Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2002
‎Has gaitezen hasieratik, zelan definitzen dugu informazioa, zer da informazioa? Lehenago ere egin dugu berba horretaz liburu honetan; beste norbaiti edo zerbaiti helaraztea jakintzen eta ezagupenen ordezko seinaleak da informazioa ematea.
‎Ondo landuaz emankor izan dadin nahi duzun etxaldea erosi duzunez, eta neuk ere neurea balitz bezala arta dezadan eskatzen didazunez, ahalegintxoa egingo dut; eta ez soilik neu bizi naizen artean, zer egitea komeni den aholkatuz, baizik eta baita hil ondoren ere. Ezin baitut onartu Sibilaren ahotik jalgitakoak bera bizirik den bitartean soilik izatea gizakiarentzat baliagarri, baizik eta baita bera hil eta gero ere, are jende ezezagunarentzat ere; urte askotan itzultzen baikara ofizialki horren liburuetara, mirari baten ondoren zer egin behar dugun jakin nahi dugunean; era berean ezin da onartu nik, bizirik naizen bitartean ere, ezer ez egitea adiskide eta tartekoei laguntzeko.
2003
‎UEUn dihardugunok, dihardugun guztiok, maila bateko edo besteko lagunak gara, militanteak baino gehiago lagunak, ikaskideak esango nuke. UEUko aniztasunarena ez da topikoa, irakurleak erraz egiazta dezake hori liburu honetan agertzen diren izenak irakurtzean. Eta liburu honetan konturatzen ez bazara, Mikelek idatzi behar duen hurrengoan konturatuko zara.
2004
‎Heideggerren oso laguna. Horren liburua eta Kolakowskirena ia aldi berean argitaratu ziren (B.Wellc, Hlosofia de la religion. Bartzelona, 1982).
2005
‎Prentsarako egindako euskara ereduarekin jarraitzen dugu oinarrian kazetariok. Arrazoi edo zutabe izan da ideia hori liburua egiteko, kazetaritzan paper idatziaren birusa hain zabalduta dagoela kontuan hartuta, hain zuzen.
2008
‎Hori dela-eta, administratzaile arruntaz gain, webgunearen administratzaile berezitu bat egon ohi da, webmaster izenekoa. Lan horren konplexutasuna kontuan hartuta, liburu honen helburua ez da administrazio osoa azaltzea, horretarako liburu oso bat litzateke eta, horren sarrera bat egitea baizik.
‎Zerbitzarien ikuspuntutik PPP zerbitzari bat sortzea eta konfiguratzea litzateke interesgarriena, baina hori liburu honen esparrutik kanpo geratzen da.
2009
‎batetik, hausnarketa teoriko epistemologikoa, lekukotzek gertaera traumatikoetan zer nolako pisua eta esanahia har dezaketen aztertzeko asmoz. Horretarako liburu honengai nagusia den Gerra Zibilaz gain bestelako testuinguruak kontuan hartuko ditut, honelako auzi zail eta arantzatsu batek zer nolako erantzunak izan dituen ikusteko.Bestetik, bigarren ildo nagusia metodologiari dagokiona da: Gerra Zibilekolekukotzak biltzeak eskatzen duen prestakuntza, bai eta sortzen dituen zenbait auzieta galdera arakatuko ditugu.
‎Egungo edizioan jardun molde hori liburu suntsikorretan soilki gauzatzen da, Ttarttalok adibidez.
2010
‎Garai bakoitzeko paradigma teknologikoak eredu ekonomikoa zedarrituohi du, ekonomiaren hazkundearen erritmoetan eragin baitu, puntako adar produktiboak hezurmamitu dituelako, etab. Ostera ere, garapen ereduak dituen beharren araberakoa izan ohi da hedapen teknologikoa eta ekonomiaren agindupekoberrikuntzak bultzatu dituzte eta kapitalaren metaketa lagunduko duten aplikazioteknologikoak bideratu. Lotura horrek liburu honen xedeaz harago doan teknologien neutraltasunaren inguruko eztabaida mahaigaineratzen du.
2011
Horregatik liburua gerraostean abiatzen da eta ez gerraurrean. Hala ere, gerraurrean euskarazko kulturgintza jasoa izan zen, baita proiektu eta eragile azpimagarriak ere.
2014
‎emozio etabizipenei7 loturiko kultura, esperientzia sakonekin, memoriarekin, sentimenduekinharremanetan dagoena. Kultura ulertzeko modu hori liburu honetan bertan Mari LuzEstebanek aipatutakojendarte identitate bizitua kontzeptuaren oinarrian ere egondaiteke, nik neuk beste hainbatetan erabili izan dudana (Hernandez, 2007).
2017
‎Mutilen kasuan, aldiz, alderantzizko prozesua antzematen da; izan ere, 1980ko hamarkadako liburuen% 80an agertzen da mutil aktiboa, 2013an presentzia hori liburuen% 58.2ra jaisten da eta liburu saridunen erdian ere ez da ageri mutil aktiborik(% 47.4).
2019
‎Baten batek (askoren artean) Eraztunen Jauna zertan datzan galde egin zidan, eta ea, alegoria, rik ote den.Eta ohiko agurrik elen sila lumenn? omentielmo izateko egoera sortzeko ahalegina dela esannuen, eta esaldi hori liburua baino askoz lehenagokoa zela (205 gutuna).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia