Emaitzak: 3
2009 | ||
–Yet in this life/ Lie hid more thousands deaths; yet death we fear,/ That makes these odds all even?. Shakespeare meditatzaile aparta dugu bizitza eta heriotzaren, eta biak bat izatearena, kontzientzia | horretan ikasi ahal baitu gizon emakumeak, ez frase politen atzean heriotza ostenduz, haren beldurra menderatzen, heriotzarekiko libre izaten. Beharbada oraindik goizegi da arazoa Euskal Herrian zabalik planteatzeko, baina heriotza librearen posibilitatea(, heriotza librea, neuk nahi dudalako niregana datorrena?), posibilitate razional zilegizkoa izan behar lukeena, bizitzaren eta heriotzaren bat izate horretatik ikusiko da justifikatua, inoiz ikusten bada. | |
2012 | ||
7 aDieRazKORTaSun galDuaRen Bila y euskara subalternoa dela argi dugu denok. erdara aspaldi nagusitu zitzaion. eta XX mendearen hondarrean, euskaldun gehienengan erdara nagusitu zen. hutsaren hurrengoa da euskaldun elebakarren kopurua, zaharrak ez direnak hiztun erroldetan erregistratzen ez diren haurrak: hazi ahala ume euskaldun elebakarrak ikasi behar du erdal mundu zabal batean bizi dela, euskara bizitza agerian ez dela gauza handirik, ikasbide praktikoa da gehienetan, | hori ikasi ahala ikasiko baitu" euskarak euskaldun egiten gaituela" edota" gu euskaldunak garela euskalerrikoak" eta bere buruari galdetuko dio, hartara emana izanez gero, zer balio duten tautologia horiek erdarazko jario anitz zabal eta ondo hornituan. | |
2021 | ||
Badakigu arratoi kumeek (edo garapen etapa goiztiarrean dauden organismoek orokorrean) estimuluak maila sentsorialean hautemateko eta prozesatzeko daukaten gaitasuna ezberdina dela, beraien garuna oraindik guztiz garatu gabe dagoelako (Spear eta Riccio, 1994). Beraz, posible izango litzateke arratoi kumeei estimulu konplexuegiak erakutsiz gero, zailtasunak izatea estimulu hori eraginkortasunez prozesatzeko eta | horri buruz ikasi ahal izateko. Izan ere, organismo helduekin konparatuta, ezagunak dira garapenean dauden organismoek aurkezten dituzten ezberdintasunak ikaskuntza asoziatibo eta ez asoziatiboaren eskurapenean, erretentzioan eta adierazpenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 3 (0,02) |
Lehen forma
hori | 1 (0,01) |
horretan | 1 (0,01) |
horri buruz | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ikasi | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikasi ahal | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |