2008
|
|
Xedapen
|
horren
interpretaziorako beste elementu bat izan daiteke Latinoamerikako beste zenbait estaturekin sinatutako instrumentuetan jasotako antzeko xedapenen arteko konparaketa. Ildo horretatik, Espainiako Erreinuaren eta Kolonbiaren artean 1992ko urriaren 29an sinatutako Kooperazio eta Adiskidetasun Tratatu Orokorrak bere 12 artikuluan jasotzen duenez:
|
2015
|
|
Kasu honetan soberakinaren% 70 gutxienez xede horretara bideratzea mantendu da. Gure ikuspuntutik, idazketa
|
horrek
interpretazio akatsak sor ditzake eta portzentaje hori gehienekoa dela pentsaraz dezake. Hori argitzeko, idazketan soberakinaren% 70 gutxienez xede horretara bideratu dela zehaztu litzateke.
|
|
Aurreko legearekin alderatuta, honetan ez da nabarmentzen ekonomia sozialeko sozietateetan parte har dezaketenik, eta omisio
|
horrek
interpretazio okerra eragin eta horiek alde batera utz ditzake, eta hori ez da komeni laugarren sektore gisa ezagutzen dena pixkanaka hartzen ari den garrantzia kontuan hartuta. Beraz, omisio hori atzerapausoa iruditzen zaigu.
|
|
Bestalde, diru sarrera garbien kontzeptua soberakin kontzeptuarekin aldatu da, eta
|
horrek
interpretazio akatsak eragin ditzake; izan ere, Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Protektoratuaren Araudia onartzen duen ekainaren 19ko 100/ 2007 Dekretuan oinarrituta (21.c artikulua), diru sarrera garbiak guztizko diru sarrera gordinei horiek lortzeko beharrezko gastuak kentzearen emaitza dira, administrazio gastuak kontuan hartu gabe. Aldiz, egungo legean soberakin kontzeptua erabiltzen da; irabazi asmorik gabeko erakundeen kontabilitate plana onartzeari buruzko Kontabilitate eta Kontu Ikuskaritza Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Erabakian emandako definizioan oinarrituta, soberakina da «urteko kontuei dagokien aldian sortutako diru sarrera eta gastuen arteko aldea[?]» (4 taula ikusi).
|
2016
|
|
Izan ere, arteaz historian lekua egindako gorputz teoriko irmo baina «enboradartu»aren tankerakoak sortu aitzin, artearen gaur eguneko justifikazioak ez omen ziren halabeharrezkoak; arteari ez zitzaion galdetzen zer «esaten» zuen edo zertaz «ari» zen, zer «egiten» zuen jakin baitzekiten, edo bazekitela uste baitzuten. Edukiaz gehiegi mintzatzen bagara,
|
horrek
interpretazioa eskatzen du une oro. Aitzitik, interpretatzeko grinaz hain zuzen artelanari hurbiltzen gatzaizkionean arte obran «edukizko» zerbait aurkitzearen pareko ideia arbitrarioak suposatzen eta sostengatzen gabiltzala ohartuko digu Susan Sontag artegile eta idazleak (d/ g.
|
2020
|
|
Azterketaren ondorioz, Olariagak aldarrikatzen du Protagorasen erlatibismoa Platonen eta Aristotelesen ontologien alternatiba bat dela, eta erlatibismo subjektibista eta erlazionistaren kontra, Protagorasen erlatibismoak ontologia indeterminatu bat, erlatibismo aletiko bat eta erlatibismo pertzeptual epistemiko bat batuko lituzkeela, zeintzuen arabera munduko objektuek egitura apriorizko, unibertsal eta beharrezkoa jakin bat ez luketen, eta, indeterminismo ontologikoari lotuta, posizio aletikoan, egiaren eta gezurraren balioez haraindi, indeterminatuaren balioa ere txertatu litzatekeen. Olariagak proposatzen duen interpretazio
|
hori
interpretazio tradizionala baino askoz zorrotzagoa, sofistikatuagoa eta, dudarik gabe, filosofikoki askoz aberatsagoa da.
|