskubidea aitortzen zitzaien heinean, plangintzak horren gaineko proposamenen bat jaso behar zuen. Hasteko egoeraren analisian hauxe adierazten zuen:
‎Ezinezkoa izango litzateke planoz planoko aztertzea sekuentzia, eta are gutxiago plano bakoitzean agertzen diren erreferente adierazgarri guztiak hona biltzea. Ez da hori proposamen honen helburua. Aitzitik, helburua da irizpide bat eskaintzea.
2012
‎Larrinagak dioenez, teoria askok duten ahulgunea erabakitze prozeduranjendearen parte hartzea nola txertatu zehaztea da; prozedura demokratikoa: erabakiak non nork nola hartzen dituen. Bide horretan proposamen interesgarriaklandu ditu, Euskal Estatu bidean parte hartzea sustatzeko baliagarri. «GerokoanEuskal Herriak eskuratu beharreko marko juridiko politiko loriatsuen zain egonbarik, badugu egunerokoan zer hobetu eta zer borrokatu herritarren parte hartzekomekanismoez».
‎Nazio arazoak ez dira, bada, joera hauetatik ezelan ere lantzen ez aurrikusten.Hori dela-eta, aipatutakoa osatzera dator autore horren proposamena, berakizendatzen duena askagintza etikoaren pedagogia kritikoa. Sei tesi proposatzen ditu, denak ere kontuan hartu beharrekoak, hezkuntzari buruz egiten den edozein ikerketaedo azterketatan:
‎Nazio arazoak ez dira, bada, joera hauetatik ezelan ere lantzen ez aurrikusten.Hori dela-eta, aipatutakoa osatzera dator autore horren proposamena, berakizendatzen duena askagintza etikoaren pedagogia kritikoa. Sei tesi proposatzen ditu, denak ere kontuan hartu beharrekoak, hezkuntzari buruz egiten den edozein ikerketaedo azterketatan:
2015
‎Finean, proiektu honetan euskarazko komunikabideen eguneroko kontsumorako hurbilketakualitatiboa proposatzen da, ez errealitatearen konplexutasun osoa jasotzeko edo ikerketa aukeraguztiak agortzeko asmoz, baizik eta anitza, aldakorra eta aberatsa den errealitatea esploratu etahobeto ezagutzeko helburuarekin. Hein horretan proposamen hau, beta, proiektu bezala ulerdaiteke, hurrengo hurbilketa kualitatibo edo konbinatuetarako zoru metodologiko etaepistemologikoa ezarriko duena.
2017
‎Koroa berriturik geratu da Felipe VI.aren buruan, instituzioari itxura berritua emanez; murrizketa sozialen aurkako borrokak nabarmen egin du behera; Alderdi Popularrak garbiki irabazi ditu hauteskundeak; eta hori gutxi ez balitz, Unidos Podemos ek, alegia, erreforma sakonagoen alde agertu den estatuko indar bakarrak, miloi bat bozka utzi zuen bidetik iragan ekaineko hauteskunde orokorretan. Ez dirudi beraz panorama hortik aldatuko denik, horretarako proposamen zehatzik faltatu ez den arren3.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia