Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2007
‎Irakurmena, matematika, kontzeptuzientifikoak eta antzeko eduki ez sozialen ezagutzaren garapena ikertzeko erabiliizan da; ez, ordea, eduki soziala duten ezagutzen garapena aztertzeko. Hala ere, teknika horren helburua honako hau da: eragin trukeek ezagutzaren garapeneanduten eragina aztertzea, eta hori dela medio erabaki da metodo horren nondiknorakoak azaltzea.
2008
‎Curriculum eredu horren oinarrian jasotzen da curriculuma eskola bakoitzaren beharrizanei egokitu behar zaiela, eta irakaslea dela egokitzapen horren ardura duena. Hori dela eta, gaur egungo curriculumaren ezaugarri nagusia izaera malgua eta ireki samarra da, eta horren helburua honako hau: ikasketa prozesua ikastetxearen testuinguruari eta ikasleen ezaugarri psikosozialei egokitu ahal izatea.
2009
‎Aude, Gard, Herault, Lozere (Okzitania) eta Ekialdeko Pirinioak (Ipar Katalunia) departamentuetan aplikatuko den hitzarmen horren helburuak honako hauek dira: irakaskuntzaren maila orotan hots, haur hezkuntzatik unibertsitatean sartzeraino okzitanieraren eta katalaneraren irakaskuntza zehaztea, hizkuntza horien ikasketa aukerak zabaltzea, hala nola hizkuntza horietako ikasgaien eskaintzak ere handiagoa izatea.
2011
‎Cinsa liburu eta disko argitaletxearen zuzendaria izan zen ere. Argitaletxe horren helburua honako hauxe zen: euskal kulturaren aldeko ekintzak zabaltzea, musika bereziki, merkatal enpresen egitura erabiliz.
2016
‎Ikuspegi horren lehen emaitzak Hiztegi Batuan bertan ditugu, lehen bertsioetatik handituz joan baita arlo marka duten sarreren kopurua. Nolanahi ere, arlokako erabilera berariaz aztertzeko eta oinarrizko lexikoak osatzeko erabakia hartu zuen Euskaltzaindiak, eta, horretarako, Zientzia eta Teknika Hiztegia Biltzeko egitasmoa abiarazi zuen (ZTHB). Egitasmo horren helburua honako hauxe da: Hiztegi Batua arlo teknikoetako eta, lehen urrats hauetan, zientzia eta teknologiaren arloetako kontzeptuez eta haiek adierazteko hitzez aberastea.Horretarako, azaldu dutenez, arloka egiten da lan, eta, arlo bakoitzean, ZTHB lantaldeak arloko adituz osatutako berariazko talde baten laguntza du.
2017
‎Artikulu honetan, ikerketa baten berri ematen dugu. Ikerketa horren helburua honako hau izan da: euskaraz argitaratutako haur liburuen corpusa kulturarteko ikuspegitik aztertzea.
‎Hori zabalik egongo da apirilaren 10etik, goizez eta arratsaldez. Zerbitzu horren helburuak honako hauek dira: ahalik eta gehien indartzea bisitariari eskaintzen zaion informazioa eta arreta, era erraz eta bisualean; bisitariei eta turistei hurbilagoa eta agerikoagoa egitea Getxoko eskaintza; eta hori guztia onuragarria izatea tokiko enpresentzat eta Getxo udalerriarentzat.
2021
‎Ibilbide labur horren ostean, pelikulako hainbat elementu, pertsonaia edota eszena ikertu dira. Horren helburua honako hau izan da: pelikula zeharkatzen duten hainbat gai garrantzitsu mahaigaineratzea, zeinak ezinbesteko diren hurrengo atalean konparaketa lana egiteko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia