2009
|
|
Bestetik, kirol zaletasunaren osagai hipermodernoa dugu: gizarte hipermodernoan nagusitu den ardura estetikoa eta osasunarekiko obsesioa, iruditeria
|
horren
parte ere bagara.
|
2011
|
|
Zapata: Gu mundu
|
horren
parte ere bagara. Nik uste haiek ez gaituztela ezagutzen.
|
2013
|
|
Beraz, hortik ondorioztatu daitekeena da ezin ulertu daitekeela natura gizakirik gabe. Berau
|
horren
parte ere badelako, eta gainera, ez delako parte baztergarria edo garrantzi gutxikoa. Hain zuzen ere, hain da garrantzitsua naturan gizakia ezen espezie horrek bakarrik, inoren laguntzarik gabe, beste espezien desagerpena eragin baitezake.
|
2016
|
|
Kukaik berak sentsibilizazio proiektu bat dauka dantza kalera, plazara, herrira gerturatzeko. Eta hau
|
horren
parte ere bada. Gure nahia da espazio horiek zabalduz eta egonkortuz joatea, pixkanaka.
|
2017
|
|
Aurrerago azalduko dudanez, gainera, teknika bera, alor guztietan, tartekaritza
|
horren
parte ere bada.
|
2018
|
|
Jakueko bidetik bazter gelditzen den Aezkoa gibelatuagoa ikusten zen eta, usuki bezala, euskaldunago izatea bazitekeen irudi
|
horretarik
parte ere.
|
2020
|
|
Momentu honetan, nekazal feminismoaren harira komunikazio feministarako eta jendaurrean berba egiteko ikastaroak ematen ditut. Ekonomia partekatu
|
horren
parte ere banaiz, nire diru sarrera urriak, erreportaje honetatik etorritakoak barne, komunitatearen funtsera doaz.
|
|
Zer sentitzen duzu Orion hainbeste neska arraunean ikusten dituzunean. Arrauna utzi nuen ama izan nintzenean, baina pozgarria da arraun elkarteetan horrenbeste neska daudela eta traineruak osatzen dituztela ikustea. Lorpen
|
horren
parte ere sentitzen naiz ni, hein batean. Ni traineruan aritu nintzen urteetan esaterako, Bizkaiko hainbat arraun elkarteetako neskak biltzen ginen trainerua osatu ahal izateko.
|
2021
|
|
Helburu horretan, ikas prozesuetan sortzaileen esku hartzeak asko lagun dezakeela uste dute LIR1 ek eta IEE1 ek. Lehenik eta behin, herri gisa kultura komunitatea ezagutzeko eta horretara hurbiltzeko parada izateko; bigarrenik, kanonikoak diren edo ikasleengandik hurbilagokoak izan daitezkeen sortzaileak eurak eta haien obra bertatik bertara ezagutzeko, kultura transmisioari eutsi nahi bazaio; eta, azkenik, nerabeak biharko sortzaileak izango badira, eta, hortaz, kultura komunitate
|
horren
parte ere bai, sormen prozesuak egiazki nola gertatzen diren ezagutzeko eta ulertzeko. IEE1 ek eta HIR1 ek diotenez, ikastetxeetan bertsolaritzarekin ez bezala, ezin zaie euskaraeta literaturairakasle guztiei sortzaile ere izateko exijitu, baina bai, ostera, lankidetza didaktiko hori estutzeko urratsak eman, Idazleak ikastetxeetan edo Musikariak ikastetxeetan moduko programez harago.
|
|
Bestera esanda, Bourdieu ren eta Passeron en7 (1979) zentzurik literalenean, biolentzia sinbolikoari aurre egiteko estrategiarik bideratuko ote den, zein eta nola inplementatuko duen. Hain zuzen ere, gatazka egoerak sorrarazitako botere harremanen ondorioz duten botere sinbolikoa erlatiboa bada ere, intelektualei edota kultura eragileei, hezkuntza komunitatearentzako kultur erreferenteei, alegia, eskatzen zaien posizio hartze bera, alde batetik, komunitate
|
horren
parte ere badirelako eta, beraz, ardura intrinseko bat dutelako; eta bestetik, komunitateko gainerako kideengan gazteenengan, batik bat eragiteko gaitasuna dutelako eredu diren heinean:
|
|
Hortxe zeuden ikusle pribilegiatuak, gure istripuak, ezbeharrak, zorizko gertaerak eta ustekabeak adi jarraitzeko prest. Batzuetan, espektakulu
|
horretan
parte ere hartzen zuten, gizakioi lagunduz edo trabak jarriz, egunaren eta umorearen arabera. Nola hunkitu, beraz, gure alde izateko?
|
2023
|
|
Hortxe zeuden ikusle pribilegiatuak; gure istripuak, ezbeharrak, zorizko gertaerak eta ustekabeak adi jarraitzeko prest. Batzuetan, espektakulu
|
horretan
parte ere hartzen zuten, gizakioi lagunduz edo trabak jarriz, egunaren eta umorearen arabera. Jainkoen apetaren menpe geunden, gure patuaren gidoia haiek idazten baitzuten.
|