Emaitzak: 7
2002 | ||
Arkeologia eta medikuntza konbinatuz, iraganekogaixotasunak ezagutarazten dizkigu. Ondoren, Belen Bengoetxeak hiri arkeologiazer den azaldu eta ikerketa mota berri | horren inguruan hausnarketa egiten du, Euskal Herrian garatzeko abiapuntuak proposatuz. | |
2008 | ||
Horrez gain, ingurunearen deskripzio fisikoa, mikrosistema osatzen duten pertsonak, testuinguru horretan parte hartzaileek dituzten rolak, harremanak eta elkarrekintzak deskribatu. Datu horiek lortu eta gero, | horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak. | |
parte hartzailearen familia zabala (aiton amonak, osaba izebak, lehengusuak eta abar), harreman sozialak (lagunak, elkarte kulturalak edota kirolarekin lotutakoa), gizartezerbitzuak eta abar. Datu horiek lortu eta gero, | horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak. | |
2014 | ||
Horrez gain, ingurunearen deskripzio fisikoa, mikrosistema osatzen duten pertsonak, testuinguru horretan parte hartzaileek dituzten rolak, harremanak eta elkarrekintzak deskribatu. Datu horiek lortu eta gero, | horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak. | |
parte hartzailearen familia zabala (aitonamonak, osaba izebak, lehengusuak eta abar), harreman sozialak (lagunak, elkarte kulturalak edota kirolarekin lotutakoa), gizarte zerbitzuak eta abar. Datu horiek lortu eta gero, | horren inguruko hausnarketa egin du ikasleak. | |
2015 | ||
Alegia, garapen ekonomiko garaia duten herrialdeek giza garapenaren maila garaia ere dute. Hala ere, NBGPren txostenak | horren inguruko hausnarketa egiteko baliagarriak dira, erraz jakin daitekeelako zein den herrialde baten osasun eta hezkuntza maila erlatiboa haren errenta mailarekiko. Muturreko kasu paradigmatikoak aipatzearren, 2013 urtean Qatarrek osasun eta hezkuntza maila dezente baxuak zituen bere errenta mailarekiko; izan ere, munduko errenta p/ c garaiena izanda (87.478 $2005 EP) 36.a zen GGIaren sailkapenean (0,834); Kubak, ordea, osasun eta hezkuntza maila erlatiboki garaiak dauzka errentarekin alderatuz gero: | |
2017 | ||
Izan ere, unibertsitateko irakasleon ikertzaile sena hezkuntza prozesuanerabiltzea da eredu haien indargunea: urtero errepikatzen dugun prozesu | horri buruzko hausnarketa egin, neurketak egiteko indizeak ezarri, aldaketak egin, emaitzak eskuratu eta berriro hausnarketarekin hasi.Lan honetan aztertu direnak oso espezifikoak dira, gai zehatz batean landu direlako, baina aztertu direnkontuak, metodologia, ikasleen ulermena, ebaluazioa, oso orokorrak dira. Beraz, hezkuntzako edozeinesparrutara eraman daitekeen ikerketa lana dela sostengatzen dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
horren inguruko | 5 (0,03) |
horren inguruan | 1 (0,01) |
horri buruzko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori hausnarketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori hausnarketa egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |