Emaitzak: 7
2006 | ||
COMENIUSekin batera, SOCRATESeko gainontzeko azpiprogramak, LINGUA eta ARION esaterako, kulturartekotasunerantz bideratzen dira. Aldaketa | hori ikuspegi aldaketa garrantzitsua da, ikasle etorkinengandik ikasle guztiengana. Era berean, baztertze edo segregazio kutsua duten neurriei uko egiten zaie, hala nola harrera gelak beste ikastetxe batean antolatzeari, edo kulturen arabera irakaskuntza bereziak antolatzeari, eta oro har ikasleak banatzea errazten duten ekintza mota guztiei. | |
2007 | ||
Artetaren jarrera hori, nazionalismoaren aurretik nazio baten inongo arrastorik ez dagoela defendatzea, Artetak eztabaida honetan azaldu duen ikuspuntu politizatuenetako eta ahulenetako bat iruditu zait. Esaterako," la historia[...] es producto de la fe nacionalista" idazten du, nazio bakoitzaren historia nazio | horren ikuspegitik kontatzea zoro batzuen asmakeria balitz bezala. Jar diezaiogun ispilua berriz ere. | |
2010 | ||
Mugaz gaineko lankidetza esparru | horrek ikuspegi nahikoa egokia eskain dezake" muga neutro" baten alde bietako eguneroko arazoak konpontzeko; esaterako, kultura eta turismoa sustatzea, garraioak, jarduera ekonomikoa, arlo sozialak, osasuna, hezkuntza eta prestakuntza, hondakinen kudeaketa, naturaren babesa, hondamendi naturalak eta, hala behar denean, delinkuentziaren aurkako borroka, droga trafikoa eta iruzur antolatuak, eta... | |
2014 | ||
Datuak izateak, ordea, zenbaitetan izaten dugun datu zaparradak esaterako, ez du nahitaez esan nahi egoerak ongi kudeatuko ditugunik. Gerta liteke, izan ere, zuhaitzek basoa ikusten uzten ez diguten moduan, datuen erauntsi | horrek ikuspegi osoaren jabe egin gaitezen galaraztea, zenbaki zehatz eta xeheek liluratuta; edo gerta liteke, konparaziora, giltza non galdu dugun jakin gabe farolak ematen digun argiaren ondoan bilatzen dugun bezala, hizkuntzaren normalizazioaren alorrean ere eskuragarri ditugun datuen argipean gakoen bila aritzea, erantzun garrantzitsu batzuk beste nonbait bilatu behar ditugula ohartu gabe.... Datuen azterketan erantzun linealak bilatzea ere litekeena da, noski, akaso erantzun ez linealak eta konplexuak behar diren tokian. | |
| Hori ikuspegi indibidualetik. Eta bada ere ikuspegi kolektiboa. | |
2015 | ||
" Nazionalismoa zeri deitzen zaion zehazteko, Ernest Gellnerren eskema onar daiteke abiapuntutzat" (392). Autore | horren ikuspegian nazioa eta nazionalismoa fenomeno modernoak dira, iraultza industrialarekin agertuak. Bietan lehena nazionalismoa da; h. d., nazionalismoa ez da nazioaren ondorioa, baizik alderantziz, nazionalismoak moldatzen du nazioa. | |
2016 | ||
Proposamen | hori ikuspegi zehatz eta mugatu batetik burutu da: EAEko kultur politikak aztertzen ditu, eta hori, batez ere, begirada arte plastikoen testuingurutik abiatuta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ikuspegi | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikuspegi aldaketa | 1 (0,01) |
hori ikuspegi indibidual | 1 (0,01) |
hori ikuspegi kontatu | 1 (0,01) |
hori ikuspegi nahiko | 1 (0,01) |
hori ikuspegi nazio | 1 (0,01) |
hori ikuspegi oso | 1 (0,01) |
hori ikuspegi zehatz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |