2002
|
|
Has gaitezen hasieratik, zelan definitzen dugu informazioa, zer da informazioa? Lehenago ere egin dugu berba
|
horretaz
liburu honetan; beste norbaiti edo zerbaiti helaraztea jakintzen eta ezagupenen ordezko seinaleak da informazioa ematea.
|
|
Ondo landuaz emankor izan dadin nahi duzun etxaldea erosi duzunez, eta neuk ere neurea balitz bezala arta dezadan eskatzen didazunez, ahalegintxoa egingo dut; eta ez soilik neu bizi naizen artean, zer egitea komeni den aholkatuz, baizik eta baita hil ondoren ere. Ezin baitut onartu Sibilaren ahotik jalgitakoak bera bizirik den bitartean soilik izatea gizakiarentzat baliagarri, baizik eta baita bera hil eta gero ere, are jende ezezagunarentzat ere; urte askotan itzultzen baikara ofizialki
|
horren
liburuetara, mirari baten ondoren zer egin behar dugun jakin nahi dugunean; era berean ezin da onartu nik, bizirik naizen bitartean ere, ezer ez egitea adiskide eta tartekoei laguntzeko.
|
2003
|
|
UEUn dihardugunok, dihardugun guztiok, maila bateko edo besteko lagunak gara, militanteak baino gehiago lagunak, ikaskideak esango nuke. UEUko aniztasunarena ez da topikoa, irakurleak erraz egiazta dezake
|
hori
liburu honetan agertzen diren izenak irakurtzean. Eta liburu honetan konturatzen ez bazara, Mikelek idatzi behar duen hurrengoan konturatuko zara.
|
2004
|
|
Heideggerren oso laguna.
|
Horren
liburua eta Kolakowskirena ia aldi berean argitaratu ziren (B.Wellc, Hlosofia de la religion. Bartzelona, 1982).
|
2005
|
|
Prentsarako egindako euskara ereduarekin jarraitzen dugu oinarrian kazetariok. Arrazoi edo zutabe izan da ideia
|
hori
liburua egiteko, kazetaritzan paper idatziaren birusa hain zabalduta dagoela kontuan hartuta, hain zuzen.
|
2008
|
|
Hori dela-eta, administratzaile arruntaz gain, webgunearen administratzaile berezitu bat egon ohi da, webmaster izenekoa. Lan horren konplexutasuna kontuan hartuta, liburu honen helburua ez da administrazio osoa azaltzea,
|
horretarako
liburu oso bat litzateke eta, horren sarrera bat egitea baizik.
|
|
Zerbitzarien ikuspuntutik PPP zerbitzari bat sortzea eta konfiguratzea litzateke interesgarriena, baina
|
hori
liburu honen esparrutik kanpo geratzen da.
|
2009
|
|
batetik, hausnarketa teoriko epistemologikoa, lekukotzek gertaera traumatikoetan zer nolako pisua eta esanahia har dezaketen aztertzeko asmoz.
|
Horretarako
liburu honengai nagusia den Gerra Zibilaz gain bestelako testuinguruak kontuan hartuko ditut, honelako auzi zail eta arantzatsu batek zer nolako erantzunak izan dituen ikusteko.Bestetik, bigarren ildo nagusia metodologiari dagokiona da: Gerra Zibilekolekukotzak biltzeak eskatzen duen prestakuntza, bai eta sortzen dituen zenbait auzieta galdera arakatuko ditugu.
|
|
Egungo edizioan jardun molde
|
hori
liburu suntsikorretan soilki gauzatzen da, Ttarttalok adibidez.
|
2010
|
|
Garai bakoitzeko paradigma teknologikoak eredu ekonomikoa zedarrituohi du, ekonomiaren hazkundearen erritmoetan eragin baitu, puntako adar produktiboak hezurmamitu dituelako, etab. Ostera ere, garapen ereduak dituen beharren araberakoa izan ohi da hedapen teknologikoa eta ekonomiaren agindupekoberrikuntzak bultzatu dituzte eta kapitalaren metaketa lagunduko duten aplikazioteknologikoak bideratu. Lotura
|
horrek
liburu honen xedeaz harago doan teknologien neutraltasunaren inguruko eztabaida mahaigaineratzen du.
|
2011
|
|
|
Horregatik
liburua gerraostean abiatzen da eta ez gerraurrean. Hala ere, gerraurrean euskarazko kulturgintza jasoa izan zen, baita proiektu eta eragile azpimagarriak ere.
|
2014
|
|
emozio etabizipenei7 loturiko kultura, esperientzia sakonekin, memoriarekin, sentimenduekinharremanetan dagoena. Kultura ulertzeko modu
|
hori
liburu honetan bertan Mari LuzEstebanek aipatutakojendarte identitate bizitua kontzeptuaren oinarrian ere egondaiteke, nik neuk beste hainbatetan erabili izan dudana (Hernandez, 2007).
|
2017
|
|
Mutilen kasuan, aldiz, alderantzizko prozesua antzematen da; izan ere, 1980ko hamarkadako liburuen% 80an agertzen da mutil aktiboa, 2013an presentzia
|
hori
liburuen% 58.2ra jaisten da eta liburu saridunen erdian ere ez da ageri mutil aktiborik(% 47.4).
|
2019
|
|
Baten batek (askoren artean) Eraztunen Jauna zertan datzan galde egin zidan, eta ea, alegoria, rik ote den.Eta ohiko agurrik elen sila lumenn? omentielmo izateko egoera sortzeko ahalegina dela esannuen, eta esaldi
|
hori
liburua baino askoz lehenagokoa zela (205 gutuna).
|