Emaitzak: 7
2009 | ||
• Prozesua etengabeko hausnarketaeta ekintza-dinamiken bidez eraikitzen da. Dinamika horietan jendeak boterea eskuratzen du aldatu/ hobetu nahi duen | horren alde lan egiteko. | |
2014 | ||
Aisialdiak euskararen erabilera sustatzeko aukerak ematen baldin baditu, aisialdiko begiraleek, kirol begiraleek, gaztelekuetako begiraleek, ludotekako begiraleek, txango edo kanpaldietako begiraleek, eskolako jantoki edo autobusetako begiraleek, eta abar, eginkizun horrekin duten erantzunaz jabetzea komeni zaigu eta | horretan lan egin ahal izateko estrategia eta tresnak erraztea. (Zabaleta, 2007: | |
2015 | ||
— Oinarrizko mezua eleaniztasunean, euskararen erabileran eta gurasoen jarreran kokatzen da: haurrek eta gazteek hizkuntza bat baino gehiago ondo ikastea nahi da eta | horretan lan egiten da, baina hizkuntza-ohitura batzuk ere sustatzen dira (euskara askorekin eta egoera askotan erabiltzea). Bi helburu horiei begira ikastetxeak | |
Azken urteotan errealitate hori gainditzeko bidean mugarri inportanteak jarri dituzte Arabako Alea, Bilboko Uriola, Hego Uribeko Geuria eta Aiaraldea bezalako proiektuek. Hala ere, norabide | horretan lan egiten jarraitzeak berebiziko garrantzia dauka, tokiko edukiak euskaraz jasotzeko aukerarik ez dagoen eremuetara hedatzea estrategikoa bailitzateke. | |
2021 | ||
Gaur egun ELEN sarea osatzen duten 166 eragileek hogeita hiru estatutan kokatuta dauden berrogeita sei hizkuntza gutxitu ordezkatzen dituzte. Kasu batzuetan, hizkuntza bera ordezkatuz erakunde bat baino gehiago da kide, eta beste batzuetan, euskararena kasu, hizkuntza | horren alde lan egiten duten erakundeen bilgunea da ELENeko kidea. Edota, bada beste kasuren bat, non estatu berean dauden hizkuntza desberdinen bilgunea den bazkidea. | |
Mundua ikusteko eta bizitzeko modua aldatzea dago hizkuntza-ohiturak aldatzeari lotuta? Gu baiezkoan gaude, eta gazteekin | horren alde lan egiteko prest; izan ere, Arawik berak adierazi zuen moduan: Hizkuntza minorizatuak hitz egiten ditugunok mundua beste modu batean ulertzen dugu. | |
2022 | ||
Ikuspegi | horrekin lan eginez, uste dugu enpresetara hobeto eta modu indartsuagoan irits daitezkeela interes taldeen eskaerak. Izan ere, ikuspegi sistemikoa landuz, sisteman eragiteko aukera handiagoa edukiko dugu beti. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
horren alde | 3 (0,02) |
horretan | 3 (0,02) |
horrekin | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori lan egin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori lan egin ahal izan | 1 (0,01) |
hori lan egin jarraitu | 1 (0,01) |
hori lan egin prest izan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |