2000
|
|
Norberaren ideiaren eraikuntzarekin batera, beste prozesu bat gertatzen dagarapenean. Bere buruarekiko ideiarekin batera, gizakumea ingurunearen eta, bereziki, mundu
|
horretako
objektuen barne errepresentazio bat eginez doa.
|
|
Gramatika espekulatiboa, haien ustezko esangura kontuan hartu gabe, zeinueninguruan gauzatzen den jardueraz ari da eta haren analisian hiru oinarrizko irizpideproposatzen ditu: Zeinua(, errepresentazio?) une honetan zerbaiten ordez dago norbaitentzat; ordezkatutako zerbait
|
hori
Objektua da. Objektu hori irudikatzeko, baina, zeinu garatuago bat, Interpretantea, izan behar da ohartzailearen gogoetan edo hareninguruan.
|
|
edozein delarik erabilitako teknika, herrialdeekin eta aroekin aldatzendena? bankuek epealdi bakoitzeko produktu nazional berriari dagozkion errentakordaintzea bereganatzen dute; beraiek enpresaren ordez ordaintzen dute; hortik ondokoaondorioztatzen da, alegia, bankuekiko enpresek duten zor baliokidetza baten eratzea, zor
|
horren
objektua harturiko epealdiko produktu berria izanik, hain zuzen ere. Bankuekhorrela berei dagokien lehen eginkizuna betetzen dute:
|
2001
|
|
Nola tranferi diezaieke H k bere hartzekodunei I diruko banku gordailu bat, I ren bankuetako beraren kontuen zorren bitartez ez bada? . Zor baten fluxua, ren ibilgailuzko dirua eta zor
|
horren
objektuaren banku gordailua edo diru erreala arteko ezberdintasuna ulertzen denean, argi geratzen da ezen, bere kanpo zorrak zerbitzatzen dituen bakoitzean, H k bi galera ezberdin jasaten dituela, zeren I diruko x unitateko ibilgailuzko zor netoa nozitzen baitu, bere kanpo hartzekodunei I diruko x unitateko gordailu bat unilateralki transferitzearren (22 irudia).
|
2004
|
|
Hitzak, mundu fisikoko objektu ñsiko zehatzak (bai ahoskatuak, bai idatziak), bestelako objektuei buruz dihardu. Hitza eta
|
horren
objektua. Hizkuntzak munduaz dihardu.
|
|
Horren beharrik ba ote du? 2 EDERTASUNAREN TEORIAPlatonSinposioa clkarrizketan irudikatzen du Platonek edertasunari buruzko teoria. Idazkiaren gai nagusia mailasuna da, eta
|
horren
objektu zuzena, edertasuna. Platonen iritziz, edcrraden zerbait maitatu ahal izateko, prestakuntza cta heziketa behar dira, eta azken hori honako ideia estetiko hauek ongi ulertzeko oinarritzat hartu behar dira: (1) Arimaren edertasuna gorputzaren edertasunarcn gainetik dago. (2) Jarduera eta ohitura ederrak maitatzen ikasi beharra dago, baita horiek denekcdertasun mota bat elkarrekin batera dutela ohartzen ere. (3) Ez.agutza mota askotarikoen edertasunaz ohartu behar dugu. (4) Berezko edcrtasuna behar dugu hauteman, ez bakarrik entitate fisikoei eta espiritualei lotutakoa.Lau urratseko ibilbide hori abstrakziorantz hurbiltzen ari da.
|
|
Hain zuzen estetika kontzcptua oinarrizko bihurtzen dela, eta teoriaren beste kontzeptu guzticn definizioa estetikaren mendedagoeia. Teoria estetikoak, beraz, edertasunaren teoriaren gainbehera erabatekoa ekarrizuen,
|
horren
objektua, azken buruan, sekula ezin zeiako ongi definitu. Horren hautabidea, definizioa ezin dela eman onartzea??
|
2006
|
|
PLOren arabera, iragarlearen eta publizitate agentziaren artean sortzen dena da publizitate kontratua.
|
Horren
objektua agentziaren zerbitzuek osatzen dute, iragarlearen onerako publizitatea proiektatzea eta hedatzea da horien xedea, eta iragarleak dagokion kontraprestazioa eman du ordainean.
|
|
Esaten denean gauzatzeak halabeharrez kontratu mota
|
horren
objektua osatzen duten jardueren parte izan behar duela, komeni da argitzea «gauzatze» eta «hedatze» ez direla baliokideak, azken hori publizitate hedapeneko kontratuaren objektua baita.
