Emaitzak: 5
2006 | ||
“Afrikako eremuan sustraituko balitz, goseak eta pobreziak suntsitutako kontinente baterako ondorioak katastrofikoak izan litezke”, gehitu zuen. Orain arte ez da agerraldi egiaztaturik erregistratu Afrikan, baina NBEren agentziak uste du birus hori, gizakiarentzat hilgarria izan daitekeena, kontinente | horretara iristeko aukera handiak daudela. Emaileak Bestalde, AEB. atzo Pekinen amaitu zen hegazti gripeari buruzko konferentzian 334 milioi dolar emateko konpromisoa hartu du, gaixotasunari aurre egiteko. | |
2007 | ||
Euskadiko Eskola Kontseiluak gehiegizkotzat jotzen du Bigarren Hezkuntza amaitzean ikasleei hizkuntza ereduen erreforman eskatzen dien euskara maila, Euskal Autonomia Erkidegoko Irakaskuntzaren Egoerari buruzko Txostenean adierazten duenez. Euskal Herriko irakaskuntzari buruzko kontsulta organo horrek, hezkuntza komunitateko sektore guztiak gurasoak, irakasleak, ikasleak, sindikatuak eta alderdi politikoak ordezkatuta daudenez, B2 baino helburu apalagoa bilatzea gomendatzen dio kontseilaritzari, ingelesezko “first” baten parekoa, hamar urteko epean ikasle guztiek | horretara iristeko aukera izan dezaten. Kontseiluak ohartarazi duenez, maila hori lor lezakete, gehienbat euskaldunak diren eremuetako ikasleek. | |
2012 | ||
Hori dela eta, zenbait erakundetako bozeramaileek esan dute ez dagoela finantza korralitorako arriskurik. Hala ere, termino horiek erabiltzen hasten direnean, eszenatoki | horretara iristeko aukera gezurtatzeko bada ere, mesfidantza, “beldur efektua”, are beldurra ere, deslotu egiten dira. Gaur, kalean egiten diren galderak ugariak dira, eta artikulu honetan horiek konpontzen saiatzen gara: | |
2016 | ||
Ez dago argi, bereziki, kode aldaketa prototipikotik hainbat elebidun desorekaturen hizkera mordoilora justu noiz egiten den jauzi89 Are gutxiago Nancy Dorian-ek Eskozian edo Mari C. Jones-ek Galesen hain zorrotz azterturiko language obsolescence delakoa gure artean zenbateraino hedatu den90 Hori guztia funtsezko analisi esparrua da gure arteko mintzajardunaren egungo egoera zehatz eta sakon aztertzeko91 Gaurkoan ez gara ordea horretan sartuko, saihetsetik ez bada. Eskueran ditugun informazio iturri sistematizatuek (batez ere bosna urte errepikatuek) ez digute | horretara iristeko aukera handirik ematen eta, hori gutxi bailitzan, txostenaren neurriak eragozpen bizia eransten dio aurreko muga horri. Ez dugu, beraz, nahas hizketaren analisi sakonik egingo. | |
2017 | ||
Baina | horretara iristeko aukerak ez daude denen eskura, zoritxarrez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horretara | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori iritsi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori iritsi aukera | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |