2001
|
|
Asko eztabaidatu da zer den lehenago, kultura alahizkuntza. Interesgarri izan badaiteke ere, eztabaida
|
hori
irakasle lanetarako haingarrantzitsua ez denez, ez gara horretan sartuko; hizkuntzan kulturaren nolakotasunak aurkitu nahi ditugu guk. Ez dugu konformatu nahi hizkuntza pragmatikarenikuspuntutik aztertzearekin, ez dugu esan nahi zertarako eta noiz erabiltzen denforma bat edo bestea; erabileratik harantzagoko pauso bat eman nahi dugu, erabilera horren atzean dauden usteak aztertuz.
|
2002
|
|
Funtsezkoa deritzogu, beraz, irakasle egitura ez funtzionarialaren sorrerari,
|
horrek
irakasleen lanerako askatasun eremu berria irekitzen baitu, aurreko oztopoideologiko hori gaindituz. Bistan da, hortaz, antolatu beharreko irudi berria irakasle ez funtzionarioarena dela, nahiz eta gure ikuspuntutik, funtzionario/ ez funtzionario izate soilak ez duen arazoa konpontzen.
|
2006
|
|
Urteak eta urteak eman ditut harrez gero lan ezin eginez, estudioak ezin eginez, ideiak ezin uztartuz, ezin irakurriz... iraulia nintzen. Eta egoera
|
horretan
irakasle lanean hasi nintzen, frantses eta latina erakusten. Literatura nahi nuen nik estudiatu, baina eri nintzen, eta hain nintzen sufrikarioan etsia, pentsatu nuela ene baitan:
|
2008
|
|
Halaber, ikasleak eskuratu lituzkeen gaitasunen multzoa hartzen da irakaskuntza plangintzaren ardatz bezala. Horrela, plangintza horren helburua gaitasun horiek garatzean datza, eta
|
horrek
irakasleen artean lan kooperatiboa edo, gutxienez, irakasgaien arteko nahitaezko koordinazioa eskatzen du helburuetan, edukietan, irakasteko ikasteko metodologian eta ebaluaziorako metodo zein irizpideetan. Azken batean, gaitasunetan oinarritutako curriculumak indarrean dagoen curriculumak baino lotura handiagoa bilatzen du gizartearekin, eta gizartearen beharrei modu egokiagoan erantzuteko aukera eskaintzen du.
|
2011
|
|
funtsezkoa da gurasoek irakasleekin kontsultatzea eskolako lanetan seme alabei sortzen zaizkien zalantzak eta zailtasunak, profesional horrek haiei laguntzeko biderik egokiena zein den jakin dezan edo ikasleari etxean aparteko laguntza eskaini behar zaion.<p< Gainbegiratu, baina ez zuzendu: eginbeharrak amaitu ondoren, gurasoek gainbegiratu dezakete ikasleak esleitutako lan guztia bete duela, baina ez dute zuzendu behar,
|
hori
irakaslearen lana da.
|
2020
|
|
Helburu nagusia hemen proiektuen bidez jasotzen dugun ezagutza guztia Euskal Autonomia Erkidegoan dauden Lanbide Heziketako ikastetxe publiko eta itunpeko guztietara zabaltzea da.
|
Horretarako
irakasleekin lan egiten dugu.
|
2022
|
|
Iragan astean onartu zuen neurria parlamentuak, PSNren eta Navarra Sumaren aldeko botoekin. Funtzio publikoko 350 irakasleren lanpostuak egonkortzearen argudiopean, programa
|
horretako
irakasleen lan deialdietan ingelesezko C1 maila eskakizun bihurtzea adostu zuten, ziurgabetasun juridiko betean eta presaka. Horregatik, itxurazko eskubideen izenean hizkuntza eskubideak estali nahi izatea egotzi dio Kontseiluak gobernuari, gogora ekarriz PAI programa Yolanda Barcina Nafarroako lehendakari ohiak bultzatu zuela, eta garden aitortu zuela Barcinak berak helburua «euskarazko irakaskuntzaren hedapena gelditzea» zuela.
|
|
Iragan astean onartu zuen neurria parlamentuak, PSNren eta Navarra Sumaren aldeko botoekin. Funtzio publikoko 350 irakasleren lanpostuak egonkortzearen argudiopean, programa
|
horretako
irakasleen lan deialdietan ingelesezko C1 maila eskakizun bihurtzea adostu zuten, ziurgabetasun juridiko betean eta presaka. Horregatik, itxurazko eskubideen izenean hizkuntza eskubideak estali nahi izatea egotzi dio Kontseiluak gobernuari, gogora ekarriz PAI programa Yolanda Barcina Nafarroako lehendakari ohiak bultzatu zuela, eta garden aitortu zuela Barcinak berak helburua «euskarazko irakaskuntzaren hedapena gelditzea» zuela.
|