2002
|
|
Les modes de vie dans lesPyrenees atlantiques orientales, 1933an Parisen argitaratua. Lan
|
horrek
metodologia eta teoria berria erakusten ditu. Euskal historiaren oinarri materialak aztertuzituen, eta, maisukiro, ildo berriko historian jardun zuen.
|
2007
|
|
Historia, adibidez, errege edo estatuen historia izatetik, herrien eta gizakien Historia izatera igaro da.Gaur egun bizitzaren esparru guztiak ukitzen ditu historiak. Astronomoak espazioaikertzen du eta nanoteknologiak arlo materiala du esparrutzat; historialariakkulturaren zoko guztiak ditu aztergai, eta zeregin
|
horretan
metodologia historikoaerabiltzen du.
|
|
berak sortutako kultura, bizimodua, sinesmenak. Sormenprozesu
|
horrek
metodologia zientifikorik ez du izango, herria gehienetan horretarako jantzita ez delako; baina emaitzak azter daitezke. Eta aztertu egiten daetnologia zientziaren metodologiaz.
|
|
1982ko Autonomia Estatutuak, Foru Hobekuntzarako Legea, bere 45 artikuluan esaten du Hitzarmen Ekonomikoaren bidez arautuko direla Nafarroako zergaeta finantza jarduerak ohizko sistemarekin lotuz. Bestalde, Nafarroak estatuko gastu orokorrak finantzatu behar ditu, berari dagokion heinean, eta kontribuzio hori Ekarpen ekonomikoaren bidez egingo du, urtero egokituz, eta
|
horretarako
metodologia finko bat aplikatuko da.
|
|
Bestalde, konpentsazio aldakor hau, Enpresa Trafikoaren gaineko Zerga, Luxozko Zerga eta Zerga Bereziak Nafarroako Ogasunean geratzearen truk ezarri zen. Eta jakina, urtero kopuru hau aldatu egin behar zen, doitu, eta
|
horretarako
metodologia egoki bat zegoen. Hain zuzen, 1970 eta 1971erako 390 milioi pezeta finkatu ziren eta urte horretatik aurrera kopuru hori portzentaia jakin batean aldatuko zen (gehitu) eta portzentaia hori, Enpresa Trafikoen gaineko Zerga, Luxozko Zerga eta Zerga Bereziagatik ogasun zentralak izango zuen sarreren portzentaia aldaketa bera izango zen.
|
2009
|
|
1996ko Soziolinguistikazko Inkesta egin zen INSEE estatistika erakunde ofizialaren laguntzarekin eta zenbaki ofizialen arabera bost urtez 13.000 euskaldun guttiago kondatzen ziren. Orain badakigu tsunami
|
hori
metodologia problema bat zela. Bainan orduan argumentu handi bat izan zen hizkuntza antolaketaren alde.
|
2012
|
|
Hala ere, oraindik ezin dituzte hiru profilak kontrolatu,
|
horretarako
metodologia ez baitute martxan jarri, eta Londresko jokoetan ere ez dira aztertuko ez esteroideen ez beste hormonen profilak. Hortaz, oraingoz, profil hematologikoa bakarrik neurtzen dute pasaporte biologikoan.
|
|
Ikerketa honetan euskararekiko jarrerak eta erabilera hobetzeko helburua duten bi pertsuasio estrategia alderatu dira,
|
horretarako
metodologia ia esperimentala erabili da hiru tratamendu konparatzeko; lehenengo taldeak ez zuen pertsuasio estrategiarik jaso, bigarrenak bide periferikoan oinarritutako pertsuasio mezuak jaso zituen eta hirugarren taldeko subjektuek erdiko bidean oinarritutako hausnarketa saioetan parte hartu zuten. Taldeak konparatzeko euskararekiko jarreren eta euskararen erabileraren hiru neurri hartu ziren:
|
|
Asmari eta alergiei buruzko ISAAC azterketan (55 herrialdetan egina) ikusi da kamioiak igarotzen diren bide handietatik hurbil bizi diren haurrek arnas prozesu gehiago izaten dituztela babestuta bizi direnek baino, eta ez dutela arazo horiek izaten etxeko ateetan. Azterketa epidemiologiko
|
hori
metodologia berarekin egin zen herrialde guztietan egin zen, eta horrek balio handia ematen dio. Esposizio handiagoa zuten edo zirkulazio handiagoko eremu batean bizi ziren haurrek txistukari gehiago zituzten (hots txistukaria eta akutua arnasketan, airea arnasbide estuetan zehar jariatzen denean), eta hori da asmaren agerpen nagusia.
|
2013
|
|
«. 8 Merkatu berriak Izenburuarekin Produktu berritzaileen garapen azkarra merkatu berrietan Ikastaro honek helburu
|
horretarako
metodologiei buruzko argibideak ematen ditu. Monterreyko Teknologikoak ematen du, eta ez da aldez aurreko ezagutzarik behar.
|
2014
|
|
Gazteen erabileran eragiten duten faktoreak identifikatzea eta gazte hizkeren inguruan hausnartzea.
|
Horretarako
metodologia kualitatiboa erabili du egileak. Eta gazteen ahotsari bozgorailua ipinita, ikuspegi baikorretik landu da gaia.
|
2016
|
|
Bitartekariak (LHko 6 eta 6 mailakoak) ez du euren arazoa konpondu behar, bien arteko komunikazioa eraikitzen lagundu baizik.
|
Horretarako
metodologia oso bat dago eta bitartekariek 16 orduko formazioa jasotzen dute".
|
|
Izan ere, ez genuen susmo, aurreiritzi edo geure ustetik abiatu nahi izan, ez. Gurasoak epizentroan nahi genituen eta
|
horretarako
metodologia kualitatiboari helduta, zenbait eztabaida talde eta sakoneko elkarrizketa egin genituen Gasteizko tipologia askoko gurasoen artean, guraso multzo bakoitzari baliagarri egin dakizkiokeen ondorio, testigantza edo aholkuak emate aldera. Ondorengo lerroetan jasota dagoena egitasmoaren lehenego partea baino ez dago, ikerketaren partea, alegia.
|
|
Ikerlan
|
horren
metodologia eta ibilbidea azalduko dugu zehatz mehatz bigarren atalean, eta ondoren, hirugarren atalean egingo dugu diagnostikoa. Azkenik, egungo egoera hobetzeko, finean, erabilera areagotzeko soziolinguistika arloan aditu batzuek proposatutakoak ekarri ditugu.
|
2017
|
|
Datuen analisirako SPSS 20.0 programa erabili da.
|
Horretarako
metodologia deskriptibo eta korrelaziozkoa erabili da. Galde sorta Abusu auzoko bizilagunei pasa zitzaien.
|
|
Aurreratzeak aurreratze eta modernizatzeak modernizatze, hori ez da aldatu idiak ernari geratzen zirenetik hona. Bertsoak egiteko teknika transmititu izana eta
|
horretarako
metodologia asmatzea jotzen dira beti bertsolaritzaren lorpen nagusitzat, baina euskaratik euskarako horri eusten jakin izana ez da makala. Hain naturala eta hain begi bistako kontua da, ez zaiola behar besteko garrantzirik ematen.
|
2019
|
|
Diskurtso mailan, berriz, lokailuak, diskurtso egitura etazeharkako estiloa dira balentzia aldatzaileetako batzuk. Erreferentziazko lan
|
horretako
metodologiari jarraituz, errumanierako balentzia aldatzaileen inguruko lana egin da (Colhon et al., 2016).
|
2021
|
|
Liburu
|
hortan
metodologia historikoa jarraitu zuen. K. Mitxelenak literaturaren historia lotu zuen historia kulturalari (92).
|
|
Roser Ballesterosek, Pikto Idazketa sortu zuenak, parte hartu zuen jardunaldian, ikastetxeko talde pedagogikoarekin batera. Talde
|
horretan
metodologia sortzeko prozesua azaldu zuen, ikerketa berrienetan eta hainbat ikastetxetan egindako esperientzia egiaztatuetan oinarrituta; esperientzia horiek eredugarriak izan ziren eta metodologiarekin lortutako emaitza handiak agerian utzi zituzten.
|
2022
|
|
Zergatik erabaki dute
|
hori
metodologiatik ateratzea. Maite Dominguez Hitzarmen Ekonomikoaren zerbitzuburuaren arabera, gainerako konpentsazioek estatuko aurrekontuetako diru sarrerei edo gastuei egiten zieten erreferentzia, baina atxikipenek ez.
|
|
Gainera, ekainean, autoeskoletara gazte gehien joaten den aldian, aurrez aurreko talde prestakuntzako saio bat egingo da. Saio
|
horretan
metodologia didaktiko aktiboa erabiliko da, puntu jakin batzuei buruzko azalpenekin eta eztabaidarekin.
|
|
Nahuatlari presentzia emateko erabakia, jakina, artikulazio komunitario eta kooperatibo osoaren gogoetatik sortutako agindua da, duela hamar bat urte formulatu zena. Horri forma praktiko bat ematea," educacion interculltural bilingue" formulatik harago emaitzak lortzekotan nahuatlari dentsitate minimo bat eman behar diotela barneratzea, murgiltze eredua eta
|
horretarako
metodologiak, Garabideko Aditu Tituluko formaziotik piztutakoak dira.
|
2023
|
|
4.2 Ekintzara Bideratutako Ikuspegia xxi. mendeko pertsonek xxi. mendeko gizartean ikuspegi kritikoz jokatzea eta parte hartzea nahi baldin badugu, eta parte hartze hori euskaraz behar besteko kalitatez egitea nahi baldin badugu, irizpide jakin batzuen arabera elkarlanean eta modu bateratuan arituz jokatu du eskolak ere.
|
Horrek
metodologiak bateratzera, edota irizpideak bateratuta lan egitea eskatzen du.
|