|
|
Hedapen jarduera horri dagokionez, zordunak, hau da, hedabideak? zentzu bakarrean betetzen du bere prestazioa, eta jarduera
|
horren
objektua ez da publizitate kontratuan bezain zabala. Denbora edo espazioa lagatzeaz gain, jarduera teknikoa ere beharrezkoa da jasotzaileek mezuak duen helburuaren berri izan dezaten.
|
2007
|
|
Lehen modernitate guztian. Locke, Leibniz, Berkeley, Hume? subjektua gero eta gehiago, munduaren kontra, ni pentsatzaile eta sentitzailearekin identifikatuz doa,
|
horren
objektu soil munduarekiko nagusitasun eta kontrajarpen historia garakorra Kant eta idealismo alemanarekin osoki hogeitabitu den arte subjektu absolutu batean. Ni gotor potentea da ni modernoa, esan bezala.
|
2009
|
|
aldatzea. Perl eko modulu gehienek objektuak sortzeko funtzio berezi bat, new izenekoa izan ohi dute, modulu
|
horretako
objektuak sortzeko. Honako espresio hau erabili behar da:
|
2011
|
|
Antolamendu genitalaren nagusitasuna mantentzen bada ere, indargabetua dago eta uzki aroko ekonomiak hartzen du aurre. Uzki aroko bigarren fasean finkatzen da eta
|
horri esker
objektuetatik distantzia egokira mantentzen da, objektua ongi manipulatuz.
|
2012
|
|
PLOren arabera, iragarlearen eta publizitate agentziaren artean sortzen dena da publizitate kontratua.
|
Horren
objektua agentziaren zerbitzuek osatzen dute, iragarlearen onerako publizitatea proiektatzea eta hedatzea da horien xedea, eta iragarleak dagokion kontraprestazioa eman du ordainean.
|
|
Esaten denean gauzatzeak halabeharrez kontratu mota
|
horren
objektua osatzen duten jardueren parte izan behar duela, komeni da argitzea «gauzatze» eta «hedatze» ez direla baliokideak, azken hori publizitate hedapeneko kontratuaren objektua baita.
|
|
Hedapen jarduera horri dagokionez, zordunak, hau da, hedabideak? zentzu bakarrean betetzen du bere prestazioa, eta jarduera
|
horren
objektua ez da publizitate kontratuan bezain zabala. Denbora edo espazioa lagatzeaz gain, jarduera teknikoa ere beharrezkoa da jasotzaileek mezuak duen helburuaren berri izan dezaten.
|
2015
|
|
Balizko esanahia osatzeko erabiltzen den erreferentziazko praktiken sistema. Ikaskuntza instituzio jakin batean, erreferentziazko esanahi
|
hori
objektu matematikoaren esanahi holistikoaren zati bat da. Esanahi globala zehazteko, beharrezkoak dira objektuaren jatorria eta garapena zehazteko azterketa historikoa eta epistemologikoa.
|
|
Hizkuntzaren jokoa nozio garrantzitsua da (Wittgenstein, 1953). Instituzio nozioarekin batera, testuinguruari loturiko elementu
|
horrek
objektu matematikoen esanahiak erlatibizatzeko balio du. Izaera absolutua kendu eta izaera funtzionala ezartzen die.
|
|
Azkenik, praktika matematikoan parte hartzen duten objektuak eta praktika horietatik sortzen direnak, hizkuntzaren jokoaren arabera antola daitezke. Hau da, objektu primarioak bost alderdi edo dimentsio dualen arabera antola daitezke, eta
|
horrek
objektu sekundarioen tipologia ezartzera garamatza: pertsonala/ instituzionala, unitarioa/ sistemikoa, intentsiboa/ estentsiboa, adierazpena/ edukia eta ostentsiboa/ ezostentsiboa.
|
|
Hau da, har dezagun subjektu bat, izan norbanako edo instituzio. Subjektu
|
horren
objektu baten gaineko ulermena semiotika funtzioen arabera azal daiteke. Baldintza jakin batzuen arabera, subjektuak objektua jokoan ezartzen du, espresio edo eduki gisa.
|
|
Konfigurazio epistemologiko bakoitzari instrukziorako konfigurazio bat dagokio. Instrukziorako konfigurazio
|
horretan
objektuen sare bat dago, hau da, problema edo zeregin matematiko jakin horren araberako sare bat, irakaskuntzarako, ikaskuntzarako eta ingurua antolatzeko beharrezkoak diren objektuez osatutako sarea.
|