Emaitzak: 6
2003 | ||
Hala, ikasleen% 49,4k dio eskolan irainak jasotzen dituela, eta hamar gurasotik bik bakarrik uste du hori gertatzen dela. Ehuneko | hori nabarmen jaitsi da eraso fisikoen kasuan: ikasleen %12k erantzun du erasoak jasoko dituela, eta gurasoen %3, 2k bakarrik uste dute hori. | |
2005 | ||
Aseguru eta Berraseguru Entitateen Espainiako Batasunak (UNESPA) istripu arin eta larrien parteak bildu ondoren, RACC Fundazioak txosten bat egin du, eta bertan adierazi du, nahiz eta auto zaharrak izan ezbehar indize handiena izan behar luketenak, erantzuteko ahalmen txikiagoa baitute, berriak direla, batez bestekoaren %16, istripu gehien izaten dituztenak. Baina indize | hori nabarmen jaisten da ibilgailuak 5 urte baino gehiago dituenean. Bestalde, azterlanak ondorioztatzen du emakumeak gizonak baino seguruagoak direla bolantean, 8 urtean heltzen baitira heldutasunera, eta gizonei, berriz, bi urte gehiago kostatzen zaie. | |
2011 | ||
Azterlan horren arabera, Espainia osoko 1.200 gurasoren lagin adierazgarria izan du, eta ikasleen %65ek bakarrik du eskola ostean jolasteko denbora; gurasoen %80k, berriz, sarri egiten zuen. Gaur egungo gizarte esparruak eragotzi egiten die guraso askori laneko eta familiako ordutegiak bateratzea Batez besteko kopuru | hori nabarmen jaisten da haurra handitzen den heinean: bederatzi urtetik aurrera, %54 baino gehixeago eskolako lanaldiaren ondoren jolasten da, eta %39 baino ez, 11 urte bete ondoren. | |
2012 | ||
Lan bila dabiltzanean, espainiarrek “gero eta gutxiago hartzen dute kontuan” mugak. Gazte gehienek nahiago lukete beren udalerrian edo komunitatean lan egin (%28), baina kopuru | hori nabarmen jaitsi da aurreko edizioarekin alderatuta, han %34 geratuko baitzen jatorrizko hirian. Gainera, %26k dio hiria “axolagabea” dela, eta %24k esan du Espainiatik kanpo lan egin nahi lukeela. | |
2016 | ||
polizia babesleku edo komisariara iristen diren galdatutako harmailen% 70 bere jabeekin berriro aurkitzen da, Animalien Babes Elkarteen Kanadako Federazioak egindako ikerketaren arabera. Ehuneko | hori nabarmen jaisten da felidoen lankideentzat. Galdutako katuen% 5 bakarrik itzuli da bere etsipenen besoetara. | |
2021 | ||
Hiru hilabetez, ikasleek listu kortisolaren zenbait lagin hartu behar izan zituzten. Datuak aztertu ondoren, ikertzaileek ikusi zuten hormona | hori nabarmen jaitsi zela maskotekin zuzenean kontaktuan jarri ziren pertsonen artean. Aurkikuntza horrek baieztatu zuen emozio positiboak sentitzeak onura garrantzitsuak izan zitzakeela osasun fisiko eta mentalerako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
hori | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori nabarmen | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori nabarmen jaitsi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |