Emaitzak: 6
2003 | ||
Induljentziak zer diren eta zer barkatzen duten hobeto uler  tzeko bekatuaren eta purgatorioaren kontzeptuetan sakondu genuke, baina | hori liburu honen bigarren zatian egingo dugu. Dena den, saiatuko naiz bere konplexutasuna era soilean azaltzen, induljentziak irabaztea benetan oso kontu serioa eta garrantzizkoa baitzen aurreko mendeko katolikoentzat. | |
2009 | ||
Litekeena litzateke liburu hau erabiltzea istorio hori ulertzeko? Ikuspegi | horretatik liburu honen testua erabiltzen da istorioa argitu eta ulertzeko. Lehenengo bidean, garrantzitsuena testua da (eta istorioak testu horren egitura logikoa ulertzeko erabiltzen dira); bigarrenean, berriz, istorioa da argitu eta ulertu behar dena eta testua bitartekoa da hori lortzeko. | |
Hitz batean, gure biziraupena jai horri loturik dago. | Horregatik liburu hau, testua eta istorioa, jai horri buruz doa. | |
| Horregatik liburu honen bigarren helburua ETArekiko balizko negoziazioa plazaratzea da. Izan ere, jai salbatzaile eta itxaropentsu hori indarrean jarri baino lehen, ETArengana joan dugu armak bertan behera uzteko eskatzera. | |
2010 | ||
atzera begiratzen duena ulertzeko, aurrera begiratzen duena bizitzeko. Etxeari teilatua zor zaio, | horregatik liburu honen epilogoa," Erabakitzeko eskubidea, konponbiderako giltza", Ibarretxe Lehendakariak bere eskuz idatzia, bere pentsamendu politikoa eta herri honen gerora begirako bere gogoeta biltzen duena. | |
2023 | ||
Adingabeei mugikorra emateko adina atzeratzeko proposamen | hori liburu honetan dagoeneko aztertu eta literatura akademikoan agerian gelditu diren hainbat faktoreren ondorio da; edonola ere, aipagarrienetakoen laburpena egingo dugu orain: lege erantzukizuna eta erabiltzeko baldintzak barneratzea, adin txikikoa babestea balioak, nortasuna eta autoestimua osatzen ari den unean, haiek desitxuratzeko eta aplikazio horien eta pantailen erabilerarekin lotutako osasun mentaleko arazoak, emozionalak eta kognitiboak jasan ez ditzaten (gogoan izan zenbat eta gazteago eduki horietarako sarbidea, are eta handiagoa izango dela eragina); adin txikikoak suizidioaren goreneko unetik babestea (15 urte), 209 eta baita horri lotutako kausa nagusitik ere, ziberbullyinga; nerabearen osasun mentalerako aberasgarriak diren jardueretan inbertitutako denbora bultzatzea eta bakardade, deserrotze eta isolamendu sentimendua txikitzea; eta, azkenik, aparatu emozionalaren garapen fisiologikorako (gogoratu liburuaren bigarren atala, funtsezkoa da sinfonia neuronalaren batuta accumbensetik kortex aurrefrontalera igarotzea) denboraren premia, halako tresna indartsuaren erabilera arrazionala lortzeko gaitasunak garatu ahal izateko (ez du de facto ezartzen). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
Horregatik | 2 (0,01) |
hori | 2 (0,01) |
horregatik | 1 (0,01) |
horretatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Alberdania | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori liburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori liburu hau | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |