Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2002
‎Hurrengo egunean, gatzunetik atera eta ohiko moduan erreko dugu, azal kurruskaria eta haragi gozoa lortzeko. Sukaldeko liburuetako argazkien urre kolore hori lortu nahi badugu, labean sartu baino lehen limoi zukua bota besterik ez dugu egin behar. Limoiaren propietateak harrigarriak dira.
2006
‎Frantzian eta beste hainbat herrialdetan aplikatzen den neurri horrekin lortu nahi dena errepideko heriotza istripuen kopurua murriztea da eta, era horretan, gidaritzak dakartzan arrisku eta ardurekin jabetuko da baimenaren titularra.
‎Andaluziako Juntaren Turismo, Merkataritza eta Kirol Sailaren zigilua jasoko dute beren azpiegitura eta ekipamenduetan ezgaitasuna duten pertsonei erabilera segurua errazten eta bermatzen dieten irisgarritasun baldintzak betetzen dituzten Andaluziako hondartza eta establezimendu turistikoek, Paulino Plata departamentu horretako titularrak atzo jakinarazi zuenez. Ziurtagiri hori lortu nahi duten ETEetan eta hondartzetan irisgarritasun baldintzak sustatzeko hainbat jarduera jarri ditu abian Batzordeak, Platak adierazi duenez, jarduera horien bidez diru-laguntza eman nahi da ekipamendu espezifikoak jartzeko, hala nola, sarbide arrapalak, garabi jasotzaileak, anfibio aulkiak, dutxa eta aldagela egokituak, aparkaleku eremuak, edateko uraren instalazioa edo aisialdiko edo zah... “Ez dira ezgaitasunen bat duten pertsonentzako bakarrik martxan jarritako azpiegiturak, baizik eta hondartzak herritar guztiek berdintasun baldintzetan erabil ditzaten”, esan zuen sailburuak.
2008
‎Elikadura arloko teknologia eginahalak egiten ari da produktu horien jatorrizko ezaugarriei eusteko (zaporeari, elikagaiei, itxurari, garbitasunari), eta hori lortu nahian, elikagaiak kontserbatzeko ontzi eta sistema berriak asmatzen ari da.
‎" Gutxiegi" eta" bikain" itzuli dira. Horrekin lortu nahi da ikasleak gehiago aplikatzea ikasketetan
2011
‎Hasi aurretik jardun Hezkuntzari buruzko Lege Organikoa (LOE 2006) abian jarri zenetik, Osasunerako Hezkuntzak bere lekua du derrigorrezko irakaskuntzen curriculumaren barruan, eta zeharkako eduki gisa integratzen da hezkuntza etapetako zenbait jakintza arlotan, Lehen Hezkuntzatik Bigarren Hezkuntzara. Ikasleek arlo horretan lortu nahi dituzten gaitasunen artean, LOEk lehentasuna du: " Jokabide arriskutsuak saihesteko eta jokabide arduratsuak eta bizimodu osasungarriak garatu eta indartzeko ekimenak hartzeko trebetasunak eta trebetasunak".
‎Irakasleen Prestakuntzarako Goi Mailako Institutuko aurreko zuzendariak, Antonio Morenok, bere aldetik, adierazi du beharrezkoa dela irakasleak “ezagutzak transmititu eta pertsona gisa prestatzen lagunduko dion bestearekiko lotura afektiboa sortzeko prest egotea”. Beharrak lehenestea Banakako tutoretza ekintza horrekin lortu nahi den azken helburuaren arabera diseinatu behar da. Espezialisten arabera, hauek hainbat izan daitezke:
‎Edukiak ikasi aurretik, ikasten ikasi behar da. Helburu hori lortu nahi da gaur egun hezkuntza maila guztietako ikasleei proposatzen dizkieten ikasketa tekniken ikastaro eta tailerren bidez. Laguntza programa horiek eragina dute ikasleak errendimenduari laguntzen dioten eta bere denbora ongi antolatzen ikasten duen ikasketa metodologiak eta estrategiak ezagutzen eta aplikatzen jakitea, ataza programazio egoki eta eraginkor baten bidez....
‎Gainera, enpresek profil kualifikatuagoak eta esperientzia frogatua dutenak eskatzen dituzte. Horrekin lortu nahi dute salmentak eta produktibitatea ahalik eta azkarren handitzea, ez baita ahaztu behar salmenten jaitsiera geldiezina dela txikizkako sektorean, are gehiago BEZaren iraileko igoeraren ondoren. Kontsumo sektoreko enpresa askok ez dituzte lortu 2012rako proposatu ziren helburu komertzialak.
2014
‎Eta arriskuen azterketan arreta berezia jarri da, ordura arte ezezaguna zen kontzeptu bat, baina pixkanaka, elikagaien segurtasunaren arloan pixkanaka lur hartu duena. Aurrerapausoak eman diren arren, oraindik ziurgabetasuna dago elikadura arriskuaren ebaluazioari eta kudeaketari buruz, eta EFSak helburu hori lortu nahi du. Artikuluak azaltzen du zein diren bi terminoen eta kasu praktiko batzuen arteko desberdintasun nagusiak.
2015
‎Diagnostiko irizpideak betetzen badituzu, ospitale batera eramango zaituzte Kode gisa, eta han lehentasunik handiena emango dizute. Horrekin lortu nahi da, lehenengo sintomak hasten direnetik ospitalera iritsi arte, bi ordu baino gehiago ez igarotzea eta, bidezko probak egin ondoren, neurologo batek hiru ordu baino lehen ezartzea dagokion tratamendua. Protokolo hori guztia ez atzeratzearren, larrialdi telefonora deitzen duenak ahalik eta zehatzen deskribatu behar ditu sintoma guztiak.
2016
‎AEPk argitaratutako ‘Bat bateko Heriotzaren Liburu Zurian’ jasotako artikulu batean, Fernando Carceller Benito haur neurozirujariak eta Rosako Julia Leal pediatrak azaldu zuten Ameriketako Pediatria Akademiak, ordura arte bezala, haurtxoak ahoz behera ez luzatzeko gomendioa egin zuela, ahoz gora etzanda baizik. Neurri horrek lortu nahi diren ondorioak lortu zituen, «bularreko haurraren bat bateko heriotzaren koadroa% 40 baino gehiago jaitsi baita», baina alboko ondorioa izan zuen: «haurrak asko haziko dira, eta gero burua planatu egingo da».
2017
‎«Murrizketa hori lortu da, batez ere, berrerabil daitezkeen plastikozko poltsak erabiltzeagatik, merkataritza establezimendu askotan kontsumitzaileei poltsak kobratzeagatik eta kontsumo arduratsuari buruzko sentsibilizazio kanpainak abian jartzeagatik», azaldu du Mayca Bernardo Cicplast komunikazio arduradunak, plastikoen prebentzioa eta birziklatzea bultzatzeko irabazi asmorik gabeko erakundea. Hala, Espainiako legeriak Espainiako legeria sartuko luke arlo horretan, eta horrek lortu nahi du 2019ko abenduaren 31n urteko kontsumoa pertsonako 90 poltsatik ez pasatzea, eta 2025eko abenduaren 31tik aurrera. Horretarako, Ebk bi bide eskaintzen dizkie estatu kideei:
2022
‎Animalia batzuen jabeak ez dira konformatzen animalia ondo garbituta, orraztuta eta era guztietako osagarriekin. Bertuteak nabarmendu eta lau hankako lagunaren akatsak ezkutatzen dituen aparteko edertasun hori lortu nahi dute. Honen tratamendua:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia