Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2002
‎Arkeologia eta medikuntza konbinatuz, iraganekogaixotasunak ezagutarazten dizkigu. Ondoren, Belen Bengoetxeak hiri arkeologiazer den azaldu eta ikerketa mota berri horren inguruan hausnarketa egiten du, Euskal Herrian garatzeko abiapuntuak proposatuz.
2008
‎Horrez gain, ingurunearen deskripzio fisikoa, mikrosistema osatzen duten pertsonak, testuinguru horretan parte hartzaileek dituzten rolak, harremanak eta elkarrekintzak deskribatu. Datu horiek lortu eta gero, horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak.
‎parte hartzailearen familia zabala (aiton amonak, osaba izebak, lehengusuak eta abar), harreman sozialak (lagunak, elkarte kulturalak edota kirolarekin lotutakoa), gizartezerbitzuak eta abar. Datu horiek lortu eta gero, horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak.
2014
‎Horrez gain, ingurunearen deskripzio fisikoa, mikrosistema osatzen duten pertsonak, testuinguru horretan parte hartzaileek dituzten rolak, harremanak eta elkarrekintzak deskribatu. Datu horiek lortu eta gero, horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak.
‎parte hartzailearen familia zabala (aitonamonak, osaba izebak, lehengusuak eta abar), harreman sozialak (lagunak, elkarte kulturalak edota kirolarekin lotutakoa), gizarte zerbitzuak eta abar. Datu horiek lortu eta gero, horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak.
2015
‎Alegia, garapen ekonomiko garaia duten herrialdeek giza garapenaren maila garaia ere dute. Hala ere, NBGPren txostenak horren inguruko hausnarketa egiteko baliagarriak dira, erraz jakin daitekeelako zein den herrialde baten osasun eta hezkuntza maila erlatiboa haren errenta mailarekiko. Muturreko kasu paradigmatikoak aipatzearren, 2013 urtean Qatarrek osasun eta hezkuntza maila dezente baxuak zituen bere errenta mailarekiko; izan ere, munduko errenta p/ c garaiena izanda (87.478 $2005 EP) 36.a zen GGIaren sailkapenean (0,834); Kubak, ordea, osasun eta hezkuntza maila erlatiboki garaiak dauzka errentarekin alderatuz gero:
2017
‎Izan ere, unibertsitateko irakasleon ikertzaile sena hezkuntza prozesuanerabiltzea da eredu haien indargunea: urtero errepikatzen dugun prozesu horri buruzko hausnarketa egin, neurketak egiteko indizeak ezarri, aldaketak egin, emaitzak eskuratu eta berriro hausnarketarekin hasi.Lan honetan aztertu direnak oso espezifikoak dira, gai zehatz batean landu direlako, baina aztertu direnkontuak, metodologia, ikasleen ulermena, ebaluazioa, oso orokorrak dira. Beraz, hezkuntzako edozeinesparrutara eraman daitekeen ikerketa lana dela sostengatzen dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia