Emaitzak: 2
2023 | ||
O Hezkuntza lankidetzako bekak, uztailaren 11ko 592/ 2014 Errege Dekretuak araututako kanpoko praktiken esparruan. Kanpoko praktikak, curriculumaren barrukoak edo kanpokoak izan daitezkeenak, unibertsitateko ikasleek gauzatutako jarduera izanik, unibertsitateek gainbegiratzen dituzte; izan ere, jarduera | horrek prestakuntza izaera du. Praktika horien xedea da ikasleei ahalbidetzea prestakuntza akademikoan eskuratutako jakitateak aplikatzea eta osatzea. | |
Modu horretara, beka zilegia izan dadin, beharrezkoa da harreman juridikoen xede nagusia prestakuntza izatea eta onura nagusia bekadunak eskuratzea. Aitzitik, jardueraren helburu bakarra ekoiztea baldin bada —nahiz eta jarduera | horretan prestakuntza izaerako osagaiak izan, praktikaldiko lan kontratuetan gertatu antzera—, eta, horren ondorioz, onura, gehienbat, beka ematen duen erakundeak eskuratzen baldin badu, lan kontratua izango da. Gainera, jurisprudentziak behin eta berriro nabarmendu du onura nagusiaren irizpidea, beken eta lan kontratuen arteko mugak ezartzean [denen artean, ikusi 2015eko urriaren 26ko (1524/ 2014 db. errek. zk.) AGE, 4 Salakoa; 2006ko apirilaren 4ko (856/ 2005 db. errek. zk.) AGE, 4 Salakoa; 1999ko urriaren 19ko Gaztela Mantxako (errek. zk. 629/ 1999) ANE, 4 Salakoa]. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori prestakuntza | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hori prestakuntza izaera | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |