2002
|
|
Derrigorrezko kredituak kontuan hartuz, irakasgaien% 16,55 euskaraz ikasten dituzte. Euskara planaren arabera %39, 7 izan lukete, kontuan hartuzezen plan
|
horren
proposamena Elektronika, Elektrizitatea eta Kimika espezialitateetan, euskarazko eskaintza ez zabaltzea dela, eta eskaintza zabaltzeko bide bakarra beste espezialitateetan komunak diren irakasgaiak eskaintzea dela. Topografia titulazioari dagokionez, berriz, derrigorrezko %33 kredituak euskaraz eskaintzeaproposatzen du euskara planak.
|
2003
|
|
Latour, Callon eta Dona Haroway dira, besteak beste, norabide
|
horretan
proposamen ausartaketa berritzaileak egin dituzten autore batzuk.
|
2005
|
|
Talde
|
horren
proposamena konpainia misto baten sorrera izango da. Hasieratik tradizionalistak elkarrizketaren aldeko ekimen honen kontra azalduko dira, manipulatzailea dela argudiatuz.
|
2011
|
|
Instruktore hori, gutxienez, bake epailearen kategoria berekoa izango da.
|
Horren
proposamenez idazkari bat izendatuko da (BJLOren 423 4 art.).
|
|
Plangintzak ikerkuntzarako politika xume bat planteatzen zuen. Izan ere, euskarazko ikerkuntza ez zen lehentasunezko esparru bat, baina EHUko estatutuetan unibertsitateko kideei «ikerlanak edozein hizkuntza ofizialez burutu»604 eta argitaratzeko eskubidea aitortzen zitzaien heinean, plangintzak
|
horren gaineko
proposamenen bat jaso behar zuen. Hasteko egoeraren analisian hauxe adierazten zuen:
|
|
Ezinezkoa izango litzateke planoz planoko aztertzea sekuentzia, eta are gutxiago plano bakoitzean agertzen diren erreferente adierazgarri guztiak hona biltzea. Ez da
|
hori
proposamen honen helburua. Aitzitik, helburua da irizpide bat eskaintzea.
|
2012
|
|
Larrinagak dioenez, teoria askok duten ahulgunea erabakitze prozeduranjendearen parte hartzea nola txertatu zehaztea da; prozedura demokratikoa: erabakiak non nork nola hartzen dituen. Bide
|
horretan
proposamen interesgarriaklandu ditu, Euskal Estatu bidean parte hartzea sustatzeko baliagarri. «GerokoanEuskal Herriak eskuratu beharreko marko juridiko politiko loriatsuen zain egonbarik, badugu egunerokoan zer hobetu eta zer borrokatu herritarren parte hartzekomekanismoez».
|
|
Nazio arazoak ez dira, bada, joera hauetatik ezelan ere lantzen ez aurrikusten.Hori dela-eta, aipatutakoa osatzera dator autore
|
horren
proposamena, berakizendatzen duena askagintza etikoaren pedagogia kritikoa. Sei tesi proposatzen ditu, denak ere kontuan hartu beharrekoak, hezkuntzari buruz egiten den edozein ikerketaedo azterketatan:
|
|
Nazio arazoak ez dira, bada, joera hauetatik ezelan ere lantzen ez aurrikusten.Hori dela-eta, aipatutakoa osatzera dator autore
|
horren
proposamena, berakizendatzen duena askagintza etikoaren pedagogia kritikoa. Sei tesi proposatzen ditu, denak ere kontuan hartu beharrekoak, hezkuntzari buruz egiten den edozein ikerketaedo azterketatan:
|
2015
|
|
Finean, proiektu honetan euskarazko komunikabideen eguneroko kontsumorako hurbilketakualitatiboa proposatzen da, ez errealitatearen konplexutasun osoa jasotzeko edo ikerketa aukeraguztiak agortzeko asmoz, baizik eta anitza, aldakorra eta aberatsa den errealitatea esploratu etahobeto ezagutzeko helburuarekin. Hein
|
horretan
proposamen hau, beta, proiektu bezala ulerdaiteke, hurrengo hurbilketa kualitatibo edo konbinatuetarako zoru metodologiko etaepistemologikoa ezarriko duena.
|
2017
|
|
Koroa berriturik geratu da Felipe VI.aren buruan, instituzioari itxura berritua emanez; murrizketa sozialen aurkako borrokak nabarmen egin du behera; Alderdi Popularrak garbiki irabazi ditu hauteskundeak; eta hori gutxi ez balitz, Unidos Podemos ek, alegia, erreforma sakonagoen alde agertu den estatuko indar bakarrak, miloi bat bozka utzi zuen bidetik iragan ekaineko hauteskunde orokorretan. Ez dirudi beraz panorama hortik aldatuko denik,
|
horretarako
proposamen zehatzik faltatu ez den arren3.
|