Emaitzak: 5
2006 | ||
Gainera, DGTk Lehen Hezkuntzako eta helduentzako antzezlan berriak estreinatuko ditu. Nabarmentzekoa da, halaber, 2001 urteaz geroztik Trafikok minusbaliatuentzako antzerki lehiaketa antolatu duela, bide hezkuntza kolektibo | horren prestakuntza programetan sartzeko. Antzerkia adierazpen eta komunikazio gaitasunak garatzen laguntzen duen bide edo jardueratzat hartzen da. | |
2009 | ||
Espainiako beste erakunde batzuek, hala nola IESE edo EADA, “bi koroa” dituzte, EQUIS eta AMBA, eta beste bi, Karlos iii.a eta Sarriako Institut Quimic, horietako batekin, AMBA eta AACSB, hurrenez hurren. Kontuan hartu behar da, nahiz eta akreditazio horietako edozein lortzeko prozesua ez den batere erraza, bakoitzak bere kalitate eta estandar irizpideak dituela, eta, beraz, ez dela gauza bera bat edo beste izatea, batez ere AMBAren kasuan, akreditazio | hori prestakuntza programei soilik ematen baitzaie, eta ez ikastetxeei edo, oro har, ikastetxeei, eta, beraz, ez dira kontuan hartzen programa horiek. Garrantzitsua da jakitea egiaztagiri horiek ez direla epe mugagaberako ematen, baizik eta hiru eta 10 urte bitarteko balioa dutela; beraz, epe bat igaro ondoren, eskolak berriz ere bete behar ditu eskatutako kalitate irizpideak, eta, hala, prestakuntza programak etengabe hobetuko direla bermatzen da. | |
2020 | ||
Testuinguru hori ikusirik, hainbat unibertsitatetako errektoreordetzek unibertsitateetako irakasleei eskaintzen zieten prestakuntza mota aldatu dute. Ondorioz, konturatu dira jada ez dela nahikoa ohiko kurtso edo seminarioak eskaintzea, eta | horren ordez prestakuntza programa zabal eta konplexuagoak bultzatzen hasi dira (Margalef eta Alvarez, 2005; Mas, 2011). | |
Diotenez, irakasle horiek, haien arloetako diziplinari dagokionez, oso ongi formatuak egon ohi dira; aldiz, ez dute ezagutza horiek transferitzen jakiten. Hori kontuan izanik, bi autore horiek egoera | horren aurrean prestakuntza programak ezartzea proposatzen dute; ez, ordea, edozein eratako programak, baldintza hauek betetzen dituztenak baizik: | |
2022 | ||
Beraz, ezinbestekoa da langileek lau eguneko lan astearen proposamena ongi ulertzea. Ekonomia sozial egitura desberdinek laguntza eman behar lezakete, | horretarako prestakuntza programa egokiak ezarri behar dira. Langile bakoitza prest egon behar da bere portaera modu positiboan aldatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
hori | 1 (0,01) |
horren | 1 (0,01) |
horren aurrean | 1 (0,01) |
horren ordez | 1 (0,01) |
horretarako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori prestakuntza | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori prestakuntza programa | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |