Emaitzak: 5
2002 | ||
Odoleko azukre mailaren aldaketa hori zuten animalietan gluzemiaren bilakaeraren jarraipena egin ondoren, urtebete igaro ondoren, hipergluzemia birigortzen zuen. Hori dela eta, Jaraboren iritziz, ikerketak aukera emango du arlo | horretan ikerketa berriak hasteko. «Animalia eredu horri esker jakin ahal izango da zergatik gertatzen den hipergluzemia iragankor hori, zer arrazoi izan ditzakeen, zer alde batera utzita, eta, logikoa denez, gaixotasun horiei aurre egiteko botika berriei buruzko ikerketak hastea». | |
2007 | ||
Emaitza hori garrantzitsua da, oso gutxi ezagutzen baita birusek arnas aparatuko infekzioetan eta asma larriagotzean duten eraginari buruz, Amy Kistlerrek adierazi du ikerketa zuzendu duela. Hurrengo urrats gisa, Kistlerrek iradoki du metodo | hori ikerketa berrietan erabiltzea birus horien ezagutza metatzen joateko. «Metodo horren bidez birusak hautemateko zabaltasuna eta zehaztasuna garrantzitsuak dira; izan ere, asmari lotutako patogeno birikoen aniztasuna ondo ezagutzea lortzen badugu, horrek arnasa infekzioei lotutako asma erasoak tratatzeko edo prebenitzeko estrategia espezifikoak garatzea ahalbidetzen digu», esan du. | |
2008 | ||
Ordura arte, izaki bizidun gehienak itsasoan bizi ziren. Fosil | horri buruzko ikerketa berriei esker uler daiteke nola gertatu zen uretik lurrerako trantsizio prozesu konplexua. “Nature” aldizkariak gaur argitaratu duen azterlan batek erakutsi duenez, uretako bizimodu batetik lurrekoa den beste batera igarotzeak aldaketa fisiologiko oso konplexuak eragiten ditu, eta ez dira hegatsetara (hanka bihurtzen dira) mugatzen, baizik eta garezurrera eta eskeletoaren beste leku batzuetara ere bai. | |
2010 | ||
Generoen eta ingurunearen arteko elkarreragina Nolanahi ere, ez dira kontuan hartu behar loditasunaren arrazoiak bakarka. Zerbaitetan aurkitzen badute izendatzaile komun bat eremu | horretako ikerketarik berrienek, geneen eta ingurunearen arteko elkarrekintzaren protagonista da. Erlazio horren adibide argienetako bat gene aurreztailearen teoria da. | |
2014 | ||
Izan ere, «Lehen Hezkuntzako urteetan pisu hazkundea batez ere udako oporretako tarte labur samarrean gertatzen da». | Horri buruzko ikerketa berriena 2014ko ekainean argitaratu zen Preventing chronicsease aldizkarian. Literatura zientifikoaren berrikuspen sistematikoa da, eta Harvardeko Unibertsitateko hiru ikertzailek ondorioztatu dute eskola adineko haurrek erritmo bizkorragoan igo dezaketela uda, eskola urtearekin alderatuta, eta hori nabarmenagoa dela jada gehiegizko pisua edo obesitatea duten txikitan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
Horri buruzko | 1 (0,01) |
hori | 1 (0,01) |
horretako | 1 (0,01) |
horretan | 1 (0,01) |
horri buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ikerketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikerketa berri | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |