Emaitzak: 5
2008 | ||
Gure aburuz, bide | horretatik honako helburuak zehaztu eta landu lituzke EITBk, datozen aldaketen harira: a) Euskaldunei euskarazko telebista, irrati zein sareko zerbitzuak ematea baino haratago joatea (helburu hori ere garrantzizkoa izanik). b) Euskaldun berriak euskararen unibertsoan integratzea, sarritan beren ingurune erdaldunean aurkitzen ez duten giro euskalduna eskainiz. c) Ia euskaldunen hizkuntza gaitasuna jasotzen laguntzea, eta euskararen unibertsora hurbiltzea. d) Bereziki populazio gazteari begira, euskara gehienbat eskolari eta ia eskolari soilik lotzen duen harreman sinbolikoa gainditzen laguntzea, hizkuntzaren erabilera modu ludikoan eta positiboan bultzatuz eta balore zein irudi moderno eta gaurkotuak landuz e) Erdaldun elebakarrak euskararen unibertsora erakartzea, integrazioa eta aberaste pertsonala bide horretatik etor daitezkeela ikustaraziz. | |
Aldaketa horiek ulertzeko Alemaniako erromantizismoaren bigarren aroan sortutako" Heidelberg en Erromantizismoa" aipatu behar da. Mugimendu | horrek honako helburu hauek izan zituen 1804tik aurrera: alemaniar tradizio kulturalaren aurkikuntza, hizkuntzaren azterketa zientifikoa eta Alemaniak nazio gisa duen izaerari eta herentzia espiritual kristauari buruzko hausnarketa. | |
2022 | ||
Testu genero hori hautatu da hedapen zientifikorako lehen mailako baliabidetzat har daitekeelako; tradizionalki artikuluaren zati bat zela pentsatu izan bada ere, izaera propioa duen testu generotzat hartzen da egun (Tseng 2011; APA 2020). Helburu orokor | horrek honako helburu zehatzagoak biltzen ditu bere baitan, hizkuntza zeinahi dela ere: (i) testuen ezaugarri diskurtsiboak ezagutzea eta (ii) testu genero horretan berezkoak izan daitezkeen hizkuntza ezaugarriak identifikatzea. | |
2023 | ||
EKaren 137 eta 142 artikuluetan adierazten diren oinarrizko printzipioak betetzen zituen TOLk. Lege | horrek honako helburu nagusiak zituen: toki erakundeen finantza nahikotasun eta finantza autonomia lortzea finantza sistema antolatu baten bitartez. | |
EKaren 137 eta 142 artikuluetan adierazten diren oinarrizko printzipioak betetzen zituen TOLk. Lege | horrek honako helburu nagusiak zituen: toki erakundeen finantza nahikotasun eta finantza autonomia lortzea finantza sistema antolatu baten bitartez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horrek | 4 (0,03) |
horretatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 2 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori honako | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori honako helburu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |